Ik ben op zoek naar een topic dat niet over mij gaat

DeletedUser7072

Guest
Zo interessant ben ik ook weer niet mensen, move on, er is meer in het leven :)
 

DeletedUser61134

Guest
Je krijgt heel wat minder reacties dan topics over mij :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Omdat iedereen wel klaar is met dat geschreeuw om aandacht.

Welk geschreeuw om aandacht?
Ik reageer niks anders dan jullie.

Geef gewoon mijn idealen en meningen.
Bijvoorbeeld dat blanken een gezwel op aarde zijn en jullie zijn boos.

Daarnaast als iemand die vertikt te werken, nog studeert mij een profiteur gaat noemen terwijl ik 2 van zulke parasieten hun leven betaal.
Dan heb ik alle recht beklag te doen. Als diegene dan als een 6 jarige zichzelf en anderen voor gaat liegen om mij zwart te praten onderbouwd dat mijn standpunt over blanken en einde eis ik een aan alle soorten van financiering naar mensen die weigeren te werken.

Om nog erger te maken neemt diegene een slachtofferrol met zijn absurd luxe leventje in terwijl hij allang op straat had moeten leven in een kartonnen doos als het aan mij lag. En snapt hij niet dat juist mensen zoals hem de reden zijn dat ik juist Europa haat.

Om op je 12de al beginnen te werken en 1-2 hobbies te hebben is naar mijn mening iets wat je standaard gewoon doet. Voor je persoonlijke ontwikkeling en om je studie te betalen.
Daarnaast ben ik tegen zakgeld en kleedgeld en heb ik dat actief gebruikt om terug te geven aan mijn ouders. Serieus hoe kan je leven wetende dat je zonder je ouders ergens dood op straat ligt en nog geen motivatie hebben wat te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78666

Guest
Welk geschreeuw om aandacht?
Ik reageer niks anders dan jullie.

Geef gewoon mijn idealen en meningen.
Bijvoorbeeld dat blanken een gezwel op aarde zijn en jullie zijn boos.

Daarnaast als iemand die vertikt te werken, nog studeert mij een profiteur gaat noemen terwijl ik 2 van zulke parasieten hun leven betaal.
Dan heb ik alle recht beklag te doen. Als diegene dan als een 6 jarige zichzelf en anderen voor gaat liegen om mij zwart te praten onderbouwd dat mijn standpunt over blanken en einde eis ik een aan alle soorten van financiering naar mensen die weigeren te werken.

Om nog erger te maken neemt diegene een slachtofferrol met zijn absurd luxe leventje in terwijl hij allang op straat had moeten leven in een kartonnen doos als het aan mij lag. En snapt hij niet dat juist mensen zoals hem de reden zijn dat ik juist Europa haat.

Om op je 12de al beginnen te werken en 1-2 hobbies te hebben is naar mijn mening iets wat je standaard gewoon doet. Voor je persoonlijke ontwikkeling en om je studie te betalen.
Daarnaast ben ik tegen zakgeld en kleedgeld en heb ik dat actief gebruikt om terug te geven aan mijn ouders. Serieus hoe kan je leven wetende dat je zonder je ouders ergens dood op straat ligt en nog geen motivatie hebben wat te doen.

Kijk Firedrakan, ik wil niet altijd gemeen doen tegen jou, maar als jij zo op Nelis reageert en niet verband ziet wat hij bedoelt, dan vraag ik mij af hoe facking dom ben jij?
 

DeletedUser61134

Guest
Kijk Firedrakan, ik wil niet altijd gemeen doen tegen jou, maar als jij zo op Nelis reageert en niet verband ziet wat hij bedoelt, dan vraag ik mij af hoe facking dom ben jij?

Ik snap best wat ie zegt, maar ik zeg dus dat ik het er niet mee eens ben.
Ik reageer gewoon op Dirk om hem te plagen. Jullie reageren op mij dus vragen om aandacht van mij.

Ik reageer en deel dan mijn mening omdat jullie erom vragen.
Zo zie ik het.

En de rest was uitleg waarom ik recent op blanken ging haten.
In de hoop dat desbetreffende persoon misschien tot zichzelf ging denken; Oh wacht ze heeft het al deze tijd over mij en haat eigenlijks geen blanken maar gewoon mensen zoals mij.
Maar die conclusie trok hij niet :p
 

DeletedUser78666

Guest
Ik snap best wat ie zegt, maar ik zeg dus dat ik het er niet mee eens ben.
Ik reageer gewoon op Dirk om hem te plagen. Jullie reageren op mij dus vragen om aandacht van mij.

Ik reageer en deel dan mijn mening omdat jullie erom vragen.
Zo zie ik het.

En de rest was uitleg waarom ik recent op blanken ging haten.
In de hoop dat desbetreffende persoon misschien tot zichzelf ging denken; Oh wacht ze heeft het al deze tijd over mij en haat eigenlijks geen blanken maar gewoon mensen zoals mij.
Maar die conclusie trok hij niet :p

Oke, Indoneesje is dus echt dom.
 

DeletedUser61134

Guest
Oke, Indoneesje is dus echt dom.

Onderbouw je posts eens of ga verder met desbetreffende persoon zijn luie luxeleven betalen terwijl hij je achter je rug om uitlacht en je als een melkkoe beschouwd.
Ik heb mijn uitleg gegeven.
 

DeletedUser61134

Guest
Niet mijn geld;), ik betaal 0,0 belasting meer;).

Tis gewoon jammer dat je als rijk land zo links gaat leven.
Zodra je links gaat denken gaat t fout.

Bijvoorbeeld dat mensen met een goed pensioen geen AOW kunnen weigeren.
Als je geen geld toegeschoven wil moet je dit kunnen weigeren, is nu verplicht.
 

DeletedUser78666

Guest
Tis gewoon jammer dat je als rijk land zo links gaat leven.
Zodra je links gaat denken gaat t fout.

Bijvoorbeeld dat mensen met een goed pensioen geen AOW kunnen weigeren.
Als je geen geld toegeschoven wil moet je dit kunnen weigeren, is nu verplicht.

Amai, laten wij het hebben over een mogelijk vierkante aarde. Zijde gij dom ofwa?
 

DeletedUser61134

Guest
Amai, laten wij het hebben over een mogelijk vierkante aarde. Zijde gij dom ofwa?

Nee ik wil het hebben over een verplichte doodstraf voor mensen die weigeren te werken :eek:
16+ en geen vaste baan of vrijwilligerswerk is tjak

En geen vergoedingen voor ouderen, hadden ze maar harder moeten werken of moeten ze bij kinderen wonen.
En als je niet in NL woont krijg je ook geen AOW of uitkering.
 
Reactiescore
1.698
Mijn post doelde meer op Dirk en die politieke accounts. Maar ook jij kan er wat van rebec.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik heb nu wel genoeg gezien. Dit hele forum is gvd letterlijk dagen inactief. In geen enkel topic wordt ook maar iets gezegd. Gister kwam energy dan met 2 opmerkingen, waar 2 of 3 reacties op volgden en dat was het wel. Verder nog wat likes op dat topic van waterdrakan, maar geen posts verder.

Nu is Rebecca weer actief en wordt het forum ook ineens weer actief. Geef het maar toe, zonder haar zijn jullie als vfers niet meer in staat het forum levend te houden, als ze een maand niets zou zeggen zou het hier een maand stil blijven.

Conclusie: VF is niet meer in staat zelfstandig actief te zijn zonder firedrakan.
 

DeletedUser40402

Guest
Als die paar idiote spammers een paar jaar geleden niet hadden beslist dit vrije forum volledig te verkloten met hun spam, dan was er überhaupt geen issue geweest of het vrije forum al dan niet kan actief zijn zonder haar.

Maar nee, toen was het enorm leuk en grappig telkens elke beslissing van mods aan te vallen, elk topic te gebruiken als praattopic, constant topics aan te maken om mods en andere personen te irriteren, nieuwe personen compleet weg te pesten omdat ze niet bij het groepje hoorden,...

Guess what? Nu zijn er geen mods meer nodig want er zijn geen posts meer, elk topic is een praattopic zonder activiteit, en dat wegpesten uit het groepje? Er is geen groepje meer!

Nu is de enige manier om nog wat activiteit te hebben een troll die het heel leuk vindt hoe jullie reageren. Maar he, dat is toch wel heel veel beter dan ervoor he?

Dus ga nu niet klagen over de activiteit als je dit gewoon zelf gezocht hebt.
 

DeletedUser7072

Guest
Het vat wel de geschiedenis een beetje samen ja. Al denk ik eerder dat het te maken heeft met de algemene achteruitgang van tw, waardoor elk forum inactiever geworden is.

Zelfs de fora van net opgestarte werelden zijn nu eng stil.
 
Bovenaan