Idee om doorgestuurde ideeën sneller door te voeren

Reactiescore
205
Ik heb in begin juni een idee opgegooid, waar veel mensen zich in konden vinden. Dit staat bij doorgestuurde berichten naar innogames, maar nu is het ondertussen december en er is nog steeds niks mee gebeurd.
Kan ik ervan uit gaan dat er niks meer mee gebeurd of is het gebruikelijk dat het minimaal een half jaar duurt?
 
Reactiescore
746
Even verplaatst naar vragen.

Zoals je kan zien bij de doorgestuurde ideeën staan er hier heel veel open. Merk op dat er op dagelijkse basis tientallen ideeën vanuit de verschillende communities worden opgestuurd, en het dus ook echt even kan duren tegen dat men er naar kijkt.

Merk ook op dat een idee binnen de kwartaalstrategie van de ontwikkelaars moet passen. Bijvoorbeeld: het voorbije kwartaal heeft men gefocussed op ideeën die het stamgebeuren verbeteren, dan zal men kijken naar ideeën voor stammen, ....

Zodra de status veranderd van een idee zal een CM ook steeds het topic updaten.
 
Reactiescore
746
Oke, ik vind het jammer dat het zo lang duurt. Het idee (iets anders beschreven) is ook al een keer eerder geopperd in aug 2016: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/groepen-boerderij.196426/
Ik heb er niet veel verstand van, maar ik kan me niet voorstellen dat een extra functie toevoegen in de bestaande dynamische groepen 1.5 jaar hoeft te duren.

Goh... op dit moment staan er dan ook een 4500 suggesties ter verbetering open.... Zoals ik eerder zei, het moet binnen het ontwikkelingsplan passen dat gekozen is voor dat kwartaal en anders blijft het liggen tot het de beurt is aan dat specifieke gedeelte.
 
Bovenaan