"Ik ben dankbaar voor ..."

Reactiescore
146
dyn006_original_450_307_pjpeg_2542739_a650be5bc78defdfd2dde3de78333747.jpg
 

DeletedUser14169

Guest
Ik ben de spelers van wereld 52 dankbaar dat we 60 dagen geleden besloten hebben de wereld aftesluiten en een tw rustige feest dagen in tegaan .

Ik wens iedereen hier op tw fijne feestdagen en een voorspoedig nieuw jaar
 

DeletedUser78844

Guest
Ik ben dankbaar voor mijn tw verslaving en mijn eeuwige co´s Dimitri en Johnny.

fijne feestdagen allemaal

Groejes Egbert
 
Reactiescore
1
Ik ben dankbaar voor mijn vrouw Maija, mijn vrienden en vriendinnen, de overburen, mijn broers en zus, Riethorst en de leuke dingen die we doen.
 

DeletedUser76137

Guest
ik ben dankbaar dat:

dit spel met kerst en oud en nieuw tijdelijk plat ligt.
... Heerlijk rustig tijd om je feestdagen te gedenken
en:
...dat we met KARMA wereld 50 hebben kunnen winnen
 

DeletedUser17472

Guest
Toen ik dit topic zag, dacht ik 'leuk pieter, een mooie afsluiter van het jaar'. Ik heb dan ook een paar dagen kunnen nadenken wie ik moest bedanken en ik heb de afgelopen 2 dagen getwijfeld of ik wel zou posten of niet. Maar het zou niet eerlijk zijn als ik niet zou posten vanwege een groepje elite dat atm mij het plezier ontneemt. Dit terwijl ik diep in mijn hart die mensen toch wel mag.

- Ik wil @pierre the pieter bedanken voor dit topic. Soms doe je toch iets goeds :)
- Ik wil de spelleiders bedanken van wvw. Het kost ontzettend veel werk en ondanks dat het soms minder actief is, blijven jullie doorgaan. Super. Ga zo door in 2018.
- Ik wil @Hopeful en @DemocratischeZwijmelaars bedanken voor het potje widm dat nu nog volop aan de gang is. En zijdeling natuurlijk ook @Tigor
- Ik wil Jasper (speler van Lord Soth) bedanken voor onze contacten afgelopen jaar. Hij mag dan wel gestopt zijn met spelen, het contact is er nog wekelijks. Helaas geen tag, want zijn beide forumaccounts zijn verdwenen.
- Ik wil @Ramoth bedanken dat ze weer te zien is op TribalWars. Af en toe een kort babbeltje doet goed. Nu de stap nog terug naar het team :)

- Verder wil ik het team bedanken voor de leuke en minder leuke momenten. Ik ben een sociaal iemand en vind het altijd leuk om te kunnen babbelen. Het was leuk om samen te werken afgelopen jaar. Blijf vooral babbelen in de teamchat. Alleen door veel contact met elkaar te hebben, blijft het leuk om met elkaar er te zijn voor de community.

- In het bijzonder wil ik @ropiloot11 bedanken voor zijn onmenselijke inzet om de speeds te laten draaien. Voor de vertrouwelijke babbels. In 2018 moeten we er toch maar eens eentje op drinken :)

- Mijn grootste dank binnen de community gaat uit naar @Duckje en @Poo. . Zonder hen zou de community niet draaien zoals het nu draait. Ook het werk dat zij verzetten is onmenselijk. Verder zou ik op persoonlijk vlak het niet zonder jullie redden hier. Thnx dat jullie er in 2017 ook voor mij waren.

- En als laatste wil ik Dominika (ik kan haar helaas niet taggen) bedanken voor haar waardering die ze naar me heeft uitgesproken. Ik schiet daar nu nog van vol. Het was gewoon ontzettend fijn om van innogames uit persoonlijke waardering te krijgen.

Bij deze wens ik iedereen een heel goede jaarwisseling toe en alle goeds voor 2018!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73204

Guest
Ik wil graag de mensen bedank met wie ik TW speel. De friends die ik heb ontmoet met TW. Vooral in de late uurtjes en met myn geklaag.Maar vooral, bedank voor de fyne tyden alle TW spelers. Ook voor 2018
 
Bovenaan