iClips forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Tata stukje over iClips
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat moet dit voorstellen? Allemaal gekopieerde zaken uit het intern forum van iclips waar je niet echt veel mee bent. Wie de leiding zal worden zullen we later wel in hun profiel lezen zeker? En de groeirichtingen, gewoon een pijl die ik zonder die stam te kennen ook wel kon zeggen waar ze heen gaan groeien.

Wat ik momenteel denk van iClips, is dat 't een goede stam is, nee een hele goede stam, enkel moeten ze 't probleempje met de leiding nog oplossen, maar dat komt denk ik snel genoeg. In ieder geval, good luck all!

Ik zou gaan denken dat Iclips in een goed blaadje wil gaan staan en op deze manier iets op poten te zetten dat ze een goede indruk geven door zo in de spotlight te gaan staan.
 

DeletedUser

Guest
Mijn complimenten.

Eens te meer benadrukt dit de twijfels die ik heb over iClips sinds ik erin zit.

grtz FERDI
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zoals jullie zien zit er dus een spy in iclips, wat een sukkels :eek:

nu zullen ze gaan huilen :)
grtz GINO
 

DeletedUser

Guest
Eeeuhj zattte aap.pappa. Hier is je lieve schat aaap.mama:d:d:d:d:d:d
 

DeletedUser22686

Guest
iClips is inderdaad geen pro-stam...

Ik ben benieuwd hoever ze gezakt zijn over 3 maanden ;)
 

DeletedUser

Guest
Zodra ze de eerste plaats verliezen, gaan ze vast de stam opheffen ;)

Jij weet niks van de interne situatie.
En ik kan je zeggen, die is niet best.

Alleen maar ruzies enzo....ik geef ons niet lang meer....ach dan zie ik wel waar ik terechtkom..

/sun is altijd een optie he
 

DeletedUser22686

Guest
Jij weet niks van de interne situatie.
En ik kan je zeggen, die is niet best.

Alleen maar ruzies enzo....ik geef ons niet lang meer....ach dan zie ik wel waar ik terechtkom..

Dat vermoeden had ik al, ik moest alleen wachten op de bevestiging ;) Dank je.
 

DeletedUser19099

Guest
2dcg3dh.jpg

Met mij alles goed en met jullie? Lekker in 't zonnige Italië hier, maar nog geen idee wie ik ben he?

jawel er staat een foto van je bij spotprenten ;)
 

DeletedUser

Guest
1. post is door de speler verwjderd & paar paginas vol spam verwijderd => thread gesloten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan