DeletedUser78806
Guest
Afhankelijk van wat de boosts zijn, het moet een mix zijn van nuttig maar niet te OP 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Zouden de 'nee' stemmers hun antwoord kunnen onderbouwen? Want naar mijn idee zijn dit de mensen die überhaupt geen contest willen
Wat indirect in zou houden dat als er een contest komt met IG-items ze zich 'gedwongen' zouden kunnen voelen om toch deel te nemen... Correct me if I am wrong.
Eigenlijk kan je op deze wijze er allerlei IG zaken aan koppelen (Prestaties, Skillboeken, etc tot meer extreme gevallen waarbij bv bepaalde eenheden/gebouwen pas kunnen vrijgespeeld worden na x-aantal reacties op het forum.)
Ook tegen.
Aangezien je dus je pp houdt, dus dan heb je al voordeel.
(je hebt dus al genoeg pp om alles te kopen)
Als je dan wint, heb je extra voordeel. PP hadden ze toch al genoeg.
Of begrijp ik de vraag verkeerd?![]()
Mwa de put staat op 500pp's voor 1 contest verdeelt over minimaal de top 3. Dat is misschien net een maand PA voor de winnaarDus je begrijpt de vraag goed, enkel overschat je de kwantiteit van een persoon/account die in de prijzen valt. Denk aan items als een 5% opslag/+5 bijl/wanhoopszegen/ +5 buitboost
welja, wat voor mij in eerste instantie de reden was dat ik nooit op het forum kwam: je moet een forumaccount hebben, had ik helemaal geen zin in om aan te maken,
Zo is het bij mij ook gegeaan en ik denk dat er veel meer spelers zijn die er precies het zelfde over denken
Ik ben het eens met Torek betreft hoe je meer mensen naar het AF kan krijgen. Verder zie ik veel nutteloze reacties als 'schap gs kopen af' ect ect ect dat doet allemaal niet terzake daar draait dit topic niet om.
Het is OF pp krijgen OF iets voor je inventaris. Maak je keuze en thats it.
Je kan berichten citeren hoor, staat citaat onder zijn post, gewoon op klikken.
Nee gestemd omdat t een stuk groter voordeel geeft dan PP. PP is voor iedereen beschikbaar (oftwel via beurs of kopen), de IG items zouden voor niemand anders beschikbaar zijn (omdat het dus extra items zijn) en dus naar mijn mening oneerlijk. (vooral tegenover de mensen die het forum niet gebruiken, iets wat ikzelf voor deze wereld ook nooit gedaan had omdat ik uberhaupt niet wist dat het bestond)
welja, wat voor mij in eerste instantie de reden was dat ik nooit op het forum kwam: je moet een forumaccount hebben, had ik helemaal geen zin in om aan te maken, speciaal voor deze reactie kunnen plaatsen heb ik het nu toch gedaan.
Daarnaast staat het ook zo apart, wie kijkt er nu ooit naar die onderste balk ? waarom staat het niet naast stam ofzo ? (ik moest zelfs checken of het er wel stond, nog nooit naartoe gekeken)
Bij het starten van een wereld zou je een opdracht kunnen maken voor wat gs, een forumaccount maken (ik zeg expres een account maken en niet reacties plaatsen, anders krijg je tussen topics vaak een random "hey"...)