Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik volg deze wereld totaal niet, maar this aged well
We zijn met 9, wow! Tel je even mee voor jouw vrienden?

Good (15) + Bad (14) + Ugly (7) + Dirty (10) + BG’s die ontkend worden (20) = 46 + 20 aanhangsel. Hypocriet.
 
Reactiescore
140
Gaan de casuals noobs echt overal janken omdat BCN 9 leden heeft? Wel allemaal 'stoer' doen met hoeveel stammen ze tegen BCN zijn.
Ik hoop dat BCN nog meer leden bij krijg, nog meer gejank kusjes.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ervaringsexpert in het vormen van massastammen en ongebalanceerde werelden om uitdagingen uit de weg te gaan Bram (die de wereld zelf geeneens durfde te starten) probeert ook weer relevant te zijn. "Ik volg deze wereld totaal niet", maar wel direct een oordeel klaar :redface:
 
Reactiescore
1
Ik probeer het probleem in je verhaal te traceren. Je vond ons als tweemansstam gelijkwaardig aan stammen met 15 leden? Enerzijds zal ik dit als een compliment zien maar anderzijds had je zelf ook kunnen indenken dat je daarmee naarmate de wereld vordert geen potten gaat breken tegen grote kwantitatieve overmachten. Dit topic gaat over een imaginaire ledenlimiet, een idee dat ik persoonlijk toejuich en waarin wij het als stam, ondanks de recruits, nog steeds heel goed doen. Het is onze intentie ook niet om alle spots te vullen en vanaf heden met de scepter te gaan zwaaien. De stam in zijn huidige opzet is de stam die over een jaartje in de Hall of Fame moet belanden. Of dat gaat lukken? Wie zal het zeggen. Of het wereldverloop ons zal verplichten nog 1/2 recruits te doen? Geen idee. Maar meer dan 8 leden, het "imaginaire voorgestelde ledenlimiet", zullen wij derhalve ook niet overschrijden.

Cas9 zaten een aantal van ons bij de underdog, maar wonnen we wel. Cas10 is een waardeloze wereld waar ik geen woorden aan vuil wil maken. Twee van onze recruits spelen Cas11 waar ze ook bij de underdogs zitten. In beide deze werelden was dat geen keuze. Deze keuze maken wij nu gedeeltelijk zelf. Zien wij onszelf volledig als underdog? Nee. Maar we geven wel de andere stammen de kans om wél de limieten van het aantal leden te gebruiken om een vuist te kunnen maken. Wij hebben geen zin om met tientallen soms onervaren, soms inactieve en soms frustrerende accounts te moeten samenwerken. Dat is niet de manier waarop wij de "noobs" op deze Casual vooruit willen helpen en dat is ook niet iets waar wij zelf motivatie en spelplezier uithalen, wat nog steeds voorop staat. Wij helpen de noobs op een andere manier. Wat die manier is zal nog even een verRassing blijven.



De doorgewinterde Casuals ongetwijfeld!



Wordt het een welbekende massastam vol met "bekende" Casualnamen, of wordt het deze keer toch weer een BG met 95% van de wereld? We zijn benieuwd!
betrap ik jou nu op een leugen Pedik?
Maar meer dan 8 leden, het "imaginaire voorgestelde ledenlimiet", zullen wij derhalve ook niet overschrijden.

Deze ochtend had BCN 15 leden. En anders hebben jullie alsnog 9 leden en heb je uw ledenlimiet dus overschreden
 
Laatst bewerkt:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
betrap ik jou nu op een leugen Pedik?
Maar meer dan 8 leden, het "imaginaire voorgestelde ledenlimiet", zullen wij derhalve ook niet overschrijden.

Deze ochtend had BCN 15 leden. En anders hebben jullie alsnog 9 leden en heb je uw ledenlimiet die overschreden
Ha Dimitri, meester in de hypocrisie. Als jullie de wereld normaal hadden benaderd en hadden gespeeld was het inderdaad niet allemaal nodig geweest, maar wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Vervelend he, recruits? Misschien na moeten denken bij alle 60+ accounts die jullie voor je karretje hebben gespannen gedurende Casual12. Gelukkig is er al een nieuwe Casual open, daar kunnen jullie weer als vanouds de wereld zonder tegenstand kapotrecruiten.
 
Reactiescore
725
betrap ik jou nu op een leugen Pedik?
Maar meer dan 8 leden, het "imaginaire voorgestelde ledenlimiet", zullen wij derhalve ook niet overschrijden.

Deze ochtend had BCN 15 leden. En anders hebben jullie alsnog 9 leden en heb je uw ledenlimiet dus overschreden
Veel Huilie huilie
 
Reactiescore
1
Neemt niet weg dat jij gezegd hebt nooit de 8 te overschrijden. Deze discussie hebben we op discord ook al gehad maar deze ochtend BCN zien met 15 leden ja sorry maar dat is toch iets meer dan 9 leden. Het aantal (ik neem ze nu even op 9) die je nooit zou overschrijden. Wat de anderen (chevalier en co) ervoor gekregen hebben laten we even ter zijde
 

Deleted User - 487983877

Guest
Neemt niet weg dat jij gezegd hebt nooit de 8 te overschrijden. Deze discussie hebben we op discord ook al gehad maar deze ochtend BCN zien met 15 leden ja sorry maar dat is toch iets meer dan 9 leden. Het aantal (ik neem ze nu even op 9) die je nooit zou overschrijden. Wat de anderen (chevalier en co) ervoor gekregen hebben laten we even ter zijde
Hier hebben we al uitleg voor voorzien, of ben je dit al vergeten?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Neemt niet weg dat jij gezegd hebt nooit de 8 te overschrijden. Deze discussie hebben we op discord ook al gehad maar deze ochtend BCN zien met 15 leden ja sorry maar dat is toch iets meer dan 9 leden. Het aantal (ik neem ze nu even op 9) die je nooit zou overschrijden. Wat de anderen (chevalier en co) ervoor gekregen hebben laten we even ter zijde

Ik zei niet, niet nooit. Lezen blijft nog steeds lastig voor je. En klopt, was ook zeker niet de bedoeling! Eigenlijk wilden we het met 6 man doen maar door jullie enorm trieste recruteringsdrift en het opzetten van 3 stammen tegen ons heb je ons geen keus gelaten. Nu zit je met de gebakken peren en ga je er om zeuren. Ik ben de eerste die je kan aanspreken om er een leuke evenwichtige wereld van te maken maar jullie halen alles uit de kast om de boel te ontwrichten en op allerlei manieren voordeeltjes te pakken, als je er maar niet voor hoeft te tw'en.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Wat zit je nou te zagen man dan? Hoeveel leden heb jij in je stammen gehad? Dan hebben we niet over vijf, zes of zeven maar over vijfTIG, zesTIG of zevenTIG. Wat is je punt? Als jullie normaal konden communiceren en niet over alles constant zaten te liegen had je misschien een normale stam op de been kunnen brengen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan