[Stemtopic] Iets met WvW-meeting ofzo? Spontaan idee :D

Wanneer kun je allemaal mogelijk gezellig komen doen?


  • Totaal aantal stemmers
    20

DeletedUser74966

Guest
Goooooedenmorgen mensen :p

We hebben even terug in de Skypegroep van WvW een ideetje laten broeien over een WvW-meeting (titel duhhh). Gewoon spontaan eens gevraagd of mensen wel zin hadden om elkaar behalve op het forum hier, op Skype of op TW zelf te willen ontmoeten. Dus face-to-face eh! Niet té dichtbij hopelijk though.

Anyway, het plan was om een datum te kiezen waarop zo veel mogelijk mensen konden komen en een plek die voor zowel de nederlanders als de belgen goed bereikbaar is. Nu is mijn eigen topografische kennis belabberd en ook de kennis van het belgische wegennet of de aansluitingen in NL dus daar moeten anderen maar even naar kijken. Voor nu was het idee in ieder geval om te zien of we wat konden regelen in Tilburg. Qua ligging is dat namelijk mooi centraal van beide kanten dachten we zo.

Graag hoor ik of mensen hier überhaupt zin in hebben en zo ja, wanneer jullie dan kunnen :)

Ik heb hier nu een aantal data ingezet omdat de weekenden (denk ik zo) het meest handige uitkomen. Zeker nog als het vakantie is en de scholen/sport nog niet begonnen is. Ik kijk uit naar de reacties ^^

Ohja, je kunt gewoon op meerdere opties stemmen dus vul alles wat je kan maar in.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik mis helemaal niks. Bewuste keuzes zo ;)

Geen zin?

Ik wil wel hoor. Ben alleen heel afhankelijk van 2 dingen komende tijd. Plan maar gewoon een datum in en ik kijk wel of ik dan kan.

Zit namelijk met blessure en kan daarom niet werken, maar kan voor de rest ook vrij weinig (nog minder dan dat ik al kon). Anders is het grote kans dat ik in het weekend gewoon werk..
 

DeletedUser64575

Guest
Had je iets in gedachte om te doen op die meeting of..?
 

DeletedUser17472

Guest
Het kaartspel heb ik wel, maar dan hebben jullie het nog niet
 

DeletedUser77103

Guest
Ik kom natuurlijk ook, kan enkel het weekend van 9/10 september niet.

Voor wat we gaan doen; gooi je ideeen maar in het topic
 
Bovenaan