Ice en Melt.

Reactiescore
725
@Conabonita tis tijd voor rapportjes boven te halen
 
Reactiescore
70
Ik neem aan dat kata's nog steeds verboden zijn(mits op muur en kerk), en dat we nu dus met z'n allen die gast gaan platgooien?
 
Reactiescore
448
Bekijk bijlage 33032
Jullie begonnen in de nacht van de 12e met de blitz. Deze aanval kwam bijvoorbeeld 10:50 aan met een lange looptijd wat neerkomt op 01:44 's nachts verstuurd. Dit geldt voor meer edelclears. Ook in de nacht gescout en blijft dagen mee aanvallen. Doe je nou echt alsof die niet gevraagd is? Kan me herinneren dat jij ook degene was die zei dat de samenwerking met XII puur was om RR terug te dringen. That aged well.

Volgende keer graag een verhaal dat klopt. En LT was ook als reactie op het gebeuren van Peaky, waar haal je 12 zelfs vandaan lol. Het is niet alsof we die accounts aan het front leggen, enkel Peaky vervangen we. Jullie overdramatiseren dat ook wel heel erg.
Heb niks gevraagd aan hem. Gewoon gezegd wat we van plan waren. Heeft ie gewoon op geanticipeerd.

Ja klopt RR terug dringen. Dat is nog steeds het geval toch. RR ligt daar anders nog steeds. Wie zegt dat jullie plan van de baan is?

Peaky vervang je en de rest intern je. Net zoals talloze andere stammen die je al geinternt hebt en nog steeds heb je een 7de account nodig omdat je te ver achter loopt. Dan speel ik liever met een moraalbrug.
 
Reactiescore
903
Had Kata liever op leem gezien
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Heb niks gevraagd aan hem. Gewoon gezegd wat we van plan waren. Heeft ie gewoon op geanticipeerd.
Hahaha comment of the day :biggrin:

Jullie hebben gewoon banden onderhouden met het account, natuurlijk helpt die dan mee. Verandert echt precies niks aan de situatie zo.
 
Reactiescore
50
Ik neem aan dat kata's nog steeds verboden zijn(mits op muur en kerk), en dat we nu dus met z'n allen die gast gaan platgooien?
Wij alleen Muur en VZ
 
Reactiescore
50
Kerk kan ook als je dat wil hoor
Naaah. Das discutabel. Kreken je er niet op af, persoonlijk edel ik liever om je te kloten dan katas. Ik gebruik sws geen katas in mijn clears.
 
Reactiescore
50
Reactiescore
1.542
Echt schrijnend en haast cringe om te zien hoe de p&p koningen van ice zich nu aan het verweren zijn en dit gwn niet serieus nemen.

Menig (fatsoenlijk TW speler met normen en waarden) zou zich kapot schamen voor een stamgenoot als Vanquisher en zijn bende anuslikkers/slaafjes. Altijd vloog ice er lekker bovenop in een p&p battle en werd er alles maar gedaan om Melt zo slecht mogelijk in het daglicht te brengen, maar nu…

Snap het ook wel want hier is gewoon geen fatsoenlijk verweer tegenin te brengen. Ik vind het soms haast gwn zielig om te zien of horen dat een aantal “top” accounts daar net doet of ze achterlijk zijn.

Niemand is heilig deze wereld, Melt niet en ice net zo, maar deze actie is gwn naaiend en getuigd van zwakheid.
 
Reactiescore
725
Slot:
Ice dit
Ice dat
Ice zus
Ice zo
Ice Ice baby
 
Bovenaan