Imagination: De onsportieve winnaar van Wereld 65

DeletedUser80262

Guest
Onderstaande post is niet enkel gericht tot mensen die momenteel op wereld 65 spelen of gespeeld hebben, maar tot iedere speler op gelijk welke wereld.

Op 15 mei 2019 besluit The American Sniper van de stam Imagination om een dorp van een stamlid te edelen diep buiten zijn cluster. Op zich is dit nog niet zo erg, aangezien de betreffende speler beter had moeten opletten. Toch is hier al een eerste teken aan de wand, dat TAS deze wereld wil winnen door diep in het gebied van de vijand dorpen te edelen, om dan vervolgens zijn muren te PP-boosten en er pakken defence in te gooien.

Op 16 mei 2019 opnieuw om 08u s'ochtends edelt TAS opnieuw een drop van een speler van de stam Game Over. Deze keer edelt hij een dorp dat helemaal binnen het stamgebied van Game Over ligt.

http://nl.twstats.com/nl65/index.ph...&zoom=500&centrex=400&centrey=500&fill=000000


De speler Digimat1 ligt al meerdere weken onder vv, omdat de toenmalige speler wegens droevige persoonlijke omstandigheden abrupt het spel heeft moeten verlaten. TAS weet dit maar al te goed, aangezien digimat1 vroeger een heel actieve speler was die op een bepaald moment top 3 stond. Ook hier opnieuw meteen PP boost op de muur.

Het motto van de stam Imagination is echter: waarom niet laf zijn, als we kunnen laf spelen.


Voor alle duidelijkheid, beste TW community:

Eigenschappen
Stamnaam: Game Over
Tag: GAME
Aantal leden: 18
Punten van de 18 beste spelers: 28.862.499
Totaal aantal punten: 28.862.499
Puntengemiddelde: 1.603.472
Rang: 2
Verslagen tegenstanders: 197.598.262 (2.)


Eigenschappen
Stamnaam: Imagination
Tag: Ima.
Aantal leden: 18
Punten van de 18 beste spelers: 69.379.198
Totaal aantal punten: 69.379.198
Puntengemiddelde: 3.854.400
Rang: 1
Verslagen tegenstanders: 694.924.368 (1.)

http://nl.twstats.com/nl65/index.ph...&zoom=400&centrex=500&centrey=500&fill=000000

De stam Imagination is 3x zo groot als de stam Game Over. Hierbij rekenen we niet hun vele vrienden en bondgenoten waardoor hun dominatie 4x zo groot is.

Toch vinden ze het nodig om op zo'n laffe manier deze wereld tot het einde te brengen.
De stam Game Over bestaat inderdaad voornamelijk uit MB-spelers die zich nu hebben opgewerkt tot deftige account van om en bij de 1,5 miljoen punten.

Sinds de oprichting van Game Over heeft Imagination nog maar weinig dorpen kunnen nemen. Vandaar deze tactiek, oordeel vooral zelf of jullie dit vinden kunnen. Hun excuus is dat ze de wereld snel willen afmaken. Dus een oneerlijke strijd is toegestaan als je momenteel als stam aan de winnende hand bent?

Zolang de wereld niet gespeeld is, is er nog hoop voor iedere andere stam.

Deze is nu de grond ingeboord, door onfair spel. Dit heeft de motivatie bij de stam Game Over helemaal doen vallen. Waar wij momenteel een sterke defensieve opstelling hadden, hebben weinig spelers nog zin om deze nu te houden aangezien Imagination spelers diep in ons cluster gaan edelen...


Conclusie: De RIM-noobs volgens Imagination zijn blijkbaar toch een gevaar, waardoor zijn inactieve accounts die al weken onder vv staan edelen diep in het stamcluster.

Proficiat met deze overwinning Imagination, maar weet wel dat dit één van de meest onsportieve overwinningen is, die onze community al gekend heeft.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Deze post is niet enkel gericht tot mensen die momenteel op wereld 65 spelen of gespeeld hebben, maar tot iedere speler op gelijk welke wereld.

Op 15 mei 2019 besluit BottleOfWine van de stam GAME over te klagen over dorpenverlies van zijn eigen stamgenoot. Hier is toch al een eerste teken aan de wand, dat @BottleOfWine niet tegen zijn verlies kan.

Op 16 mei 2019 opnieuw besluit BottleofWine te klagen over dorpenverlies van zijn stamgenoot, ditmaal met een nieuw topic erbij.

Het motto van de stam GAME over is echter: Waarom niet met twee actieve accs doen alsof er nog een echte, actieve strijd is en Ima bashen op het AF wanneer de gelegenheid er is?

