Hypomania. 80PP

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser64126

Guest
Grappig dat jullie denken dat het textdrop is :p en ik zeg toch ook al dat ik dacht dat het topic al verplaatst was.
En het gaat me echt niet om de pp, wat ik ook al eerder heb gezegd :)

Oh voor God's genade.
wtf
Dat is duidelijk te zien aan het feit dat je een textdrop in een verkeerd geplaatst topic plaatst, terwijl je dus blijkbaar weet dat het fout is.
Oh en dan nog wat uit een andere post:
'en dan blijkt dar er wel degelijk mensen zitten te wachten op reacties' -,- als je de plaatser van dit topic bedoeld: die zegt alleen 'Ah crap.'. Conclusie: Hij weet dat hij het verkeerd heeft geplaatst en zal het dus overnieuw plaatsen op het goede forum. Wat betekent dit? Inderdaad, hij gaat hier niet meer kijken en wacht dus niet op reacties met plaatjes.

En de plaatser van dit topic: WTF... je haalt een lijstje met eisen voor het plaatje uit het subforum 'PLAATJES AAN F****** VRAGEN' en plaatst het in het hoofdforum...

No sheeps were harmed by this post.

I rest my case.
 

DeletedUser69213

Guest
Ik weet nu dat topic op de verkeerde plaats staat, en voor de laatste maal, dit is GEEN tekstdrop. Zo zielig ben ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Show de stock; weet je meteen of het wel of geen tekstdrop was.
 

DeletedUser69213

Guest
Heb een programma, heb gwn een oog vergroot die je daar hebt, tekst erbij, kleur aanpassen, licht veranderen, schaduw en klaar.

Lijkt miss op textdrop, maar heb het zelf gemaakt :)
 

DeletedUser51694

Guest
Lock please ._.

spartamet.smilie.smilie1310250040.gif
 

DeletedUser

Guest
Stop met reageren! Dit hoort hier niet dat weten we nu hopelijk komt er ooit nog een modje die dit sluit maar laat het nu maar voor wat het is.
 

DeletedUser58520

Guest
sorry frits het zal niet meer gebeuren dat beloof ik je echt alsjeblieft wees niet boos op me ik deed het niet expres geef me alsjeblieft nog een kans dan zal ik echt beloven dat het niet meer gebeurd ja oke is dat goed ik wil niet dat je boos op me bent alsjeblieft ik deed het echt niet expres ja het zal echt nooit noooit meer gebeuren dat beloof ik vanuit het allerdiepste van mn hart.
 

DeletedUser60895

Guest
sorry frits het zal niet meer gebeuren dat beloof ik je echt alsjeblieft wees niet boos op me ik deed het niet expres geef me alsjeblieft nog een kans dan zal ik echt beloven dat het niet meer gebeurd ja oke is dat goed ik wil niet dat je boos op me bent alsjeblieft ik deed het echt niet expres ja het zal echt nooit noooit meer gebeuren dat beloof ik vanuit het allerdiepste van mn hart.

ik vergef jouw vor dezen ene ceer

grotjes frits :buit:

devign = slaafje FG

Nah.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan