Ik ben dankbaar voor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.039
Ik ben Seppe @Duckje dankbaar dat hij zich al zoveel inzet voor de Nederlandse community, een ongelooflijk ondankbare taak omdat de Nederlandse tak misschien wel het meest kritische volk van alle communities is. Er wordt bijzonder weinig rekening gehouden met hoe weinig je eigenlijk kan, ongeacht hoeveel je zelf misschien zou willen. Ik weet namelijk zeker dat als jij wanneer je een vrijkaart zou hebben, je alles zou doen om het ons zo veel mogelijk naar de zin te maken. Daarom Seppe, deze ode aan jou. Moge je in 2021 het respect krijgen wat je verdient.

Verder wil ik de community bedanken voor het voortbrengen van vele vriendschappen, sommigen verleden tijd en sommigen nog sterk als altijd. Denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat de mensen op dit spel de enigen zijn waarom ik het weer (of nog steeds) speel, het spel zelf kent na zoveel jaren immers geen uitdagingen meer. Daarom bedankt aan allen die dit spel nog de moeite waard maken, en hopend dat nog meer mensen uit vervlogen tijden hun weg terug vinden.
 
Reactiescore
561
Ik ben Seppe @Duckje dankbaar dat hij zich al zoveel inzet voor de Nederlandse community, een ongelooflijk ondankbare taak omdat de Nederlandse tak misschien wel het meest kritische volk van alle communities is. Er wordt bijzonder weinig rekening gehouden met hoe weinig je eigenlijk kan, ongeacht hoeveel je zelf misschien zou willen. Ik weet namelijk zeker dat als jij wanneer je een vrijkaart zou hebben, je alles zou doen om het ons zo veel mogelijk naar de zin te maken. Daarom Seppe, deze ode aan jou. Moge je in 2021 het respect krijgen wat je verdient.

Verder wil ik de community bedanken voor het voortbrengen van vele vriendschappen, sommigen verleden tijd en sommigen nog sterk als altijd. Denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat de mensen op dit spel de enigen zijn waarom ik het weer (of nog steeds) speel, het spel zelf kent na zoveel jaren immers geen uitdagingen meer. Daarom bedankt aan allen die dit spel nog de moeite waard maken, en hopend dat nog meer mensen uit vervlogen tijden hun weg terug vinden.
Simp
 
Reactiescore
756
Beter laat dan nooit!

Ik ben dankbaar voor....

Allereerst ben ik dankbaar dat ik deel mag uitmaken van deze community. Van alle Tribal Wars community’s, is deze denk ik wel veruit de actiefste en fijnste!

Ook ben ik erg dankbaar voor de leuke tijden die jullie mij bezorgen, ondanks de toch wel donkere dagen! Jullie zorgen er voor dat er steeds wel wat te beleven valt.

Verder ben ik dankbaar dat ik voor het eerste sinds lang geen verschrikkelijke kater heb gehad, op 1 januari :)

Als laatste wil ik jullie allemaal nog het allerbeste toewensen voor het nieuwe jaar, maar vooral een goede gezondheid en natuurlijk ook heel veel bier!
 
Reactiescore
1.237
Al onze cijfers (forum activiteit, spelersaantallen etc) zijn in jaren niet zo hoog geweest. Deze hernieuwde activiteit heeft ook enkele activiteiten laten heropleven zoals het spellenforum (meer bepaald WVW), maar ook het politiek en propagandafora van wereld 75 is hier een mooi voorbeeld van. Ik ben dankbaar voor de spelers die zich inzetten voor de community waardoor, elk op hun eigen manier en zoals zij vinden dat het moet. Ik ben ontzettend dankbaar voor het team die door de influx en plotse stijging van activiteit snel moesten schakelen. Teamleden die er altijd geweest zijn en geholpen hebben op momenten waar ook voor hun het echte leven beangstigend en bizar was.

Lees dit nog even door, reflecteer op het laatste uur en herzie je fout.
Vast vriendelijk bedankt.
Was getekend iemand met wel een netto positieve bijdrage aan de community.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan