Hypocrisie op w63

Reactiescore
831
Dat vind ik juist zo mooi aan het concept van katas. Nu is de speelwijze: 'Als ik katas over me dak krijg dan ga ik naar het AF en schrijf ik een 500 woorden post over hoe oneerlijk het is dat iemand katas gebruikt.'

Stel je voor dat het geaccepteerd zou worden dan zou men bijvoorbeeld meerdere malen nadenken voor het dodgen. Er zou vaker duur verdedigd worden omdat je niet wilt dat je boerderij plat gaat. Het zou het spel veel interessanter imo.

Ik denk persoonlijk dat mensen niet graag zien dat hun tijd om dorpen op te bouwen verloren gaat. Net zoals niemand graag ziet dat ze in de start hun dorp verliezen. TW is een van de weinige spelletjes dat je 'straft' als je iets verliest en het is volgens mij ook de reden waarom de community kleiner en kleiner begint te worden.
 

DeletedUser78889

Guest
Dan hoef jij ook niet meer in te loggen op het forum, zielige.

Jij moet toch wel echt de slechste creatie zijn die god ooit gemaakt heeft.

Dat je t niet eens bent met een standpunt van mij waar ik simpelweg mijn eigen mening over geef is 1 ding maar omdat zelfde feit mensen dom noemden is gewoon zielig. Als jij jezelf een voorbeeld voor de community wil noemen heb je nog veel te leren.

Als jij vind dat deffen het spel niet leuk maakt moet je dat zelf weten, ik vind dat niet het geval. Katas verwoesten een account zonder dat je er effectief tegen kan deffen, Dat is gewoon een feit. Als je in een stam bent begonnen en je speelt in een stam waar na verloop van tijd blijkt dat de meerderheid niet mee kan met het niveau wat je wil nastreven is het toch een ieders recht om een in jouwn ogen betere optie te kiezen?

Fijn dat je zo blij bent met de spelers uit KaKaKa maar ook deze hebben ieder zo hun discutabele acties. Ik vind iemand kata'en, wat tegen je eigen morele waarde is, omdat diegene niet speelt zoals jij zelf wil gewoon zwakheid.

Als iedereen dit zou doen zou elke wereld binnen notime onspeelbaar zijn. Sta erboven en blijf bij je eigen normen en waarde.

Hahah kata's verwoesten een acc zonder dat je kan deffen? Dit is precies waarom kata's goed zijn. Het forceerd mensen om slimmer te deffen, ipv hersenloos te staken en al de rest te dodgen moet je nu anders gaan spelen. Enkel positief voor spel.

Verder ben ik zeker een voorbeeld. Ik ben een van de weinige die niet meegaat met de kudde en opkomt voor zijn eigen mening. Ik volg jullie belachelijke regeltjes niet en speel zoals in dit wil. Er is een reden dat het niveau van nl tw naar de zak is en dat de werelden zo klein zijn geworden. En naar mijn mening is de "elite" van tw een van de grootste oorzaken daarvan. Altijd maar klagen, dit mag niet , dat mag niet. Hoe sneller deze server dood is hoe beter, op .net zal iedereen hier warm ontvangen worden met kata's en cf's ;)

Vaak genoeg heb je geen andere optie dan te dodgen, of is dodgen op dat moment de beste/minst slechte optie. Dodgen op normale clears/fakes brengt dan ook normaal gezien niet heel veel schade met zich mee. Daarom wordt er ook zo vaak gedodged.

Idd, iedereen gaat gewoon breinloos front stacken en al de rest dodgen. Kata's brengt nieuwe tactieken met zich mee. De verdedigers zullen zich hieraan moeten aanpassen en creatiever moeten deffen. Kakaka zorgt dus voor een positieve verandering.
 

DeletedUser78889

Guest
Kwaliteitsposts, laat me niet lachen. Het merendeel wat hier op het AF gebeurt is moddergooien en beledigingen rond strooien en dan ga je nu over mijn reactie huilen. Maarja zoals ik al eerder zij een aantal posters hier geilen maar al graag op elkaar.

Hoe verwacht je serieus genomen te worden als je niet eens het verschil tussen zei en zij kent. Bewijst nog maar eens met wat voor personen ik hier probeer te discussiëren.
 

DeletedUser70476

Guest
Hoe verwacht je serieus genomen te worden als je niet eens het verschil tussen zei en zij kent. Bewijst nog maar eens met wat voor personen ik hier probeer te discussiëren.

Per ongeluk een woord verkeerd typen toont aan dat er niet met mij te discussiëren valt? Afgaan op taal i.p.v inhoud zegt ook genoeg over jezelf.

En op je vorige post een reactie: De elite van Nl is de enigste reden waarom de NL sevrer zo'n hoog niveau heeft gehad, het verval ligt aan veel dingen maar absoluut niet aan de ex-elite,
 

DeletedUser78889

Guest
Per ongeluk een woord verkeerd typen toont aan dat er niet met mij te discussiëren valt? Afgaan op taal i.p.v inhoud zegt ook genoeg over jezelf.

En op je vorige post een reactie: De elite van Nl is de enigste reden waarom de NL sevrer zo'n hoog niveau heeft gehad, het verval ligt aan veel dingen maar absoluut niet aan de ex-elite,

En het is ook de elite die elkaar elke wereld weer opnieuw opzoeken voor een easy winst, lekker met alle goeie spelers samen gaan en de noobs stompen, wat raar dat de playerbase zakt op deze manier. Maar kakaka to the rescue, wij zullen deze wereld een pain in the ass zijn voor de elite.

De echte elite zijn de spelers die een stam proberen te maken om dit groepje spelers eens aan te pakken en op hun plaats te zetten. Spelers die noobs opleiden zodat deze kunnen bijdragen aan een mooie strijd. Jammer genoeg zijn er zo extreem weinig spelers.
 

DeletedUser70476

Guest
En het is ook de elite die elkaar elke wereld weer opnieuw opzoeken voor een easy winst, lekker met alle goeie spelers samen gaan en de noobs stompen, wat raar dat de playerbase zakt op deze manier. Maar kakaka to the rescue, wij zullen deze wereld een pain in the ass zijn voor de elite.

De echte elite zijn de spelers die een stam proberen te maken om dit groepje spelers eens aan te pakken en op hun plaats te zetten. Spelers die noobs opleiden zodat deze kunnen bijdragen aan een mooie strijd. Jammer genoeg zijn er zo extreem weinig spelers.

Naar wat ik weet is er deze wereld geen echte elite, ofjeh ligt eraan hoe je elite definieert. Maar normaal gezien hebben zij zich bewezen door juist niet de easy win op te zoeken en veel oorlogen te winnen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Jij moet toch wel echt de slechste creatie zijn die god ooit gemaakt heeft.



Hahah kata's verwoesten een acc zonder dat je kan deffen? Dit is precies waarom kata's goed zijn. Het forceerd mensen om slimmer te deffen, ipv hersenloos te staken en al de rest te dodgen moet je nu anders gaan spelen. Enkel positief voor spel.

Verder ben ik zeker een voorbeeld. Ik ben een van de weinige die niet meegaat met de kudde en opkomt voor zijn eigen mening. Ik volg jullie belachelijke regeltjes niet en speel zoals in dit wil. Er is een reden dat het niveau van nl tw naar de zak is en dat de werelden zo klein zijn geworden. En naar mijn mening is de "elite" van tw een van de grootste oorzaken daarvan. Altijd maar klagen, dit mag niet , dat mag niet. Hoe sneller deze server dood is hoe beter, op .net zal iedereen hier warm ontvangen worden met kata's en cf's ;)



Idd, iedereen gaat gewoon breinloos front stacken en al de rest dodgen. Kata's brengt nieuwe tactieken met zich mee. De verdedigers zullen zich hieraan moeten aanpassen en creatiever moeten deffen. Kakaka zorgt dus voor een positieve verandering.

En toch spreek je je voorkeur uit voor spelers die hier precies dat doen, verdedigen naar regeltjes en je afkeur voor iemand als ik, die alleen maar zijn mening verkondigt en daar voor staat :p. Je spreekt jezelf lekker tegen maat, goed bezig.
 

DeletedUser78889

Guest
En toch spreek je je voorkeur uit voor spelers die hier precies dat doen, verdedigen naar regeltjes en je afkeur voor iemand als ik, die alleen maar zijn mening verkondigt en daar voor staat :p. Je spreekt jezelf lekker tegen maat, goed bezig.

Ik verdedig mijn mening omdat andere zeggen dat wij vuil spel spelen wat gewoon niet waar is. Ik leg niemand hier op dat ze moeten katapulteren of net niet.
 

DeletedUser72803

Guest
Naar wat ik weet is er deze wereld geen echte elite, ofjeh ligt eraan hoe je elite definieert. Maar normaal gezien hebben zij zich bewezen door juist niet de easy win op te zoeken en veel oorlogen te winnen.

Klopt. Kaartte dit afgelopen week ook al kort aan. Kreeg toen te horen dat er met elite de beste spelers die nu nog spelen wordt bedoeld. Kan maar zo dat daar een aantal spelers tussen zitten die voor een easy win zijn gegaan..
 

DeletedUser79832

Guest
Where other men blindly follow the truth, Remember, nothing is true.
Where other men are limited by morality or law, Remember, everything is permitted.
We work in the dark to serve the light.
We are assassins.
 
Reactiescore
382
Vond juist dat hier wel een driestrijd aan het onstaan was tussen 3 stammen, sphere, infect en bellum. Waarvan ik wist dat er bij sommige van deze stammen goede spelers tussen zitten, maar het merendeel niet kende. Dus het punt dat elite hier elite op zoekt zie ik hier zeker niet opgaan.

Daarnaast, prima dat jullie met katas willen spelen, lijkt me misschien ook wel eens leuk ipv al die incs op je off dorpen simpel dodgen en de rest stacken. Maakt dit het deffen eens echt lastig.

Als er deze wereld gwn simpel regels worden opgesteld tussen frontaccounts, betref katas etc, en als dat alles netjes verloopt, zie ik dit echt nog wel een mooie wereld worden ^^

Dus laten we nu eens stoppen met dat azijnpissen en gwn tussen de frontaccs spelen zoals deze accounts dat het liefste hebben (dus met goede afspraken) en maak dr een mooie wereld van ^^
 

DeletedUser78931

Guest
-Binnen een paar jaar bestaat tw.nl niet meer omdat de fanbase gewoon naar de kloten gaat door jullie gezeik over alles en iedereen en wat ervan gaat overblijven zijn alle urgh urgh "elite spelers" (die op een .net server het amper zouden halen omdat het niveau en de speelstijl anders is.) die tegen elkaar gaan lopen klagen en zagen omdat er iets gebeurd dat niet naar hun zin is.

--De urgh urgh "elite" heeft ondertussen zo'n groot gedacht van zichzelf dat ze denken zelf te kunnen beslissen wat wel en niet mag binnen TW maar waarom zit het dan nog steeds in het spel ? De enige reden waarom meeste spelers tegen kata's zijn is omdat het spel zo veel moeilijker komt omdat je dan strategischer moet counteren of deffen en dat is iets wat veel spelers niet kunnen/leuk vinden.

-Het is alleen R2W als je een speler snoept van een andere stam, komt hij zelf met de vraag is dat al anders want dan is hij gewoon niet blij met de gang van zaken binnen zijn eigen stam.

-PP zit nu eenmaal in het spel want anders zou er geen TW meer zijn tenzij ze overgaan op crowdfundings, vind je dit niet leuk speel je maar gewoon op een classic wereld.

-Spionage behoort nu eenmaal ook tot het spel en daar kan niemand iets aan veranderen want het is iets dat niet voorkomen kan worden ook al is het niet erg fijn voor de slachtoffers.

En in my opinion zouden ze het AF beter deels verwijderen buiten alle handige en grafische topics want merendeels van wat de meeste AF ridders hier uitkramen slaat toch op niks.
 

DeletedUser77658

Guest
-Binnen een paar jaar bestaat tw.nl niet meer omdat de fanbase gewoon naar de kloten gaat door jullie gezeik over alles en iedereen en wat ervan gaat overblijven zijn alle urgh urgh "elite spelers" (die op een .net server het amper zouden halen omdat het niveau en de speelstijl anders is.) die tegen elkaar gaan lopen klagen en zagen omdat er iets gebeurd dat niet naar hun zin is.

--De urgh urgh "elite" heeft ondertussen zo'n groot gedacht van zichzelf dat ze denken zelf te kunnen beslissen wat wel en niet mag binnen TW maar waarom zit het dan nog steeds in het spel ? De enige reden waarom meeste spelers tegen kata's zijn is omdat het spel zo veel moeilijker komt omdat je dan strategischer moet counteren of deffen en dat is iets wat veel spelers niet kunnen/leuk vinden.

-Het is alleen R2W als je een speler snoept van een andere stam, komt hij zelf met de vraag is dat al anders want dan is hij gewoon niet blij met de gang van zaken binnen zijn eigen stam.

-PP zit nu eenmaal in het spel want anders zou er geen TW meer zijn tenzij ze overgaan op crowdfundings, vind je dit niet leuk speel je maar gewoon op een classic wereld.

-Spionage behoort nu eenmaal ook tot het spel en daar kan niemand iets aan veranderen want het is iets dat niet voorkomen kan worden ook al is het niet erg fijn voor de slachtoffers.

En in my opinion zouden ze het AF beter deels verwijderen buiten alle handige en grafische topics want merendeels van wat de meeste AF ridders hier uitkramen slaat toch op niks.

Wat voor noob ben jij nou weer.
 

DeletedUser79903

Guest
wel als noob is het heerlijk om deze topic's te lezen. Het klinkt me onwaarschijnlijk dat mensen leaven door dat sommige halvegedraaide tegen iedere voor deur pissen die ze tegen komen, want die worden toch gewoon uitgelachen.
maar mijn mening telt hier niet.
 

DeletedUser79757

Guest
wel als noob is het heerlijk om deze topic's te lezen. Het klinkt me onwaarschijnlijk dat mensen leaven door dat sommige halvegedraaide tegen iedere voor deur pissen die ze tegen komen, want die worden toch gewoon uitgelachen.
maar mijn mening telt hier niet.

Heerlijk is dat inderdaad.
 

DeletedUser69389

Guest
-Binnen een paar jaar bestaat tw.nl niet meer omdat de fanbase gewoon naar de kloten gaat door jullie gezeik over alles en iedereen en wat ervan gaat overblijven zijn alle urgh urgh "elite spelers" (die op een .net server het amper zouden halen omdat het niveau en de speelstijl anders is.) die tegen elkaar gaan lopen klagen en zagen omdat er iets gebeurd dat niet naar hun zin is.

--De urgh urgh "elite" heeft ondertussen zo'n groot gedacht van zichzelf dat ze denken zelf te kunnen beslissen wat wel en niet mag binnen TW maar waarom zit het dan nog steeds in het spel ? De enige reden waarom meeste spelers tegen kata's zijn is omdat het spel zo veel moeilijker komt omdat je dan strategischer moet counteren of deffen en dat is iets wat veel spelers niet kunnen/leuk vinden.

-Het is alleen R2W als je een speler snoept van een andere stam, komt hij zelf met de vraag is dat al anders want dan is hij gewoon niet blij met de gang van zaken binnen zijn eigen stam.

-PP zit nu eenmaal in het spel want anders zou er geen TW meer zijn tenzij ze overgaan op crowdfundings, vind je dit niet leuk speel je maar gewoon op een classic wereld.

-Spionage behoort nu eenmaal ook tot het spel en daar kan niemand iets aan veranderen want het is iets dat niet voorkomen kan worden ook al is het niet erg fijn voor de slachtoffers.

En in my opinion zouden ze het AF beter deels verwijderen buiten alle handige en grafische topics want merendeels van wat de meeste AF ridders hier uitkramen slaat toch op niks.
Wat een grap ben jij. De elite van NL heeft juist vaak de elite van andere community's verslagen en dan ook nog soms met overmacht. Bijvoorbeeld bij de TW Cup een aantal jaar terug waar wij met Pony wonnen van andere landen.
 

DeletedUser62997

Guest
tja dat er leden van ons naar infect zijn gegaan kan inderdaad gebeuren en ze zijn gewoon over gegaan omdat ze de strijd niet aan wouden gaan met de directe vijand in de oorlog. maar het is wel jammer dat je op het moment dat een account uit elkaar valt door onderlinge ruzie tussen de spelers co spelers aanbied vanuit de vijandelijke stam. bedoel denk daar maar eens over na is een rare actie toch
 
Bovenaan