"Ik ben dankbaar voor ..."

DeletedUser70854

Guest
Heyhoi

Iedereen ziet telkens het negatieve in het leven, iedereen zaagt en klaagt steeds. Maar nu in deze tijd van feestdagen en geluk is het positivisme aan de beurt.
Het is dan ook minstens even belangrijk in deze periode van het jaar dat iedereen eens zijn dankbaarheid uit naar iedereen of alles wat dat verdient, me dunkt.
Dit is dan ook de ideale plek om deze doelstelling (iedereen zoveel mogelijk bedanken) te verwezenlijken.

Wil je graag je stamleider bedanken vanwege al zijn werk? Het TW-team omdat ze er altijd zijn en wegens hun goede service ;)? Of gewoon iemand van het forum die je door een moeilijke periode heeft geholpen?

Dit is dé ideale plek om het nieuwe jaar met een schone lei in te gaan door iedereen eens te bedanken voor hun daden!

Groetjes
Pieter
 
Reactiescore
2.489
Ik ben dankbaar voor alle spelers die jaar in en jaar uit zich inzetten voor de Community, die als speler posten op het forum, die hun (vaak ongenuanceerde) mening geven en zo het spel waar ze zo van houden proberen te verbeteren.

Bedankt!
 
Reactiescore
746
Ik ben dankbaar voor het geweldige team dat we hebben om tribalwars samen met duckje en mezelf te ondersteunen. Hun vrijwillige bijdrage wordt enorm geapprecieerd en zorgt ervoor dat we de spelers snel en goed kunnen verder helpen met allerhande problemen!
 
Reactiescore
1.049
Tof idee Pieter, Ik ben voor veel mensen dankbaar, personen, groepen en situaties..
Voor de mensen die mij helpen, krijgen hopelijk genoeg blijk van waardering... Bij Pieter zijn dat D*ckpicks, Bij de rest woorden of daden.
Ik wil voorstellen als je iemand nomineert dat die ook een bedanklijst maakt binnen 48 uur of 1k PP moet doneren, als kerstkadootje
Ik ben Dankbaar voor
- Andries/ @YoWhite. Voor de kansen die hij me geeft en de dingen die hij voor me probeert
- Valentijn/ @Unidentified Black Male. Vooral de laatste tijd merk ik hoe positief jij bent en hoe chill je eigenlijk bent ;) Je helpt me met alles en zult dat ook blijven doen
- Pieter/ @pierre the pieter Ondanks ons soms botsende karakter kun je toch lachen met je... Als je eens ni aant puberen bent @BloodWolf14 :D
- Alle mods die hun werk snel en goed doen en/of leuke contesten verzinnen!
- Gijs / @DemocratischeZwijmelaars Hoe hij me betrok bij AF/WvW en mn eerste keer speeden
- Bas / @Nowhere in the sun voor de gezellige gesprekken en wvw uitsluitingen :D
Alle mensen waar ik gezellig mee kan lullen en chill ziijn in stamverband
En ik ben dankbaar dat mn lul groter is dan die van pieter :oops:
 
Reactiescore
3.541
Ik wil graag mijn stam ~R~H~ (Robin Hood) op w12 bedanken waar ik als 14 jarige kleine Jannes die niets van dit spel snapte (ja dat is nu wel zo) een kans kreeg in de 3de opleidingsstam (later nog een 4de bijgekomen). Filosofie van onze hoofdstam met als grote leider Hugodonk was om 'elke' speler waar dan ook in de 99 VOLLE continenten een kans te geven, hoe klein, slecht, noob je ook was iedereen was welkom. Je moest dan de 'ROBIN HOOD TILL I DIE' eed afleggen en ontzettend veel mensen hebben mij in mijn eerste TW periode geholpen van het 'hoe zet je coords in codes' tot 'hoe zet ik een aanval op'. c91 en 92 waren 100% van ons en waren prioriteit. Spelers die weg gingen, spy speelde of wat dan ook kwamen op een blacklist en de regel was dat wie daar op kwam van de hele stam inc's moest krijgen tot hij was uitgeschakeld. Veel overlopers geweest naar de echte topstammen en die zijn allemaal op de knieën moeten gaan ondanks de stam op enkele na vol matige tot heel zwakke spelers zaten.

Het Nederland vs België spel werd sinds mijn komst enkel nog maar gewonnen door de Belgen wegens ik overactief was en mij bezighield met nutteloze dingen. Ben uiteindelijk van de 1000'den RH leden naar een select groepje van 25 in de hoofdstam terecht gekomen tot ik uiteindelijk gestopt ben (gehele wereld pp-loos gespeeld tot kleine 3 miljoen). Hugodonk de leider stond voor de verpersoonlijking van de stam en dat is mij altijd bijgebleven. Iedereen een kans geven, verraders afslachten, stabbers verafschuwen.

Dus danku Robin hood en danku leiding met in het bijzonder hugodonk. ~R~H~ TILL I DIE!
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487871837

Guest
Pietertje je bent een beetje laat, het is al Thanksgiving geweest :eek:

Maar goed, ik ben dankbaar voor iedereen die met mij, om mij kan lachen. Lekker lachen om de meest flauwe dingen; kan ik enorm waarderen.

Ook ben ik heel heel heeeel dankbaar voor Poo en Duckje en wil ik dat ze weten dat Poo mijn favoriete teletubbie is en eenden mijn lievelingsdieren zijn <3<3<3

En Diego. Maar die is er niet meer :(
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Even een bedankje naar drie van mijn leermeesters in de vroegere werelden @Helyum (Remco) en @Imminent Disaster(Hans). ook @The Angels of Death verdient dan hier zijn plekje :p.

Tevens het hele team wat ik heb leren kennen via @dialgaman en @underground tacticz. Ik heb extreem veel geleerd van oa de gehele ''classic groep''!

Qua grafisch forum een speciaal bedankje naar @TheArtOfLove & @Tactical Illusion ! Die mij vaker hebben geholpen met mijn PS vragen :D.

En een bedankje die ik kreeg van @thelightfighter stuur ik graag terug. Spelers als hij mogen er meer komen.. Jonge jongens die gewoon alles willen leren ^^.

Na deze hele lijst met namen wil ik nog terug komen bij 1 team van nog niet zo lang geleden. Toen ik begin dit jaar thuis kwam te zitten met twee hernias en kort daarna ook gezondheids problemen bij hele dichte familie heb ik veel afleiding gehad aan TW en het gezellig team van oa @LittleMe Angelo, @The Pianist Sik en @slizz !
 

DeletedUser78972

Guest
Ik ben dankbaar dat ik een noob ben
En voor mijn lc

En voor t farmlimiet op w59 -.-

Fijne dagen
 

DeletedUser77799

Guest
Ik ben dankbaar voor Erwin @Muraviev vanwege zijn enorm goede co-schap en leerschool. MKS is niet te stoppen.
Ik ben dankbaar voor Jannes @jokersbrain en zijn enorm subtiele gespreksstart waarmee hij mij meenam in een wereld waar TW zoveel mooier en leuker was.

Bedankt boys!
 

DeletedUser74880

Guest
Ik wil mij bedanken voor deze topic ;)

Daarbij wil ik het Team bedanken voor de aandacht aan de bugs/vraag/fouten/ideeën topics!
 
Bovenaan