Voor alle duidelijkheid, beste TW community:

Eigenschappen
Stamnaam: Game Over
Tag: GAME
Aantal leden: 18
Punten van de 18 beste spelers: 28.862.499
Totaal aantal punten: 28.862.499
Puntengemiddelde: 1.603.472
Rang: 2
Verslagen tegenstanders: 197.598.262 (2.)

Eigenschappen
Stamnaam: Imagination
Tag: Ima.
Aantal leden: 18
Punten van de 18 beste spelers: 69.379.198
Totaal aantal punten: 69.379.198
Puntengemiddelde: 3.854.400
Rang: 1
Verslagen tegenstanders: 694.924.368 (1.)

De stam GAME over is 3x zo klein als de stam Imagination. Hierbij rekenen we niet hun vele vrienden en bondgenoten waardoor hun dominatie 4x zo groot is.

Toch vindt GAME over het nodig om deze wereld als serieus te beschouwen en te klagen over de standaarden van Ima als de wereld al gespeeld is en zij hun stam niet actief meer actief kunnen houden.

De stam Game Over bestaat inderdaad voornamelijk uit MB-spelers die zich nu hebben opgewerkt tot deftige account van om en bij de 1,5 miljoen punten.

Sinds de oprichting van Game Over heeft Imagination al een aantal dorpen kunnen overnemen en willen we zo snel mogelijk van deze wereld af. Vandaar deze tactiek, oordeel vooral zelf of jullie dit vinden kunnen. Aangezien we al zo goed als gewonnen hebben, is het al een oneerlijke strijd en is er niets veranderd.

Zolang de wereld gespeeld is, is er geen hoop meer voor iedere andere stam en kunnen ze beter quitten.

Dit feit is blijkbaar nog steeds niet doorgedrongen bij iedereen en wordt er geklaagd over unfair spel. Dit heeft de motivatie bij de stam Game Over helemaal doen vallen schijnbaar, iets waar wij natuurlijk blij mee kunnen zijn. Waar zij schijnbaar momenteel een sterke defensieve opstelling hadden met hun twee actieve accounts, hebben weinig spelers nog zin om deze nu te houden aangezien Imagination te dominant is.

Conclusie: De RIM-noobs volgens Imagination zijn blijkbaar toch een vervelend iets wat tussen de huidige dominantie en de 65% dominantie staat, waardoor Ima nog moeite moet doen terwijl de strijd gestreden is.

Proficiat met deze overwinning Imagination, maar weet wel dat dit één van de meest makkelijke overwinningen is, die onze community al gekend heeft aangezien de activiteit, kwaliteit, motivatie en samenwerking in GAME over zo slecht was.

Ohja: Ik las een shitpost en ik gooi er nu zelf eentje om het in balans te houden. Dus alle heftige reacties zijn niet nodig!
 
Reactiescore
28
Als je echt zo tegen het zielige spel bent, spreek je liefje Rico even aan uit je stam om ook niet zo laf dorpen af te gaan breken xx
 

DeletedUser73927

Guest
Block de edeltrein of recap het dorp dan gewoon. Met de OS regeling op deze wereld is het echt een gevolg van je eigen incompetentie als je dorpen zover achter het front verliest en niet op tijd recapt.
 
Reactiescore
1.283
Ik al die tijd maar denken dat het pp misbruik over een voorval gaat van weken geleden :D

Het dorp dat ik edelde van the supreme daarvan is de muur nog altijd geen 20, ik kan weinig veranderen aan de trage reactie en jouw clears die veel te lang liepen waardoor je er geen muurlevel af krijgt.

Het dorp dat ik edelde van digimat, daar is de muur niet eens omlaag gegaan want ik stuurde de aanvallen zonder rammen.
Dit heb jij natuurlijk eerst “niet” uitgezocht voordat je me hier zwart kwam maken.

Wat betreft digimat, ik betreur het ten zeerste wanneer mensen door irl niet zouden kunnen leggen.
Het is niet aan mij om spelers die ik aan val eerst even te vragen of ze wel kunnen loggen om vervolgens aanvallen te sturen.

Kom graag met iets beters of zorg dat je een vv draait, op chilli bijvoorbeeld.
Ik begreep zelfs dat er chilli dorpen ongevraagd naar GAME leden zijn gegaan dus misschien eerst even je eigen boel schoon vegen en dan hier komen.

Ik proost een wijntje op de moeite die je in je post gestoken hebt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.283
Ik ga niet enorm veel energie meer steken in dit verhaal maar ik ga nog even proberen om in je koppie te kruipen zodat ik hopelijk meer begrip kan opbrengen voor de ophef.

Verbeter me als ik er naast zit maar ik zal met andere woorden even beschrijven hoe ik je denkwijze ervaar.

Formaat Ima vs GAME

Meermaals zie ik voorbij komen dat wij als Ima feitelijk gezien weinig tot niets meer mogen doen want we zijn 3 x zo groot.
Doordat we 3 x zo groot is het ronduit schandalig dat wij nog meer dorpen willen bezitten van de vijand dan we al doen.
Indirect is tas en dus ook ima een inmens laffe stam want ja we edelen onze vijand.

Gebruik van pp waar geen pp gebruikt is

Tas heeft inmens veel pp misbruikt bij de overname’s van de laatste 2 dorpen.

In het geval van het eerste dorp is er dusdanig veel pp gebruikt dat de muur na 35 uur nog steeds geen 20 is(!)

In het geval van het tweede dorp is het misschien wel nog erger want daar is nog meer pp gebruikt om de muur in No-time van 20 naar 20 te boosten(!)

Spelers aanvallen die onder vv staan

Tas is dusdanig slecht van kwaliteit dat ze alleen maar spelers durven aan te vallen die onder vv staan, dit is dan vermoedelijk ook het geval bij de eerste 564 dorpen die ze overnamen en dit zetten ze stug voor.

In het geval van de eerste “CF” heeft de eigenaar van het account “the suprême” vv gedraaid van account “the suprême”.
Dit account stond dusdanig onder vv dat het zelfs een recap kon sturen, gelukkig stond tas op dat moment niet onder vv want dat had DE rede kunnen zijn dat de recaps zelf niet verstuurd mochten worden (heel brutaal namelijk)

Kansen ontnemen op wereldwinst

Indirect ontneemt tas met de overnames van de besproken 2 dorpen de enorme kans op wereldwinst voor GAME.

We hebben allemaal (niet!) geïnformeerd bij tas wat de bedoeling is van de overnames en Welke beweegredenen hiervoor zijn.

Op het moment dat we hier (niet!) over in gesprek gingen werd het tijd om naar het af te stappen, het is tenslotte onbegrijpelijk dat ze dorpen overnemen terwijl je de dominantie prima zonder dorpen overnames kan bereiken, althans dat stond op Facebook dus dan is het waar.

Tas de arrogante sukkelaar

Die jongen bij tas is dusdanig arrogant dat hij het niet in zich heeft om vriendelijk te reageren op het feit dat ik hem arrogant noem, een sukkelaar noem, zielig noem en tot slot dat hij niet op kan tegen een stam die 3 x kleiner is.
Ongelovelijk toch dat tas hier niet eens sportief op kan reageren, zelfs niet nadat ik speciaal een topic heb geopend om dit te openbaren.

Zijn arrogantie is dusdanig aanwezig dat toen Menno hem vriendelijk aangaf het niet erg op prijs te stellen dat hij deze dorpen overnam, hij het zelfs in zijn hoofd haalde om vriendelijk terug te schrijven.

Ondanks dat de overnames niet 1 regel overtraden bood de sukkelaar ook nog eens vrijwillig aan dat TAS Menno niet zal aanvallen vanuit de “cf” achter het denisen cluster en eventuele dorpen die daar nog bijkomen.

Ik heb mijn best gedaan om de situatie vanuit jouw ogen met enig lolletje en sarcasme te proberen omschrijven @BottleOfWine.

Vanuit mijzelf geschreven, ik verbaas me niet dat de overnames in het verkeerde keelgat schieten want ik snap het wanneer er leden niet of weinig loggen.

Desondanks had je het op een hele andere manier aan kunnen pakken zoals Menno deed.


Ik zal niet beweren dat dit de meest nette manier is of was om dorpen te vergaren maar tast ook even in je eigen buidel.

Het voornaamste wat GAME op dit moment nog kan doen is enkele accounts groter maken zonder een visie op wereldwinst.
Neem hier genoegen mee en accepteer het wanneer je stam dorpen verliest.

Het is aan mij of ik dorpen edel op 1 of 30 velden afstand ongeacht of een account wel of niet actief bespeeld word.

Heb je er al eens over nagedacht dat er bijvoorbeeld van digimat bakken met Deff uit staat die in jouw ogen onaanraakbaar zijn omdat digimat onder vv staat.

Heb je er al eens over nagedacht dat the suprême gewoon actief is en op het moment van overname in staat was om recaps te sturen die (helaas voor jullie) geblockt/gesniped werden.

Kortom, begrijpelijk dat het vervelend voelt en ik ben zeker iemand die zich in andere kan verplaatsen.
Dit ga je alleen niet bereiken met een bak met modder en het naar beneden halen van mij als persoon, als account en ima als stam.

Dit was het geloof ik wel.

Wess

 

DeletedUser80845

Guest
Ik ben niet helemaal met je eens @BottleOfWine je maakt je eigen zwart op het AF heeft helemaal geen zin !

Zoals ik al zei is en spelwijze dat sommige ''spelers'' gebruiken om tewinnen ( Commentaren zoals ga je hier wenen ofzo ) Ik heb respect voor de vijand zelf als ik dit niet echt accepteer maar is zo !

Zoals sommige zeggen jullie hadden de tijd zat ( Als ik op men werk ben heb ik geen pc namelijk ^^ ) .

Maar ik vind dat deze post niet echt nuttige is @BottleOfWine
 

DeletedUser80262

Guest
De wereld is zoals iedereen hier zegt al gespeeld.... maar waarom ga je dan plots in digimat zijn cluster edelen? Doe diegene zoals mezelf en nog een paar mensen van Game Over, die iedere dag zich inzetten om de schade te beperken een plezier, en val aan op ons front zoals het hoort en niet in ons achtercluster.

Als je zo sterk bent komt dan langs op ons front
 
Reactiescore
1.283
De wereld is zoals iedereen hier zegt al gespeeld.... maar waarom ga je dan plots in digimat zijn cluster edelen? Doe diegene zoals mezelf en nog een paar mensen van Game Over, die iedere dag zich inzetten om de schade te beperken een plezier, en val aan op ons front zoals het hoort en niet in ons achtercluster.

Als je zo sterk bent komt dan langs op ons front

Waarom ik dat deed is simpel te verklaren, net als jullie heb ook ik een leven naast tw.
Tw kan enorm eneverend zijn zolang een wereld vruchtbaar is maar eenmaal dat minder word dan word ook de energie om deftige massa’s uit te voeren minder.

De wereld bevind zich in een fase waar het voor mij niet noodzakelijk is om de weg van de meeste weerstand op te zoeken, overigens telkens wanneer we dat wel deden dan werd er gerund en die voldoening was dus ook matig

Wees gerust dat wanneer dit nodig gaat worden dat ik meer moeite ga steken in het offensief maar tot die tijd zal ik voornamelijk defensief zeer actief raken wanneer nodig.

Vriendelijk verzoek om te stoppen met provoceren aangezien dit niets helpt en je je eigen kunnen vergelijkt met ons kunnen op hetgeen wat we tegen denisen deden (vrij weinig dus).
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wat TAS zegt hier indd ^^
Het is vooral de aanvalslust die dan verdwijnt, niet zozeer het "niet durven" of "niet kunnen" in zo'n fase vaak. De uitdaging is gone, dus dit is gewoon ff die 65% binnenhalen zodat de spelers die willen stoppen er eindelijk een punt achter kunnen zetten en een ander deel kan een nieuwe wereld starten. Dat is wel weer zo verfrissend & er komt nieuwe uitdaging. Fases als deze doen je motivatie meestal ook niet al te veel goed.

Als je dan daadwerkelijk veel moeite erin steekt bereik je weinig, al sloop je een speler verrot geniet je daar simpelweg niet zoveel meer van in vergelijking met een fase waar het nog evenwichtig is.
 

DeletedUser80262

Guest
Weet je wat we zullen ons snel allemaal op bb zetten.


Kunnne jullie pronken met de overwinnig
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Eens.

Nu moet je wel ophouden. Zoveel heb jij deze wereld niet gedeft. Elke keer als wij vv nodig had had jij 'geen tijd'.

56c8dd596942283152ad46f38fbaf219.png

Zo dan?
 

DeletedUser80262

Guest
Eens.

Nu moet je wel ophouden. Zoveel heb jij deze wereld niet gedeft. Elke keer als wij vv nodig had had jij 'geen tijd'.

Beetje stank voor dank.

Wie heeft al die def in je dorpen gepompt destijds? Ja Digimat, ik dus.

Zelfde voor heel de stam.
 
Reactiescore
1.278

Denk dat jij weinig recht van spreken hebt :).

Altijd leuk met meerdere op één persoon die het zichtbaar goed bedoeld. Kan nu eenmaal frusterend zijn al doe je je stinkende best en dan toch de vijanden links en rechts van je zien gaan doordat stammies het nalaten geven. Ben het overigens niet met hem eens, maar kan zijn frustraties wel begrijpen.

Prima dat je het dan niet eens bent met elkaar, maar zulke verwijten van jou en potje hadden volgens mij niet gehoeven... onnodig natrappen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan