Hypomania. 80PP

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser69350

Guest
1. Soort plaatje: Profiel plaatje (240x180)
2. De tekst: Hypomania.
3. Kleurencombinatie(s): Dezelfde type kleuren als dit:
user_image.php
4. Thema: Hypomania is een mental disorder, dus iets in die richting. Bijvoorbeeld een (wazige) afbeelding waarbij niet meteen een duidelijk onderwerp naar voren komt. Meer een verward personage etc.
5. Plaatje(s) om te gebruiken:/
6. Deadline:/
7. Prijs/gift: 80PP
8. Favoriet tot nu toe:

Ik hoop hiermee designers aan te trekken die professioneel te werk gaan, hier zullen zij ook voor beloond worden :)

Ben benieuwd!!
 

DeletedUser69213

Guest
image.jpg


Heb iets geprobeerd ^^

Niet overeenkomend met de beschrijving maar dat komt nog
 

DeletedUser64768

Guest
ik ben een guide aan het maken voor mensen die plaatjes willen maken maar PS nog nooit hebben opgehad
heel basic dus
 

DeletedUser32240

Guest
Sommigen zijn dus aodanig verslaafd aan PP's dat deze niet eens merken dat ze hun google image + tekst drop op een topic hebben geplaatst die niet op de juiste plaats staat...
Het bewijst maar eens dat lezen en designen niet gemakkelijk is.

@theumiz: Leuk initiatief, kunnen wij eens mensen zien die een wat betere PF hebben.
 

DeletedUser

Guest
Sommigen zijn dus aodanig verslaafd aan PP's dat deze niet eens merken dat ze hun google image + tekst drop op een topic hebben geplaatst die niet op de juiste plaats staat...
Het bewijst maar eens dat lezen en designen niet gemakkelijk is.

@theumiz: Leuk initiatief, kunnen wij eens mensen zien die een wat betere PF hebben.

Sommige mensen lezen alleen de titel, staat daar geen PP? Dan door naar het volgende topic :p.
 

DeletedUser32240

Guest
Sommige mensen lezen alleen de titel, staat daar geen PP? Dan door naar het volgende topic :p.

Als ze dan een aanvraag zien, bekijken de aanvraag en zien dat er PP's te verdienen zijn, kan lezen soms wel dodelijk moeilijk zijn.
 

DeletedUser

Guest
Als ze dan een aanvraag zien, bekijken de aanvraag en zien dat er PP's te verdienen zijn, kan lezen soms wel dodelijk moeilijk zijn.

Jup. Maar goed 6/10 zijn er puur voor de PP, dat is algemeen bekend. Ze komen en ze gaan, als ze er genoeg hebben.
 

DeletedUser69213

Guest
Als ze dan een aanvraag zien, bekijken de aanvraag en zien dat er PP's te verdienen zijn, kan lezen soms wel dodelijk moeilijk zijn.

Volg het niet helemaal, maar het gaat hier niet over mij he ;)
 

DeletedUser69213

Guest
Het gaat niet alleen over jou ;)

Niet alleen...heel leuk :) er reageerde niemand dus ik denk ik gooi er maar een plaatje neer, en dan blijkt dar er wel degelijk mensen zitten te wachten op reacties :p

Ben geen proffesionele designer maar het gaat mij hier zeker niet om de pp, dat heb ik genoeg, maar om de uitdaging ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet alleen...heel leuk :) er reageerde niemand dus ik denk ik gooi er maar een plaatje neer, en dan blijkt dar er wel degelijk mensen zitten te wachten op reacties :p

Ben geen proffesionele designer maar het gaat mij hier zeker niet om de pp, dat heb ik genoeg, maar om de uitdaging ;)

Maar er staat duidelijk dat het topic hier niet hoort :). Had je het in het nieuwe goede topic gezet, had niemand wat gezegd :p
 

DeletedUser32240

Guest
Lezen is dus een nog groter uitdaging.
Deze topic is helemaal verkeerd geplaatst en dient er een slot op te komen en verwijdert te worden.
Daarmee dat ik zei dat lezen moeilijk was of dat je gewoon PP geil was.
Maar als je geen PP geil bent, wilt het gewoon zeggen dat lezen niet gemakkelijk is.
 

DeletedUser69213

Guest
Azo haha fail. Sorry dat ik jullie tijd heb verspild. Ik had begrepen dat het topic al verplaatst was. Nee het lezen is niet moeilijk, was alleen gegrepen door de drang om een mooi plaatje te maken :D

Nogmaals mijn excuses. Toch bedankt voor de fijne uitleg Nells ;)
 

DeletedUser60895

Guest
Bekijk bijlage 5398


Heb iets geprobeerd ^^

Niet overeenkomend met de beschrijving maar dat komt nog

Mongool. Je komt in het verkeerde topic aanzetten met een baggerplaatje, dat niet eens de juiste afmetingen heeft, en al zou ik PP toe krijgen zou ik het nog niet op mijn profiel willen lewl. Eerst oefenen in de gratis topics voordat je gaat PP-geilen aub :)
 

DeletedUser69213

Guest
Grappig dat jullie denken dat het textdrop is :p en ik zeg toch ook al dat ik dacht dat het topic al verplaatst was.
En het gaat me echt niet om de pp, wat ik ook al eerder heb gezegd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan