Ik ga naar de frituur/snackbar en ik bestel...

DeletedUser72524

Guest
Wrom zou ik minder gaan verdienen met een baantje geschikt voor mensen van Sanders niveau? :p

Haha, komisch dit. Nee, maar je hebt helemaal gelijk. Zou zonde zijn om iemand met twee HBO-diploma's minder dan een simpel zieltje als Sander te betalen.
 

DeletedUser40402

Guest
Heeft die firedrakan een diploma? Bijster verstandig lijkt ze me nochtans niet.
 

DeletedUser61134

Guest
Haha, komisch dit. Nee, maar je hebt helemaal gelijk. Zou zonde zijn om iemand met twee HBO-diploma's minder dan een simpel zieltje als Sander te betalen.

Precies!
Maar blijf me verbijsteren hoe laag jullie wereldkennis is haha xD

Weten vast niet eens wat voor taal ze in Engeland spreken :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Sander je weet zelf wel beter xD

2de als je linkedin hebt gezien zie je ook duurtijd opleiding wat niet overeenkomt met een fulltime opleiding.

Ik weet dat ik mijn zaakjes goed voor elkaar heb IRL, nu jij nog :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Sander je weet zelf wel beter xD

2de als je linkedin hebt gezien zie je ook duurtijd opleiding wat niet overeenkomt met een fulltime opleiding.

Ik weet dat ik mijn zaakjes goed voor elkaar heb IRL, nu jij nog :eek:

Nee, je hebt helemaal gelijk. Wij moeten jou als voorbeeld nemen. Ik ben blij dat jij wel jouw zaakjes goed op orde hebt, tot die tijd doe ik mijn best om dat ook te krijgen. Misschien nog wat tips?
 

DeletedUser40402

Guest
Ik heb lekker geen diploma en mijn zaakjes toch goed op orde!
 

DeletedUser61134

Guest
Studeren zit niet gebonden aan een schoolbank zoals Sander denkt.
En daarnaast gaan veel banen om prestaties en connecties niet om je diploma.

Leren ze vanzelf Glenn.
 

DeletedUser40402

Guest
meh ben ik het deels mee eens. Eens je ergens binnen geraakt gaat het om prestaties en kennis etc, maar om ergens binnen te raken is dat diploma helaas heel belangrijk.
 
Reactiescore
1.701
Volgens haar zelf heeft ze twee HBO diploma's gehaald, allebei in twee jaar gehaald. Terwijl de grootste hogeschool van Nederland laatst voor het eerst iemand had toegelaten om af te studeren in drie jaar. Daarnaast heeft ze ook een MBO diploma en een baan op WO niveau qua inkomen.

Volgens haar LinkedIn profiel (excuses maar hij werd zo massaal gedeeld, dat ik te nieuwsgierig was om te kijken) heeft ze alleen een MBO diploma, zit ze in haar derde jaar van haar HBO. Waar ze een communicatie studie doet, iets wat volgens sommige equivalent is aan de meesten MBO studies. Waar ze momenteel in het derde jaar zit en waarschijnlijk full time stage loopt, waardoor het lijkt dat ze full time werkt. Oow ja ze heeft ook nog een baantje als horeca medewerkerster.

Althans dit was het profiel wat hij claimde te hebben, hoogstwaarschijnlijk heeft Henk een man van 45 gewoon een profiel gepakt.

HBO kan in 2 jaar.Op het Saxion heet het Associate degree. Je kan dat zien als een soort van MBO4++.
 
Bovenaan