Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

Reactiescore
15
Pedik
Wat een uitermate misselijke reactie

Spel is al tijdje bezig en speler maakte een domme fout die tw met 30 procent bestraft heeft.. hij was zeer bedroefd.. er stond bovendien 14 k def in wat ik moest slopen en jullie op loerden.. en ik jullie allang geblokkeerd. Zielig om hier dan met modder te gooien.
.. jammer genoeg dat jullie zo in en in slechts zijn.
En echt heel laag bij de grond.
Zoek maar een ander excuus voor trashtalk.
Bovendien ben ik geen stamrichter en ik help onbekende en nieuwe spelers.
Daar ben ik zeer tevreden over.
 
Reactiescore
15
Hier t bewijs


Chevalier de Sangreal 21.02.22 22:24
Naast je

gtje 21.02.22 22:33
ja I now

gtje 21.02.22 22:34
zijn mijn ouwe dorpen

gtje 21.02.22 22:37
en wat staat erin

Chevalier de Sangreal 21.02.22 22:39
Geen idee

gtje 21.02.22 22:45
zo dan

Chevalier de Sangreal 21.02.22 22:46
Prut

gtje 21.02.22 22:47
hat een 2e account dus daarom hebben ze me een straf gegeven van 30 procent vermindering in punten

Chevalier de Sangreal 21.02.22 22:47
Al ai

gtje 21.02.22 22:48
Daarom liggen die bb er

Chevalier de Sangreal 21.02.22 22:50
Zuur

gtje 21.02.22 22:50
Is nie anders

gtje 21.02.22 22:51
Nu kan ik nog 3 edels maken dus dan kan ik mooi boven in edelen

Chevalier de Sangreal 21.02.22 22:52
Ja.. ik heb trouwens pech boven nu
Iemand was me voor
Morgen dood

gtje 21.02.22 22:53
Oke ja wil die ene 2 bb nog wel die andere nie maar heb nie zoveel clears meer denk dat ik me 2 edels dood

Chevalier de Sangreal 21.02.22 22:54
Talibanana zal wel loeren denk

gtje 21.02.22 22:55
Ja dat denk ik ook

gtje 21.02.22 22:55
Is wel 7 k dorp he

gtje 21.02.22 22:56
Weet nie of je rammen heb

Chevalier de Sangreal 21.02.22 22:56
Ga t straks proberen

gtje 21.02.22 22:56
Oke

gtje 21.02.22 23:26
Denk wel dat ze er zo wat clears op gooie hun

Chevalier de Sangreal 21.02.22 23:29
Heb 4 halve clears maar zijn niet compleet terug van darmen
Ridder is ook ver op weg met trein

Chevalier de Sangreal 21.02.22 23:29
Ga kijken zo hoever ik kom de simulator


-++++-

Dus t heeft mij veel gekost..
Was 4 dagen farmer op rij met mijn enige 4 att dorpen en heb met halve dorpen net aan kunnen clearen met enorme troepen verliezen waardoor ik nu geen farms meer haal.
Misschien beter geweest dat ik de bb niet gezien had.

Eigenlijk is t zot nu hier zo open kaart t zijn.
T mijn laatste reactie.

Mvg Marcel
 
Reactiescore
470
Pedik
Wat een uitermate misselijke reactie

Spel is al tijdje bezig en speler maakte een domme fout die tw met 30 procent bestraft heeft.. hij was zeer bedroefd.. er stond bovendien 14 k def in wat ik moest slopen en jullie op loerden.. en ik jullie allang geblokkeerd. Zielig om hier dan met modder te gooien.
.. jammer genoeg dat jullie zo in en in slechts zijn.
En echt heel laag bij de grond.
Zoek maar een ander excuus voor trashtalk.
Bovendien ben ik geen stamrichter en ik help onbekende en nieuwe spelers.
Daar ben ik zeer tevreden over.
Domme fout? Hij geeft toch zelf toe dat hij met 2 accounts speelde? Dat is gewoon valsspelen.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Pedik
Wat een uitermate misselijke reactie

Spel is al tijdje bezig en speler maakte een domme fout die tw met 30 procent bestraft heeft.. hij was zeer bedroefd.. er stond bovendien 14 k def in wat ik moest slopen en jullie op loerden.. en ik jullie allang geblokkeerd. Zielig om hier dan met modder te gooien.
.. jammer genoeg dat jullie zo in en in slechts zijn.
En echt heel laag bij de grond.
Zoek maar een ander excuus voor trashtalk.
Bovendien ben ik geen stamrichter en ik help onbekende en nieuwe spelers.
Daar ben ik zeer tevreden over.

