[Ingevoerd] Idee - popup aanvallen

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 58 98,3%
  • Nee

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    59

DeletedUser66036

Guest
Een handig ideetje voor meer overzicht :)

Probleem

Ik ben momenteel aanvallen aan het versturen, en ik heb het voor de verandering even zonder aanvalsplanner gedaan. Nu probeer ik op elk dorp een bepaald aantal aanvallen te versturen. Ik vul telkens overal de aanvallen aan waar er nog niet genoeg zijn, maar om dat te doen moet ik telkens helemaal naar de dorpsinformatie gaan om het te checken. Veel te onhandig!

Oplossing

Momenteel komt er bij dorpen van de vijand een pop-up te staan met daarin handige informatie zoals de looptijden van alle troepen. Het zou handig zijn als daarbij ook de aanvallen komen te staan, zoals je dat bij dorpsinformatie ziet.
Natuurlijk kan je dan bij de weergaveopties onder pop-up tonen instellen of dit wel of niet te zien is.

Verduidelijkend plaatje (ik hoop dat het nu wel werkt)

28l6vdw.png

Voordelen

Lijkt me duidelijk. Beter overzicht van de situatie. Scheelt tijd en clicks.

Nadelen

Zijn er niet., aangezien het in te stellen is of je gebruik maakt van dit idee.
 

DeletedUser

Guest
goed idee :p en strakke timing, mocht die niet ook gephotoshopt zijn xD
 

DeletedUser

Guest
goed idee :p en strakke timing, mocht die niet ook gephotoshopt zijn xD

Is ook gephotoshopped, kijk maar is naar de 'aankomst in', die verschillen allemaal terwijl de aankomsttijden hetzelfde zijn.

Tostimans is btw ook te noob om zo'n timing te doen toch? :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Briljant idee!

Echter zie ik ook de nadelen. Als je bb-dorpen farmt, krijg je dus een flinke waslijst. Ik denk dat de kaart dan grote wachttijden krijgt?
 

DeletedUser

Guest
Briljant idee!

Echter zie ik ook de nadelen. Als je bb-dorpen farmt, krijg je dus een flinke waslijst. Ik denk dat de kaart dan grote wachttijden krijgt?

Misschien zou je het dan bij instellingen aan of uit kunnen zetten. zo kan je als je een tijdje alleen maar farmt het gewoon uit zetten.

Ik vind het voor de rest een erg leuk en handig idee.
 

DeletedUser66036

Guest
Briljant idee!

Echter zie ik ook de nadelen. Als je bb-dorpen farmt, krijg je dus een flinke waslijst. Ik denk dat de kaart dan grote wachttijden krijgt?

Misschien zou je het dan bij instellingen aan of uit kunnen zetten. zo kan je als je een tijdje alleen maar farmt het gewoon uit zetten.

Ik vind het voor de rest een erg leuk en handig idee.


Inderdaad, zoals in mijn eerste post vermeld staat, is het de bedoeling dat je het aan en uit kan zetten bij de andere pop-up opties.
En wanneer je farmt en de optie aan hebt staan zal de laadtijd wel meevallen denk ik. Momenteel is het toch al zo dat wanneer je een pop-up wil bekijken, die terplekke laadt, en niet wanneer je op 'kaart' klikt?

Is ook gephotoshopped, kijk maar is naar de 'aankomst in', die verschillen allemaal terwijl de aankomsttijden hetzelfde zijn.

Tostimans is btw ook te noob om zo'n timing te doen toch? :p

Die aanvallen liepen niet :p Er liepen er maar twee geloof ik, dus er waren er twee kopieerwerk. Drie aanvallen uit hetzelfde dorp, met exact dezelfde aankomsttijd is natuurlijk een beetje gek, dus heb ik de tijden en dorpen maar wat aangepast :p
Helaas was ik zo dom om alleen de duur aan te passen en de dorpen, maar niet de aankomsttijden :p
 

DeletedUser

Guest
Zeer goed idee. Ik ben hier absoluut een voorstaander van.
 

DeletedUser27684

Guest
Geweldig!, ik klik me vaak rot door de huidige situatie, zeer vervelend -,-
 

DeletedUser66036

Guest
Arrrggghh! Wanneer gaan die nee-stemmers nou eindelijk zeggen WAAROM ze nee hebben gestemd??
 
Reactiescore
25
DS-11333
Doorgegeven
 
Reactiescore
25
Dit idee komt met 8.31.
Nogmaals bedankt voor je idee
 
Bovenaan