Ice en Melt.

Reactiescore
1.380
Make love not war.

Wat een gezeik allemaal weer.
Sommige te lang in de zon gezeten?

Gewoon een streep trekken en leiding onder elkaar een aantal afspraken maken en de consequenties als je die verbreekt gewoon dusdanig groot maken dat je het wel laat.

Heb echt het gevoel dat ik elke wereld in een deja-vu terecht kom en elke keer weer hetzelfde gezeik aan de hand is.
 
Reactiescore
242
Make love not war.

Wat een gezeik allemaal weer.
Sommige te lang in de zon gezeten?

Gewoon een streep trekken en leiding onder elkaar een aantal afspraken maken en de consequenties als je die verbreekt gewoon dusdanig groot maken dat je het wel laat.

Heb echt het gevoel dat ik elke wereld in een deja-vu terecht kom en elke keer weer hetzelfde gezeik aan de hand is.
Ice heeft tot nu toe aangetoond geen afspraken te willen maken waar ze zich ook echt aan moeten houden.
 
Reactiescore
1.542
Na het rekruteren/internen/fuseren van LT/stabbb heeft de leiding van ICE gewoon netjes een stemming gemaakt over een BG met XII e.d. Daar mocht iedereen over stemmen en niemand stemde tegen. Vanquisher heeft dit alleen als eerste geëxploiteerd en benut.
Wat een lachertje zeg. Ik meende dat er wel wat topspelers in ice zaten die weten wat wel of niet door de beugel kan, maar als dit echt zo is dan zijn het nog grotere clowns dan ik al dacht
 
Reactiescore
1.542
Ook grappig om te zien hoe ice Melt beschuldigd van interns en bg’s.. de hele noordkant van de wereld is allemaal slaaf/mb/intern van ice, stelletje hypocrieten honden joh. Ik heb menig spelers benaderd of ze samen wilde werken met ons of dat ik vv mocht draaien om vanquisher te naaien (ja boeit me verder geen fuck) maar ook deels om erachter te komen met wie ze allemaal samenwerken..

Dat lijstje is minstens zo groot al niet groter dan Melt. Het enige wat een groot deel vgm kan daar is alles bagataliseren en goed praten op het AF om een vertekend beeld te creëren naar de buitenwereld.
 
Reactiescore
5.598
Eens
 
Reactiescore
1.542
Reactiescore
5.598
We weten allemaal dat Luc Melvin en Kevin wereld 107 nog steeds spelen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik ook immers is tw mijn leven
 
Reactiescore
1.542
In Luc zijn geval weet ik zo nog niet... die nieuwe manier van spelen past wel heel erg in zijn straatje ;)

Onzin. De meeste weten wel dat ik me vrijwel altijd gwn netjes aan de regels hou en sta voor fair play tenzij m’n tegenstander het tegendeel bewijst!!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.433
Dat jullie hier nog plezier uithalen :biggrin:of waarom spelen jullie anders nog dit spel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.380
Onzin. De meeste weten wel dat ik me vrijwel altijd gwn netjes aan de regels hou en sta voor fair play tenzij m’n tegenstander het tegendeel bewijst!!
Kan me een W71 herinneren dat jullie alle toppers binnen haalde en de wereld daardoor ook kapot ging. 50/50 op het einde was puur voor de schein.
Dus helemaal heilig?


Daarbij heb ik het wel leuk gehad tegen je op W71 helaas dat er een nap kwam en onze stam inactief was met name 2 accounts haha.
Misschien kom ik wel spelen op W85 om met of tegen je te spelen altijd leuk met QQEEZZ ;)
 
Reactiescore
1.542
Kan me een W71 herinneren dat jullie alle toppers binnen haalde en de wereld daardoor ook kapot ging. 50/50 op het einde was puur voor de schein.
Dus helemaal heilig?


Daarbij heb ik het wel leuk gehad tegen je op W71 helaas dat er een nap kwam en onze stam inactief was met name 2 accounts haha.
Misschien kom ik wel spelen op W85 om met of tegen je te spelen altijd leuk met QQEEZZ ;)

Ik heb op 71 altijd in HiHo gezeten en runde 2/3 accounts tegelijk daar (Tas, Get High en vaak 1 vv in zuid) xD pas later na de NAP/BG tussen TAOW en Fier (die tevens de wereld kapot maakte anders had HiHo hem gewonnen) ben ik op QQ gaan spelen voor de eindstrijd :D Het klopt wel ja dat alle goede accounts zijn samengegaan om tegen Fier te gaan, maar daar had ik verder niet zoveel mee te maken.
 
Reactiescore
50
Ik heb op 71 altijd in HiHo gezeten en runde 2/3 accounts tegelijk daar (Tas, Get High en vaak 1 vv in zuid) xD pas later na de NAP/BG tussen TAOW en Fier (die tevens de wereld kapot maakte anders had HiHo hem gewonnen) ben ik op QQ gaan spelen voor de eindstrijd :D Het klopt wel ja dat alle goede accounts zijn samengegaan om tegen Fier te gaan, maar daar had ik verder niet zoveel mee te maken.
Was Wesley toen ook al niet zo betrouwbaar actief op TAS meer? :p
 
Reactiescore
5.598
Wat er op 71 is gebeurd is slechts een voorbeeld van de dingen die gebeurd zijn waar destijds veel minder commotie om was. W83 gingen volgens mij de twee beste stammen nog samen en ik meen dat PVM daar ook deel van was.

Laat ik voorop stellen dat wat Ice nu heeft gedaan en voor kiest verre van een perfecte schone zaak is. Als je kijkt naar wat je moet willen als speler, een wereld die alle elementen gelijkwaardig bevat (start, mid en end) en waar alle componenten getest worden is deze wereld niet gaan lopen zoals doorgaans gehoopt.

Ik lees ook overal op Discord dat mensen zoals Kyle, de echte pros gestopt zijn vanwege het beleid dat Ice gehanteerd heeft. Dit zal allemaal best, maar als de spelers waren blijven spelen en hun directe inbreng nog uitgesproken werd hadden Melvin en ik een aantal poten meer om op te staan. Overigens is naar mijn weten enkel Kyle als doorgaans top speler gestopt.

Mensen kunnen het geloven of niet, maar Melvin en ik hebben continu geprobeerd de stam te duwen in de richting die door vele van melt gewild was. Door verschillende redenen wilt het gross van de stam anders. Wat ik uit verschillende perspectieven ook (deels) begrijp.

Het is in geen enkel geval de wereld waar ik op had gehoopt, maar dat was het al niet vanaf het moment dat we met méér dan 2 accs zijn gaan spelen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik lees ook overal op Discord dat mensen zoals Kyle, de echte pros gestopt zijn vanwege het beleid dat Ice gehanteerd heeft. Dit zal allemaal best, maar als de spelers waren blijven spelen en hun directe inbreng nog uitgesproken werd hadden Melvin en ik een aantal poten meer om op te staan. Overigens is naar mijn weten enkel Kyle als doorgaans top speler gestopt.
Dat is idd wat er vaak gezegd wordt, niet enkel door die gestopte spelers maar ook door bv een Melvin als reden waarom het mis liep in ice.

Heb geen idee wat er concreet allemaal gebeurd is (ben ik wel benieuwd naar eigenlijk :p) maar ik kan me niet inbeelden dat bv een kyle zomaar zou stoppen zonder eerst zijn visie te proberen tonen.

Was die visie dan zo anders dan die van de leiding, op basis van wat jij net zegt lijkt me dat straf, of was de visie zo anders dan de meerderheid van de stam en was er dus eigenlijk toen al geweten dat de visie van de leiding niet overeenkomt met die van de stam?


Mensen kunnen het geloven of niet, maar Melvin en ik hebben continu geprobeerd de stam te duwen in de richting die door vele van melt gewild was. Door verschillende redenen wilt het gross van de stam anders. Wat ik uit verschillende perspectieven ook (deels) begrijp.
Ik geloof meteen dat jullie (als leiding) in de stemmingen wel gegaan zijn voor de meest nette optie en een post geschreven zullen hebben om jullie mening te staven.

Maar van buitenaf heb ik het gevoel dat jullie toch ook vaak gewoon je er vanaf maakte met de woorden “de meerderheid in de stam heeft daar voor gekozen dusja niks aan te doen”.

Dat is uiteraard wat ik van buitenaf zie, hoe het er intern juist aan toe gaat weet ik niet.
 
Bovenaan