[Avatar] I like trains. 200pp

Reactiescore
358
1. De tekst: Tekst is geen vereiste, maar als er gekozen wordt voor tekst verkies ik ofwel "I like trains." of "ILT", liever geen andere schrijfwijzen.
2. Kleurencombinatie(s)
Ik zoek naar (minstens) 2 plaatjes - waarvan liefst 1 greyscale, en een andere met kleurtjes.
3. Thema: Vorige keer werd ik enorm verrast met mijn huidige avatar - iets wat mijn bedoeling helemaal niet was, maar heel goed uitdraaide. Dit keer wil ik sowieso 1 plaatje in de stijl van de I like trains kid van asdfmovies, maar als je zelf een idee hebt, zeker doen! Mijn huidig plaatje is het ultieme bewijs dat designers gewoon veel beter zijn in het bepalen dan hun klanten.
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
Geen verplichting, maar het volgend plaatje is wel in de stijl van wat ik voor ogen had:
d1f195205c2a327958c245f4cd75c717.png

5. Deadline: Geen deadline, wanneer ik een plaatje zie dat me aanstaat zal ik dat direct ook nemen. Ik zoek dan ook meerdere plaatjes om te roteren.
6. Prijs/gift:
200pp per plaatje dat ik neem!
7. Favoriet tot nu toe:
Mijn huidige avatar ;)
 
Reactiescore
358

Zeer mooi, zeker het spelen met de 2 kleuren die dan gebroken worden door het wit spreekt me zeer aan. Echter vind ik dat in de kleine versie de jas (en dus de persoon) misschien iets te weinig er uit springt? Zou je die eventueel iets feller kunnen kleuren om het contrast wat beter te maken?

De kans is groot dat jouw huidige versie er beter uit zal zien, maar ik zou het verschil toch willen zien. Either way, ik zal sowieso 1 van de 2 versies nemen.
 
Bovenaan