[Stemtopic] Ik heb een probleem...

Op welk tijdstip moet het dagelijkse drama-uurtje van start gaan?

  • 18:00

  • 19:00

  • 20:00

  • 21:00

  • 22:00

  • 23:00

  • De gehele dag -> Dramarathon!!!

  • Ik ben een speler die graag doet alsof ik niet van drama hou, maar veroorzaak het graag zelf.

  • Hoewel ik autistisch ben, ben ik in dit geval flexibel.

  • Ik ben moderator en wil graag even benadrukken dat ik in dit geval speler ben en dus geen moderator

  • en wil daarom extra aangeven dat ik dus benaderd wil worden als moderator

  • uhh nee..Ik bedoel speler en dus niet moderator. Snap je?


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4045

Guest
Beste WvW-ers,

Ik heb een groot probleem. Ik heb het eerder al een keer vriendelijk gevraagd, maar helaas heeft dit geen positief effect gehad.

Ik geniet altijd enorm van de grote hoeveelheid drama onder spelers van WvW. Vooral het genre ''ik ben meer als een TW-moderator-boehoehoe'' spreekt mij erg aan. Nu heb ik meer te doen dan enkel de gehele dag dit forum te F5-en en/of de skype groepschat te lezen. Hierdoor mis ik het vaak en helaas zorgt terugkijken/teruglezen niet voor hetzelfde genot.

Daarom mijn voorstel of we een dagelijkse uur kunnen afspreken. Tijdens dit uur is het de bedoeling dat er ook drama ontstaat. Spaar dus even je drama op tot dat uur en ga dan los. Op die manier zorgen wij ervoor dat er voor iedereen duidelijkheid is en zo kan ik ervoor zorgen dat ik vaker aanwezig ben.

Ik hoor graag jullie mening. Nouja eigenlijk niet, want ik voel me toch beter dan menig speler hier, maar aangezien alleen Gijs het alleenrecht heeft om dingen te beslissen houd ik gewoon netjes een poll.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Ps: Volg in ieder geval het voorbeeld van Duncan en geef mij even een heads-up als er drama is, zo helpen we elkaar als een grote blije community! :)
 

DeletedUser77710

Guest
20u past het beste, eten is gedaan en is geen uur om uit te gaan.

Btw, alle mods moeten niet denken dat ze beter zijn en zomaar mensen kunnen kicken uit een SKYPECHAT @WatBlaasJeInMijnfackingkutOor? xxx

Jullie hebben misschien macht hier, maar irl zijn jullie slappelingen
 

Deleted User - 487871837

Guest
20u past het beste, eten is gedaan en is geen uur om uit te gaan.

Btw, alle mods moeten niet denken dat ze beter zijn en zomaar mensen kunnen kicken uit een SKYPECHAT @WatBlaasJeInMijnfackingkutOor? xxx

Jullie hebben misschien macht hier, maar irl zijn jullie slappelingen

Beetje dimmen tegen Jordy, hij had gewoon gelijk :)
 

DeletedUser4045

Guest
Ik wil graag geen discussie over moderators/moderatoren etc. want zij willen benaderd worden als spelers, dus ik wil een open discussie tussen spelers over welk tijdstip iedereen uitkomt.
 

DeletedUser64575

Guest
20u past het beste, eten is gedaan en is geen uur om uit te gaan.

Btw, alle mods moeten niet denken dat ze beter zijn en zomaar mensen kunnen kicken uit een SKYPECHAT @WatBlaasJeInMijnfackingkutOor? xxx

Jullie hebben misschien macht hier, maar irl zijn jullie slappelingen

Jij hebt het geluk dat je zo geboren bent en dus geen moeite hoeft te doen, maar ik had eerst een modtitel nodig om net zo'n kneus te worden als jij zodat we dit samen konden spelen xoxoxo
 

DeletedUser77710

Guest
Dit noem ik pestgedrag! Sponsert tw niet de move tegen pesten?
 
Reactiescore
1.468
Er staat onder je lelijke naam een lelijk groen kakkerig bordje game-mod


n
Staat inderdaad geen forum mod, heeft dus niks met WvW te maken, scherp opgemerkt.

Hoezo?

Jij hebt geen rechten hier! Je bent enkel speler!

Ik vind dat er best een open discussie mag zijn op dit forum over op welke momenten drama plaats vindt.

Ik heb lekker wel rechten en ik vind dit werkelijk een onzintopic. Als jullie per se willen discussiëren doe dat dan op een deftige manier en in het daarvoor bedoelde discussietopic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan