Ideeën hoek [Tw Gerelateerd]

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
Moeilijk te controleren. Hoe bewijs je bijvoorbeeld dat ik niet en op 3 verschillende pcs (thuis, studentenkamer, universiteit om iets te noemen) en een mobiel met verschillende wifi toegangen zit maar met meer man.
 
Reactiescore
278
Moeilijk te controleren. Hoe bewijs je bijvoorbeeld dat ik niet en op 3 verschillende pcs (thuis, studentenkamer, universiteit om iets te noemen) en een mobiel met verschillende wifi toegangen zit maar met meer man.

Tja, daar zeg je me wat. Erg lastig om solo iets te bereiken, vooral als mensen treintjes om 8u 's ochtends plaatsen.
 

DeletedUser78932

Guest
Moeilijk te controleren. Hoe bewijs je bijvoorbeeld dat ik niet en op 3 verschillende pcs (thuis, studentenkamer, universiteit om iets te noemen) en een mobiel met verschillende wifi toegangen zit maar met meer man.

Je zou dit kunnen met het ip adres Via ip kan je al gemakkelijk weten uit welk land. Je kan bij benadering de locatie weten. Als je tot 22:00 speelt van thuis kan je niet om 22:05 inloggen uit een ander land, stad.

nakal.
 

DeletedUser71679

Guest
werelden waar 1 persoon per acc mag spelen zal niet zo maar gedaan worden maar wat me wel een hele goede zaak lijk is een nachtbonus stuur straf instellen

dus als de nachtbonus van 00:00 tot 08:00 is dan alle aanvallen die nachts worden gestuurd krijgen bv -10% geluk bij aankomst
dat geeft de verdediger ook te minste wat nachtrust wand dat is tegenwoordig wel echt een vervelend iets dat spelers echt complete nachten blijven sturen en als verdediger kun je daar niet zo heel erg goed op reageren omdat je vaak meerdere nachten moet door halen om de aanvallen een beetje de baas te blijven
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
in dat geval halen de aanvallers ook hele nachten door en ondervinden ze dus hetzelfde probleem.
 
Reactiescore
1.476
in dat geval halen de aanvallers ook hele nachten door en ondervinden ze dus hetzelfde probleem.
Maar dat is lang niet hetzelfde, als aanvaller kun je dat inplannen, als verdediger niet. Daarbij moeten de verdedigers die om 8 uur (of in elk geval 's morgens) vaak naar school/werk en hebben niet alle tijd om rustig te deffen. Daarom zijn meerdere co's ook zo handig, je kunt afwisselen.
 

DeletedUser80247

Guest
is het mogelijk dat je op de kaart in 1 opslag kan zien hoe ver je edelman kan lopen

bij de kerk zie je een blauwe cirkel ik zie gelijk het hele gebied dat word bescherm door geloof kerk

zo iets is ook handig als ik een nieuwe dorp zoek in een cirkel
van het dorp in de straal van van de maximaal afstand dat verschild per wereld

als je steeds aangevallen word is het handig als je een dorp ver weg van je vijand kunt edelen
 

DeletedUser80247

Guest
zou er eigenlijk is een werelden kunnen komen

waar wel de mogelijkheid is waar je gelijk al je verdedigings of aanval troepen gelijk kunt bouwen na ontwikkeling

dan kan ik een veel beter strategie gebruiken dan word het spel wel moeilijker

dan wordt het wel betere uitdaging om te heersen
 

DeletedUser80247

Guest
bij de zelf herstart of herstart na overname


krijg je bij sommige werelden een kompas te zien

waar je kunt kiezen waar je opnieuw wil beginnen


om een goede keuze te kunnen maken


zou het wel handen zijn als we op de kaart kunnen zien waar we ons dan bevinden bijvoorbeeld

door een afbeelding van een kompas

noord west zuid of oost


als je een plek heb gezien wat veilig is en waar voldoende barbaren dorpen zijn

dan weet je zeker dat je daar terecht komt

als je zelf moet gokken

is de kans dat je op een plek komt waar je misschien de laatste barbaren dorp is

en rond om zitten spelers met bijvoorbeeld meer dan 50 dorpen dan ben je ook niet veilig
 
Reactiescore
5.598
Ik zet het hier maar neer want het is maar een random brainstorm en zal wellicht al vaker aan bod zijn gekomen.
Zou een EU server mogelijk zijn? In mijn ogen is het vreselijk hoe weinig er nog van over is, de grote werelden van vroeger. Die waren in mijn ogen veel leuker dan nu. Nu weet ik dat er op speeds ook al verschillende afspraken zijn tussen teams van landen om samen te spelen op bijvoorbeeld .fr server.
Zou het niet mogelijk zijn Europese landen te bundelen? Sure, taal is een probleem, maar Engels is overal wel enigszins te doen en de lay-out zou hetzelfde zijn. Uiteraard veel complicaties hieraan vast, maar ik vraag het toch maar. Dan zou iemand mijn idee/wens uit mijn hoofd kunnen zetten :)
 
Reactiescore
2.489
Ik zet het hier maar neer want het is maar een random brainstorm en zal wellicht al vaker aan bod zijn gekomen.
Zou een EU server mogelijk zijn? In mijn ogen is het vreselijk hoe weinig er nog van over is, de grote werelden van vroeger. Die waren in mijn ogen veel leuker dan nu. Nu weet ik dat er op speeds ook al verschillende afspraken zijn tussen teams van landen om samen te spelen op bijvoorbeeld .fr server.
Zou het niet mogelijk zijn Europese landen te bundelen? Sure, taal is een probleem, maar Engels is overal wel enigszins te doen en de lay-out zou hetzelfde zijn. Uiteraard veel complicaties hieraan vast, maar ik vraag het toch maar. Dan zou iemand mijn idee/wens uit mijn hoofd kunnen zetten :)

Prima idee ;) in principe is er al de mogelijkheid om in je eigen taal te spelen op de .net server. Echter is dit voor .nl voorlopig nog niet geactiveerd. Op een bepaald punt in de toekomst zullen we ook 'samengevoegd' worden met .net en speel je daar, in je eigen taal, op grotere werelden.
 
