[Stemtopic] Iets met WvW-meeting ofzo? Spontaan idee :D

Wanneer kun je allemaal mogelijk gezellig komen doen?


  • Totaal aantal stemmers
    20

DeletedUser7072

Guest
Het wordt dus 16/17 september, officieel? En zaterdag of zondag. Nu het dichterbij komt zou ik wel concretere info willen, dit komt precies uit want 1 weekend ervoor of erna zou ik al niet kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
770
Iets met een hollander meeting int gat van nederland :)

noujaa sjeg an me hoela bijenkorf super de boer
 

DeletedUser17472

Guest
Wij gaan ook altijd door de tunnel hoor. Komen er minstens eens per maand :)
 

DeletedUser74966

Guest
Dus... Wanneer is meeting nou dan?
Waarschijnlijk nooit nee. Ik wilde wat regelen voor een groep van rond de 10 personen, anders is het het voor mij ook niet waard om te gaan reizen ed. Nu bleken er van de datum waarop de meesten konden toch ineens wat niet meer te kunnen dus toen heb ik besloten er niet meer mee verder te gaan.

Ik wil best een meeting organiseren, maar dat werkt hier geloof ik niet echt. Als ik een maand van tevoren al een enquête opzet en probeer te kijken of mensen dan wat vrij kunnen houden oid dan wordt er op het laatst toch nog afgezegd. Dan werkt het ook niet.

Ik heb met een eigen groepje van TW mensen nu eindelijk wat geregeld voor in oktober, maar ook daar is het hetzelfde mee. 3 maand van tevoren een datum afspreken en alsnog zijn er dan mensen die 'ineens' toch nog wat hebben. Ja lol tuurlijk was vrijhouden geen optie.
 
Bovenaan