Hypothesetopic

  • Topicstarter You Only Live Twice
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Hier kan je voorspellingen maken over de toekomst van W21 :D. Onderbouwen is een pluspunt natuurlijk :p

Kaart ( Begin December 2012 )



http://nl21.twmaps.org/c6e502ffb742432c8453234cc6f8e95e

Hypothese 1: Reb en Lemon gaan in het Oosten vallen. Ze zullen opbreken en sommigen zullen aansluiten bij oftewel HAP! of wat er uit het Resist & Fresh kamp zal voortvloeien

Onderbouwing: intuïtie :p. Nee Lemon krijgt klap na klap, dat gaat niet tot het einde van deze wereld duren, ook al bestaan ze al zolang. Reb kan nooit op zichzelf zijn stempel drukken. Daar zullen er wel een paar eieren voor hun geld kiezen

Hypothese 2: Het Westfront (PR &Fruit/IR) zal nog voor de 'finale oorlog' vallen.

Onderbouwing: Hun spoeling wordt dunner en dunner, minder en minder safezone uiteindelijk. Simpelweg omdat hun vijanden ook een pak sneller groeien. Dit zal hun zuur opbreken. De clears zullen uiteindelijk met te veel zijn in verhouding. Hoeveel stabs Caporzo & co ook nog uit hun hoed mogen toveren, dat verandert daar niks aan. :D Fruit daarentegen slaat nu wel een belangrijke slag op Dorus, dit geeft hen zeker extra tijd ;)

Hypothese 3: Hap! wordt nog een dynamische kracht, ze zullen zeker hun rol vervullen tot het einde.

Onderbouwing: Ik verwacht dat ze nog aangesterkt zullen worden door leden van andere stammen. Sowieso komen er nog pakken sollie's in de toekomst :p. Het zijn dan ook een pak goeie spelers bijeen. Al mogen ze niet met te veel n00bs in zee gaan (zie Anti) :D :D .

Hypothese 4: Wat Fresh en Resist betreft. Moeilijke dit, kan gerust zijn dat ik ernaast zit maar niet geschoten is altijd mis!. Ik vermoed dat hun oorlog niet meer voor maanden zal zijn. Vele leden van hen zullen de laatste oorlog meemaken. Maar de stamvorm is me een raadsel, alvast niet de huidige vorm van deze strategische helden.

Onderbouwing: Tsja kijk naar hun clusters. Ik vermoed ook dat er heel wat verdeelde meningen in de stammen huizen. Dus een verandering van leiding, een account dat op delete gaat, een speler die stopt... Kan al veel veranderen.

PS: Wat Heidi betreft heb ik persoonlijk veel te weinig zicht op de zaak, dus ik ga geen nonsens verkondigen :p
 

DeletedUser62436

Guest
Zie je alles wat nu niet donkerblauw is? Dat is het over een paar jaar wel, plague zal overwinnen.
Onderbouwing: PLAGUE IS BAAS! :D
 

DeletedUser

Guest
Je kan gelijk zien dat er op w21 totaal niet samengespeeld wordt, strategische diplonaten zijn er niet.
Ipv dat ze de core stammen aanvallen, doen ze of niks of vallen elkaar aan.
 

DeletedUser17986

Guest
Ziezo +1.

Persoonlijk denk ik dat Plague het in de toekomst iets zwaarder gaan krijgen dan momenteel het geval is. Hoelang dit nog gaat duren kan ik niet voorspellen maar volgens mij gaat de oorlog tussen Resist en Flesh vooral om Sir lorre? Nouja dat word waarschijnlijk geen euwige oorlog en ik denk dat Hap wel afreken met Lemon en ik hoop dat Hap voor de rest een beetje met rust gelaten wordt en dat de andere stammen eindelijk eens beseffen dat hun kansloos staan als de West-Coast weg is omdat Lawz en Plague dan niet langen omsingelt zijn maar zich eindelijk eens gaan kunnen concentreren op een kant en ik denk niet dat als die oorlogen zo door gaan niemand de power heeft om ze nog echt dwars te zitten.

Toch moeten jullie de westcoast niet te zwak inschatten want die is echt wel sterker dan jullie denken ;)
 

DeletedUser

Guest
Ziezo +1.

Persoonlijk denk ik dat Plague het in de toekomst iets zwaarder gaan krijgen dan momenteel het geval is. Hoelang dit nog gaat duren kan ik niet voorspellen maar volgens mij gaat de oorlog tussen Resist en Flesh vooral om Sir lorre? Nouja dat word waarschijnlijk geen euwige oorlog en ik denk dat Hap wel afreken met Lemon en ik hoop dat Hap voor de rest een beetje met rust gelaten wordt en dat de andere stammen eindelijk eens beseffen dat hun kansloos staan als de West-Coast weg is omdat Lawz en Plague dan niet langen omsingelt zijn maar zich eindelijk eens gaan kunnen concentreren op een kant en ik denk niet dat als die oorlogen zo door gaan niemand de power heeft om ze nog echt dwars te zitten.

Toch moeten jullie de westcoast niet te zwak inschatten want die is echt wel sterker dan jullie denken ;)

Fruit. kan idd wat. Laten we niet over IR beginnen
 

DeletedUser62436

Guest
Het westerlijke verbond doet het zeker goed. En dat is fijn ook, zonder tegenstand wordt het maar saai, Maar ik denk dat het nu al te laat is. Plague en lawZzZ zullen niet klein gekregen worden.

En zoepie, daar ben ik het niet helemaal met je eens. Er zitten in IR zeker wel een paar goede spelers. Net als bij lemon zijn dat er niet meer dan 3 in mijn ogen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17986

Guest
Haha dankje Full-time dat wij toch nog 3 goeie spelers hebben :)
 

DeletedUser64848

Guest
Het westerlijke verbond doet het zeker goed. En dat is fijn ook, zonder tegenstand wordt het maar saai, Maar ik denk dat het nu al te laat is. Plague en lawZzZ zullen niet klein gekregen worden.

't gaat nu idd wat moeilijker aangezien Rei david en die inactieve spelers wegzijn.
 

DeletedUser17986

Guest
Nouja des te meer tijd hebben Fresh en Resist nog om hun eigen hagje te redden he ;)
 

DeletedUser

Guest
Het westerlijke verbond doet het zeker goed. En dat is fijn ook, zonder tegenstand wordt het maar saai, Maar ik denk dat het nu al te laat is. Plague en lawZzZ zullen niet klein gekregen worden.

En zoepie, daar ben ik het niet helemaal met je eens. Er zitten in IR zeker wel een paar goede spelers. Net als bij lemon zijn dat er niet meer dan 3 in mijn ogen.

Denk het zelf ook dat het nu te laat is aangezien alles gewoon heel soepel verloopt.
 

DeletedUser

Guest
It wasn't for lack of trying...

Ik heb in dezelfde situatie gezeten als dat jullie nu zitten, en dmv wereld politiek bedrijven hebben we gewonnen destijds.
Maar je hebt het geprobeerd, wie werken er niet mee dan? Om lawzzz aan te pakken van div kanten moet toch animo voor zijn?
 

DeletedUser17986

Guest
Ik heb in dezelfde situatie gezeten als dat jullie nu zitten, en dmv wereld politiek bedrijven hebben we gewonnen destijds.
Maar je hebt het geprobeerd, wie werken er niet mee dan? Om lawzzz aan te pakken van div kanten moet toch animo voor zijn?

Je zou er versteld van staan hoe "veel" animo ervoor is :(

Gaat jou niks aan ;)

Hou dan gewoon je mond als je toch niks zinnigs te zeggen heb.
 
Bovenaan