Reactiescore
5.598
Prima idee ;) in principe is er al de mogelijkheid om in je eigen taal te spelen op de .net server. Echter is dit voor .nl voorlopig nog niet geactiveerd. Op een bepaald punt in de toekomst zullen we ook 'samengevoegd' worden met .net en speel je daar, in je eigen taal, op grotere werelden.

Lijkt me geweldig!
 
Reactiescore
579
Prima idee ;) in principe is er al de mogelijkheid om in je eigen taal te spelen op de .net server. Echter is dit voor .nl voorlopig nog niet geactiveerd. Op een bepaald punt in de toekomst zullen we ook 'samengevoegd' worden met .net en speel je daar, in je eigen taal, op grotere werelden.
Daar kan ik dan niet op wachten... zou heel mooi zijn, als hier de NL servers sluiten, dat we allemaal één NL account (met bijbehorende vlaggen etc) kunnen meenemen.
 
Reactiescore
5.598
Prima idee ;) in principe is er al de mogelijkheid om in je eigen taal te spelen op de .net server. Echter is dit voor .nl voorlopig nog niet geactiveerd. Op een bepaald punt in de toekomst zullen we ook 'samengevoegd' worden met .net en speel je daar, in je eigen taal, op grotere werelden.

Zou pas echt leuk worden als dit ook gaat gebeuren met andere Europese servers zoals .fr or .es. Dat we dan ieder een account met vlaggen/pp misschien zelfs prestaties op des betreffende server (zoals je nu ook ziet bijv. XXX has won world XX and XX on NL server) mee kunnen nemen. Zou tribalwars wellicht weer uitdagend, spannend en groter maken. Wellicht ook een soort strijd tegen andere landen, beetje nationalisme kan nooit kwaad toch? :D
 

DeletedUser78932

Guest
Ik verlang er ook naar. Alle servers samen. En dan telkens als er een nieuwe wereld start 2 of meerdere werelden gelijktijdig starten. Minstens 1 wereld zonder premium functies (Behalve pa en am) zoals nu op de .de server. De wereld zonder premium functies liefst zonder vlaggen, is eerlijker voor nieuwe spelers.
Ps ik heb al een account op .net want de accounts worden samengevoegd. (Zelfde mail gebruiken.)
nakal
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Heb ik nog niet meteen heel veel trek in.

Hoe doen we dat met het Algemeen Forum dan? Een internationaal AF waar iedereen zijn eigen taal spreekt? Chaotische discussies. Of blijft iedereen op zijn eigen AF alle zaken bespreken? Nee, het propagandagedeelte valt dan echt grotendeels weg, en dat maakt werelden nou juist een stuk leuker want alleen statistieken ingame vertellen lang niet het hele verhaal. En de heerlijke spotprenten dan... kan me geen wereld zonder voorstellen. ;)

Een internationale wereld waar iedereen van alle servers met eigen account (inclusief die zooi van inventaris-items) kan meedoen en zijn eigen taal kan spreken lijkt mij wel leuk, maar dan liever naast alle afzonderlijke servers. Die kunnen toch gewoon blijven bestaan?
 

DeletedUser81453

Guest
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om net als bij een nieuw bericht of rapportage, het mogelijk is om (op z’n minst!) een ‘rood 1-tje’ (of hoeveel het er dan ook zijn, of wat mij betreft enkel een rood uitroepteken bij een nieuw bericht) te tonen. Het stoort mij ontzettend dat het stammenforum daadwerkelijk bezocht moet worden om te zien of er iets nieuws geplaatst is.

Ik had al even tussen de afgekeurde ideeën gekeken en zag dit niet zo snel staan. Wel het idee over de push-berichten maar kan mij inderdaad voorstellen dat dit op een spam-forum niet wenselijk is. Aan de andere kant zou dit ook tussen de instellingen van de push-notificaties aangepast worden desgewenst. Niet iedereen heeft een spam-forum. Ook dit laatste zou wat mij betreft wenselijk zijn.

Ter info, ik gebruik de app op iOS.

k1sho-.
 
Reactiescore
26
Kan er a.u.b. een limiet ingesteld worden voor het uitgeven van premium punten per dag ?
Maximaal 350 pp uitgeven per dag lijkt me voldoende.

Het spel is na 3 weken niet meer spannend en niet meer motiverend.
Ik heb zelf 8k uit gegeven in 7 dagen, kinderlijk eenvoudig om dan een 2e dorpje te hebben.
 
Reactiescore
534
Kan er a.u.b. een limiet ingesteld worden voor het uitgeven van premium punten per dag ?
Maximaal 350 pp uitgeven per dag lijkt me voldoende.

Het spel is na 3 weken niet meer spannend en niet meer motiverend.
Ik heb zelf 8k uit gegeven in 7 dagen, kinderlijk eenvoudig om dan een 2e dorpje te hebben.

Als Innogames kan kiezen tussen 1150 per dag (wat je nu uit geeft) en 350 per dag, dan is dat geen moeilijke keuze natuurlijk.

Ik snap je frustratie, maar dit zullen ze nooit doen. Ik raad je aan om de wereld classic of speed te spelen waar je alleen PA, FA en eventueel AM kan gebruiken.
 
Bovenaan