Vraag me af waarom je je tot mij richt aangezien ik geen reactie heb achtergelaten, maar dat terzijde. In hoeverre kan en mag een speler als gtje het recht hebben om "zeer bedroefd" te zijn, aangezien de PM's die je deelt duidelijk aangeven dat hij moedwillig vals speelde. Gtje weet dondersgoed dat je niet met twee accounts mag spelen en al helemaal niet 1 van de 2 accounts opzettelijk op delete mag gooien voor een oneerlijk voordeel. Hij mag in zijn handjes knijpen met slechts 30% aftrek, dat account zou volledig van de kaart moeten worden gehaald.

Om daarbij terug te komen op je 'trashtalk'-beschuldiging...

oAT2uQQ.png


UVxgqoo.png


yfnoaTg.png

:redface:
 
Reactiescore
15
Doorgestuurde berichten:
- [report]cb2c48ede2c0ecdfbf2b6e9686695840[/report]
- [report]486337d51cdbf7a65183e669793cdea2[/report]
- [report]f19ae15b64e3f42a4f2b02a6d2afbcc9[/report]
- [report]1f9ea935461ffeeaded3998a31ff0ce7[/report]
 
Reactiescore
15
Yup idd
Had gekund.
Neemt niet weg dat niemand t wist.
Wat de juiste straf moet zijn is is ook aan de beheerders. Er zal ook wel een reden gegeven zijn.

Hoe dan ook casual is op de goede weg.

Ik hoop dat hier vooral nieuwe spelers komen met nieuwe suggesties en opmerkingen voor verbetering van de casuals.

En dat er weer gereageerd wordt op de oorspronkelijke discussie. (Sorry Mike)

Ik wens een ieder

Veel gezondheid voor
Vriend en vijand.
 
Reactiescore
187
Yup idd
Had gekund.
Neemt niet weg dat niemand t wist.
Wat de juiste straf moet zijn is is ook aan de beheerders. Er zal ook wel een reden gegeven zijn.

Hoe dan ook casual is op de goede weg.

Ik hoop dat hier vooral nieuwe spelers komen met nieuwe suggesties en opmerkingen voor verbetering van de casuals.

En dat er weer gereageerd wordt op de oorspronkelijke discussie. (Sorry Mike)

Ik wens een ieder

Veel gezondheid voor
Vriend en vijand.

Ik hoop overigens als wij in range komen dat je het niet verleerd om je speer met je off mee te sturen.
 
Reactiescore
697
Yup idd
Had gekund.
Neemt niet weg dat niemand t wist.
Wat de juiste straf moet zijn is is ook aan de beheerders. Er zal ook wel een reden gegeven zijn.

Hoe dan ook casual is op de goede weg.

Ik hoop dat hier vooral nieuwe spelers komen met nieuwe suggesties en opmerkingen voor verbetering van de casuals.

En dat er weer gereageerd wordt op de oorspronkelijke discussie. (Sorry Mike)

Ik wens een ieder

Veel gezondheid voor
Vriend en vijand.
Ik weet niet of dit topic er nog veel bij geholpen heeft, maar er werd al langer gesproken van spreiden in stammen. Ik denk dat de stammen nog best goed verdeeld zijn voor de moment.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
238
Mwah, ben ik het niet mee eens. Als je alleen al kijkt naar BCN dat stijgt die stam ver boven het niveau van "Casual" uit. Bijzonder dat na al het commentaar van hun de afgelopen twee casuals, dat ze nu zo'n stam vormen. Denk ook dat iedereen al wel zag aankomen dat Afterglow en EoS zich nog gingen aansluiten bij Talibanana en Pedik, lekker premadeje gemaakt.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Hahahaha we roepen al maanden dat we jullie van de kaart willen spelen. Vervolgens maken we een stam met een handjevol leden waar de stammenlimiet 15 is en meneer is alweer in tranen uitgebarsten. Volgens mij ging dit topic over een imaginaire stamlimiet waar wij het als BCN mee eens zijn en ons nog keurig aan houden? Intussen zit de maker van dit topic in een stam met 11 anderen. Dacht je echt dat we met twee zouden blijven, wetende dat alle doorgewinterde Casuals in hordes massastammen gaan samenwerken? Daarbij heb jij geen recht van spreken met je premades op de voorgaande Casuals :redface:

Daarbij snap ik de teleurstelling hoor. BCN verslaan met 2 leden leek al onmogelijk. Met de nieuwe toevoegingen kunnen jullie beter bij voorbaat al op grijs gaan.
 
Laatst bewerkt:

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
238
Haha lol die is effe direct op zn teentjes getrapt xp

Vraag me af hoe je de wereld voor je ziet dan. Denk niet dat je echt een tegenstander zal hebben. Je zegt "ons" weg te willen spelen, maar het grootste deel van "ons" is niet eens gestart óf zit verspreid over stammen, in tegenstelling tot jullie ;)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Goeie inhoudelijke reactie!
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
238
Daarbij snap ik de teleurstelling hoor. BCN verslaan met 2 leden leek al onmogelijk. Met de nieuwe toevoegingen kunnen jullie beter bij voorbaat al op grijs gaan.
Weet niet goed waarom ik teleurgesteld zou zijn? In tegen deel, ik word alleen maar blijer dat ik de wereld niet speel. Tegen zo'n groepje zou ik niet willen spelen nee. Dat verlies ik direct op kwaliteit & activiteit, dus mij niet gezien.
 
Reactiescore
470
Weet niet goed waarom ik teleurgesteld zou zijn? In tegen deel, ik word alleen maar blijer dat ik de wereld niet speel. Tegen zo'n groepje zou ik niet willen spelen nee. Dat verlies ik direct op kwaliteit & activiteit, dus mij niet gezien.
Net als de normale casual speler niks kan betekenen tegen jou premade/massa stam van 15 man die over is gekomen van cas10 waarbij vrijwel elk account al een wereldwinst of bakken ervaring heeft. (Voor een casual)

Verbaast me ook niets dat je nu weer elke vorm van uitdaging uit de weg gaat.
Je zou maar moeten spelen tegen 2 accounts die samen zijn gestart en daarna 4 recruits hebben gedaan :redface:.
 
Reactiescore
323
Hahahaha we roepen al maanden dat we jullie van de kaart willen spelen. Vervolgens maken we een stam met een handjevol leden waar de stammenlimiet 15 is en meneer is alweer in tranen uitgebarsten. Volgens mij ging dit topic over een imaginaire stamlimiet waar wij het als BCN mee eens zijn en ons nog keurig aan houden? Intussen zit de maker van dit topic in een stam met 11 anderen. Dacht je echt dat we met twee zouden blijven, wetende dat alle doorgewinterde Casuals in hordes massastammen gaan samenwerken? Daarbij heb jij geen recht van spreken met je premades op de voorgaande Casuals :redface:

Daarbij snap ik de teleurstelling hoor. BCN verslaan met 2 leden leek al onmogelijk. Met de nieuwe toevoegingen kunnen jullie beter bij voorbaat al op grijs gaan.
Wie is 'jullie' dan? Heaven cas11? Anders zit je vgm op de verkeerde casual en kan je beter op 11 komen helpen in Game.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Wie is 'jullie' dan? Heaven cas11? Anders zit je vgm op de verkeerde casual en kan je beter op 11 komen helpen in Game.

TBA! van 9, Crew! van 10, Heaven en stukjes Game van 11. Laat ze allemaal maar komen.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
238
Verbaast me ook niets dat je nu weer elke vorm van uitdaging uit de weg gaat
Achja dat is het natuurlijk lmao, dat is vast de reden dat iemand een wereld niet speelt.

Je zou maar moeten spelen tegen 2 accounts die samen zijn gestart en daarna 4 recruits hebben gedaan
Iedereen zag al van mijlenver aankomen dat Afterglow en EoS (en eigenlijk was braun ook wel obvious) zich bij jullie ging aansluiten. "4 recruits", make that the cat wise.

Kijk, don't get me wrong, jullie moeten doen wat je zelf wilt, wij zijn Cas11 ook met een premade gestart. Maar het is wel volledig hypocriet. Maanden lang zitten jullie te zaniken dat we Casual 11 direct uit verhouding hebben gerukt door de starten met een groot deel van Crew. Als ik dit zie, zie ik ook een wereld die direct uit verhouding is gerukt en waar geen enkele andere stam meer kans zal maken, puur door de overmacht in kwaliteit & activiteit.

zOmPBFB.png



En dan kan je zeggen, "maar wij zijn maar met 6". Jullie hebben met zijn 6en meer dorpen dan alle andere stammen met meer leden. 6 accounts met wss per account meer spelers, misschien nog wel floaters erbij (geen idee), maar wss komen jullie binnen BCN al wel op 10 personen totaal. Dan zit je in vergelijking dus niet eens perse met veel minder personen binnen je stam, maar wel kwalitatief de sterkste, de actiefste en dan ook nog eens de meeste dorpen.

G2ONrH8.png


Fijne wedstrijd en succes met spelers noblen ;)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan