ik bied me aan als Co

DeletedUser55030

Guest
sorry maar ik speel topniveau. 200 dorpen edelen per dag, ongeveer 70 miljoen ODA per dag, 10 miljoen ODD maar dat is wel standaard. en daarbij krijg ik geen hulp van mijn stam want die heeft een vrij hoog faalgehalte.
 

DeletedUser63553

Guest
26 reacties maar leid nergens naar toe bedankt voor niks
 

DeletedUser43327

Guest
Alsjeblieft! :D

Als ik een account had mocht je spelen, maarja.. IK WORD TOCH GEBANNED OMDAT IK TE GOED BEN.

of de co's accounts gaan kopen..
 

DeletedUser61161

Guest
sorry maar ik speel topniveau. 200 dorpen edelen per dag, ongeveer 70 miljoen ODA per dag, 10 miljoen ODD maar dat is wel standaard. en daarbij krijg ik geen hulp van mijn stam want die heeft een vrij hoog faalgehalte.

Zo weinig?

Had beter verwacht van jouw :(
 

DeletedUser14894

Guest
ik bied me aan als co.
Ik kan farmen,spiken(Als ik niet effe het verkeerde in mijn hoofd heb.),dodgen,clearen en timen op 1 seconden!
Ik heb skype/msn.
Ik ben vooral rond 16:00 uur en 17:00 uur en 21:00 uur online. vakanties 24/7 als het nodig is


laat me wat weten wie intresse heeft


mvg
:eek:

Afgezien dat dit op een verkeerde plaats gepost is.

1 seconden timen? Dan kan een beetje speler op tribalwars al jouwn edels snipen.

Probeer 150ms, zelfs dan is hij te snipen.
 

DeletedUser37875

Guest
t-timen kan iedereen hè :p
ikzelf doe 't nog steeds old fashioned... mag gerust seconde tss zitten want er wordt toch niet gesniped tss in
 

DeletedUser33425

Guest
heren heren... ik ben ook weleens snipeverkouden, maar om daar nu zo over door te zeuren... :)
 

DeletedUser61161

Guest
ik bedoel 4 aanvallen in 1 sec zonder ms hoe kan je dan snipen?

Je opent 4 tabs met troepen zorgt dat je binnen 500/700ms stuurt.

Dan zit er vast wel 1 in dat treintje en heb je gesniped ;)
Best simpel hoor ;)
 
Bovenaan