Ideeën hoek [Tw Gerelateerd]

DeletedUser57892

Guest
Beste Spelers,

Na overleg met de ideeën forum moderators, hebben we een topic waarin we onze ideeën verder kunnen uitwerken tot een geheel gedetailleerd concept / idee. Soms heb je een goed idee maar je kan het niet verder uitwerken vanwege gebrek aan afbeeldingen, logica, beperkingen noem het maar op. Er zullen vast spelers zijn die een idee van je supporten en of verbeteren d.m.v. iets voor je in elkaar kunnen zetten bijvoorbeeld een toepasselijke afbeelding. Met dit topic is er meer kans voor je idee om doorgestuurd te worden naar innogames

Hou het graag ontopic, dan behouden we overzicht :)

Ik trap af met stammen awards, iemand enige idee wat voor een eisen er aan verbonden moeten zijn? Bijvoorbeeld roof 1 miljard grondstoffen met je stam?
 

DeletedUser

Guest
Moet er niet een heel nieuw forumonderdeel komen?
dit heeft weinig zin lijkt me?
want wat nou als je meerdere ideeën wilt bekijken?
 

DeletedUser57892

Guest
Zullen we het eerst uitproberen, wat is het verschil dit topic blijft boven aanstaan. "meerdere ideeën wilt bekijken"? De bedoeling is dat we hier discussiëren over idee en verbeteren. Misschien heeft iemand op of aanmerkingen op je idee en dat kan je dan meenemen in je uitwerking.
 

DeletedUser26555

Guest
heb je haul wat je dus al gefarmt hebt

dan kan je zien hoeveel je in die wereld hebt gefarmd

het zou onder stammenoorlogen gewoon aantal buit dat je hebt gefarmd op de wereld met een ranglijst van de wereld zoals spelerranglijst enzo

dan weet je ook eens welke prestatie je hebt behaald

mvg

vergeef me als er schrijffouten in staan was toen nog niet echt bij men positieven

maar komt erop neer dat er een ranglijst gaat bestaan voor wat je gefarmd hebt

enigste dat ik niet echt kan is een plaatje en het iets duidelijker maken
 

DeletedUser52801

Guest
Stammen awards moeten zeker komen!
Als goed is moet je bij dit spel als stam overleven en domineren, daar passen awards voor een stam helemaal bij :D
 

DeletedUser57892

Guest
Momenteel is er maar 1 stam award dat is 360 dagen in de stam zitten. Voor stammen awards kan er sowieso geen dag awards komen. Unfair tegen over kleinere stammen. De grotere stammen hebben dan meer kans om de dag awards te behalen.
 

DeletedUser26555

Guest
Momenteel is er maar 1 stam award dat is 360 dagen in de stam zitten. Voor stammen awards kan er sowieso geen dag awards komen. Unfair tegen over kleinere stammen. De grotere stammen hebben dan meer kans om de dag awards te behalen.

dat klopt niet echt hoor

grotere spelers hebben ook meer kans op dagawards ;)
 

DeletedUser57892

Guest
Ja maar wat is het vershil 1 a 3 mil max? En bij top stammen misschien wel 50 mil tot miljard?? :p
 

DeletedUser

Guest
ik denk iets van mijlpaalawards voor stammen bijvoorbeeld:
eerste stam met 100.000.000 punten
eerste stam met 10.000 dorpen
 

DeletedUser

Guest
ik denk iets van mijlpaalawards voor stammen bijvoorbeeld:
eerste stam met 100.000.000 punten
eerste stam met 10.000 dorpen

Leuk maar dan zal er constant maar 1 of 2 stammen zijn die dit behalen. En wat als de stam wordt opgeheven met zon bepaalde award?
Wordt die dan overgedragen aan een andere stam of? Denk dat betere uitwerking nog wel van belang is? ;)
 

DeletedUser

Guest
Leuk maar dan zal er constant maar 1 of 2 stammen zijn die dit behalen. En wat als de stam wordt opgeheven met zon bepaalde award?
Wordt die dan overgedragen aan een andere stam of? Denk dat betere uitwerking nog wel van belang is? ;)

Spelers kunnen toch ook op delete gaan :rolleyes:
 

DeletedUser40384

Guest
Wat dacht je van de bij de massa rekruut ook de productie mee te nemen? Ik kwam er laatst achter dat mijn dorpje 3500 lc had, ipv 3000 lc...
 

DeletedUser58848

Guest
Momenteel is er maar 1 stam award dat is 360 dagen in de stam zitten. Voor stammen awards kan er sowieso geen dag awards komen. Unfair tegen over kleinere stammen. De grotere stammen hebben dan meer kans om de dag awards te behalen.

Is het dan wel fair om normale dagawards te doen, in W19 zijn er ook spelers van en bijv 200k, en ook spelers van 17mill ..

Vind ik dus eerlijk gezegd een slechte reden ..


E:
oeps, was al gezegd :p
 

DeletedUser61042

Guest
Versla zoveel troepen van de vijandelijke stam net zoiets als aanvaller van de dag? maar dan voor een stam?
 

DeletedUser

Guest
Ik zat te denken aan het feit de aanvallen kan aanvallen
Want je weet precies hoelang ze lopen en vanuit welk dorp. Dus moet je ze ook kunnen vinden.
Dus zou je ze ook moeten kunnen opzoeken. En dat zou dus betekent dat als jij een clear aanvalt
dat beide aanvallen en er dus een nieuwe calculatie moet komen :p
Want het zou veel logischer zijn als t zou kunnen.
En het is ook raar dat troepen gewoon langs andere dorpen kunnen lopen zonder dat er iets wordt gemerkt :eek:
 

DeletedUser58560

Guest
Ik zat zo te denken, vaak hebben de grote spelers meer kans om awards van de dag te krijgen.
Mijn idee was dus zo, om mensen in categorieen te delen
26p tot 100.000
100.000 tot 500.000
En zo door, dat die ieder apart een eigen award kunnen scoren, zo hebben ook de wat lagere meer kans
Behalve voor plunderaar van de dag, dat kan iedereen wel.

'k werk het idee wel een andere x uit
 

DeletedUser63648

Guest
Ik zat zo te denken, vaak hebben de grote spelers meer kans om awards van de dag te krijgen.
Mijn idee was dus zo, om mensen in categorieen te delen
26p tot 100.000
100.000 tot 500.000
En zo door, dat die ieder apart een eigen award kunnen scoren, zo hebben ook de wat lagere meer kans
Behalve voor plunderaar van de dag, dat kan iedereen wel.

'k werk het idee wel een andere x uit

Brons, zilver goud. ;)
 
Bovenaan