Ideeën hoek [Tw Gerelateerd]

Reactiescore
1
waarom eens geen 1 speciale wereld maken waar je totaal geen geld in kunt steken, een wereld zonder premium, een wereld waar je niets extras kunt kopen zodat iedereen gelijk is....
Er zijn langdurige zieken met allerhande onderliggende aandieningen die dat niet kunnen betalen....
ik weet ook dat er geld in laadje moet komen om het spel verder uit te breiden maar men zit nu w 82 en dan nog bijkomende werelden... voor 1 wereld zou dat toch een keertje moeten lukken... gewoon een standaard wereld, niets extra, zoals vroeger w1 tot w5, ik ben benieuwd op reactie, Retrops.... (Vetje vroeger)
 
Reactiescore
21
Ik zou graag zien dat de vlag Buitcapaciteit anders gaat rekenen bij rooftochten. Als je die plaatst krijg je meer opbrengst maar de looptijd is langer. Ik zou graag hebben dat de looptijd gelijk blijft en enkel de opbrengst veranderd. Dat zou handig zijn bij als je verschillende dorpen hebt en de rooftochten wil je gelijk laten terugkeren. Nu zijn die buitvlaggen en ook gelukvlaggen een beetje nutteloos. Het belet mij ervan om vlaggen te kopen. Je zal dan maar een geluk level 4 kopen.
 
Reactiescore
1.140
waarom eens geen 1 speciale wereld maken waar je totaal geen geld in kunt steken, een wereld zonder premium, een wereld waar je niets extras kunt kopen zodat iedereen gelijk is....
Er zijn langdurige zieken met allerhande onderliggende aandieningen die dat niet kunnen betalen....
ik weet ook dat er geld in laadje moet komen om het spel verder uit te breiden maar men zit nu w 82 en dan nog bijkomende werelden... voor 1 wereld zou dat toch een keertje moeten lukken... gewoon een standaard wereld, niets extra, zoals vroeger w1 tot w5, ik ben benieuwd op reactie, Retrops.... (Vetje vroeger)

W50 was zo'n wereld en ook op classic heb je niet meer als premium account.
ik vermoed/hoop dat wereld 100 ook premiumloos gaat zijn maar goed dat is niet echt korte termijn.

Daarnaast kun je premium punten farmen en op een andere wereld gebruiken.
1 wereldje farmen levert al snel 50k pp op 60k+ als je het goed doet dus dat moet meer dan genoeg zijn om de wereld daarna weer lekker los te gaan.

Los daar van ben ik niet tegen hoor maar acht de kans gewoon erg klein dat deze er gaan komen dus vandaar hierboven de somewhat work arround.
 
Reactiescore
27
misschien eens leuk om een wereld te spelen waar geen 8 man op 1 account kunnen spelen.
Max 2 ip adressen verbonden aan 1 account. als dat mogelijk zou zijn.
het zou voor de -ik-speel-alleen-op-mijn-account spelers veel leuker zijn.
 
Bovenaan