Hypocrisie op w63

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Denk ik doe jullie zielige niveau eens na.
Maar, wie ben je als je zo goed alles van mij weet.
Iemand die geniet van drama, dat ben ik. Ben verder ook tegen kata gebruik - wat iedereen ook weet - dus zomaar zeggen "jullie zielige niveau", slaat helemaal nergens op.
 

DeletedUser79832

Guest
Ik ga niet mee in je argument dat "katas een optie door het spel gegeven" iets anders is dan spioneren...

laatste jaren worden spioneren, katas en cd's in zelfde rijtje geplaatst met hacken daar weer boven.

spy's op hetzelfde rijtje zetten als kata's en cf's..

spy's is even laf als hacken, alleen is hacken dan strafbaar en spy'en officieel niet.
kata's en cf's worden gewoon puur door beginners en noobs gebruikt. Het is eeenorm irritant als je het krijgt, maar het hoort puur bij het spel, dat is ook niet voor niets mogelijk gemaakt door innogames zelf, dat de pure elite het verafschuwt komt enkel en alleen door hun faalangst omdat ze niet op kunnen tegen de noobtactieken en niet de pure 1 vs 1. nubs moeten het nu eenmaal op een andere manier doen om verder te raken.
Sterker nog, volgens mij is een deel van de reden dat TW.nl stervende is, de schuld van de pure elite en hun opgelegde regeltjes,je mag dit niet doen, dat niet doen, en de elite maakt elke keer weer een premade aan die iedereen overpowerd omdat er geen verschillende oorlogs tactieken meer mogen gebruikt worden door de elite.
wat krijg je dan, fusies, fusies en fusies en werelden die eindigen als een uitgebrande lucifer zonder enige actie.
ik wil dus iedereen aanraden, ga zoveel mogelijk kata'en, en cf's van die noob elites die niet kunnen winnen zonder de onderdrukking van de kleinere minder ervaren spelers!
WEG MET DE ONDERDRUKKING!
FIGHT FOR FREEDOM!
Where other men blindly follow the truth, Remember, nothing is true. Where other men are limited by morality or law, Remember, everything is permitted. We work in the dark to serve the light. We Are Assassins!
 

DeletedUser78889

Guest
PP gebruikers willen dit spel toch ook gewoon spelen om te relaxen? PP gebruikers gebruiken toch ook gewoon functies in het spel? Dat wordt dan wel als triest spel beschouwd, en kata gebruik mag dan niet als triest beschouwd worden volgens jou?

Pp gebruikers worden door niemand vuile spelers genoemd. Uiteraard maken we ze belachelijk als ze 200€ spenderen voor dit spel maar voor de rest boeit het niemand.

Wat een gelul hier, op mensen die hier nu blijven doorgaan dat katagebruik ok is en alles van zichzelf goedpraten zou ik niet meer ingaan. We zullen het ingame wel zien.

TW is een spel waar ieder op zijn manier mag spelen, maar ontkennen dat er wel regels zijn die al enkele jaren gelden tussen de deftige stamlen/spelers omtrent kata’s, CF’ etc is gewoon bullshit.

Idd ieder zijn eigen mening, maar dat betekent niet dat stammen met een andere mening vuil spel spelen. En ik zie niet in waarom ik regels zou moeten volgen van de zelfbenoemde toppers. Ik care niet om ze en al evenmin om hun regeltjes.

Denk ik doe jullie zielige niveau eens na.
Maar, wie ben je als je zo goed alles van mij weet.

Jammer dat we jouw niveau niet kunnen nadoen want je hebt er geen :)

Verder een toppost van de persoon boven mij. Ga maar allemaal lekker jullie regeltjes volgen met het krimpende groepje elite spelers. Alle nieuwe spelers jagen jullie direct weg met jullie belachelijke houding. Als de nl server eindelijk te klein wordt en gaat migreren naar .net ga ik hard lachen :D Ga da maar eens zeiken over kata's ;)
 

DeletedUser70476

Guest
Pp gebruikers worden door niemand vuile spelers genoemd. Uiteraard maken we ze belachelijk als ze 200€ spenderen voor dit spel maar voor de rest boeit het niemand.

Het boeit heel veel want de afgelopen weken is er niks anders gebeurd dan gejank over w63 en het pp abuse en hoe triest het is. De kata-aanvallen van KaKaKa werden in een vorige post verdedigd door te zeggen dat het een actie was op het zielige spel van pp abusers. Dus je probeert zielig spel op te lossen met een andere vorm van zielig spel, over hypocrisie gesproken
 
Reactiescore
1.454
@burgemeester snorhaar @Tijd over de leugens, laten we eens beginnen met de leugen dat er meer ervaring in KaKaKa zit dan elke andere stam. Dit is gewoon dom weg niet waar. Ik zeg niet dat jullie allemaal waardeloze spelers zijn, maar kwalitatief zijn er op dit moment sowieso twee stammen die beter zijn. Daarnaast zeg ik ook niet dat jullie over bepaalde punten de waarheid spreken, zoals de vetus situatie met spy’s en kata’s (ook had je kunnen weten dat ik geen voorstander ben van het gedrag wat hij vertoont heeft en heb ook al een hevige discussie met hem gehad op dit forum).

Ook brand ik het verhaal niet af over kata gebruik, maar om de belabberde argumentatie. Ik ben een fel tegenstander van kata’s, dat mag je wel weten. Daarnaast hanteren alle top stammen van de afgelopen jaren deze regels en daarom is het voor de ouwe rotten op dit spel de norm geworden om kata’s alleen in specifieke gevallen te gebruiken.

Wil je kata’s wel gebruiken, dan is dat prima. Dat is jullie keuze! Helaas proberen jullie dit te adresseren op het forum op een manier die gewoon lachwekkend is, vol met drogreden.

Dus wil je je punt beargumenteren, kom dan met argumenten die niet makkelijk weg gezet kunnen worden maar met een fatsoenlijke beargumentatie. De huidige argumentatie is we doen het omdat het kan en omdat andere het ook doen doe ik het ook.
 

DeletedUser72803

Guest
Jullie hebben het dan wel over elite, maar volgens mij speelt er op deze wereld geen enkele speler die zich tot de elite van tw.nl kan benoemen. Dat hele minderwaardige gedoe kan de prullenbak in.
 

DeletedUser79832

Guest
Jullie hebben het dan wel over elite, maar volgens mij speelt er op deze wereld geen enkele speler die zich tot de elite van tw.nl kan benoemen. Dat hele minderwaardige gedoe kan de prullenbak in.

ik ben de elite, maar ik speel niet:cool:
 

DeletedUser78889

Guest
Jullie hebben het dan wel over elite, maar volgens mij speelt er op deze wereld geen enkele speler die zich tot de elite van tw.nl kan benoemen. Dat hele minderwaardige gedoe kan de prullenbak in.

De huidige elite bestaat uit hier en daar een goeie speler en voor de rest zelfbenoemde elite spelers.

Verder ben ik er 100% zeker van dat wij een aantal elite spelers hebben, en dan niet de zelfbenoemde noobjes.
 

DeletedUser72803

Guest
De huidige elite bestaat uit hier en daar een goeie speler en voor de rest zelfbenoemde elite spelers.

Verder ben ik er 100% zeker van dat wij een aantal elite spelers hebben, en dan niet de zelfbenoemde noobjes.

Oke mee eens zo kan je het ook opvatten. Ik heb geen flauw idee wat het top niveau op de huidige werelden is dus dat is voor mij moeilijk vergelijken. Naar mijn mening zitten hier een op deze wereld een klein aantal spelers die zouden kunnen meedraaien in een topstam zoals ik die voor ogen heb.

Ik weet niet waar je speelt en kan er dan dus ook niet over oordelen of jullie elite spelers hebben.
 
Reactiescore
1.454
@The Pianist je kent nog geen 10% van de spelers die op KaKaKa spelen. Maar je bent wel 100% zeker dat er 2 stammen zijn die meer kwalitatieve spelers hebben???

Dat jongeman, heet een leugen! Komisch hoe je dan anderen verwijt van slechte argumentatie...

Verschil is dat ik het wel weet, en jullie ook donders goed weten wat er voor de rest op deze wereld loopt.
 
Laatst bewerkt:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als speler binnen Bellum maar gevraagd om te spelen binnen KaKaKa kan ik toch wel wat zeggen over kwaliteiten binnen beide stammen,

KaKaKa heeft een aantal bewezen goede krachten, spelers waar ik blind bij in zou stappen mocht t aanbod van Bellum niet aantrekkelijker zijn omdat het een oude co betreft. Toch ga ik zeker voor meer kwaliteit in de stam Bellum... Welliswaar misschien minder bekende community spelers maar zeker geen spelers om weg te cijferen.

Hou alsjeblieft op met deze zinloze discussie, Katas zijn gewoon not done. Ook niet als er ''pp abuse'' in t spel is... Dat is gewoon hedendaags TW helaas. Jullie klinken als van die noobs die weggespeeld worden in de start die je dan pmen ''JE BENT ZO SNEU MET JE PP ABUSE WAAROM PAK JE NIET IEMAND VAN JE EIGEN FORMAAT''.
 
Reactiescore
1.454
Hidde, was dat al niet gedaan? :p
 
Reactiescore
1.454
Volgens mij niet :eek: Alhoewel, zulke acties zijn niet te verdedigen dus vandaar dat men vanuit Aux D niet reageert :eek:

Dacht dat dat al gedaan was, maar natuurlijk een belachelijk trieste actie geweest en ook niet de eerste helaas...
 
Reactiescore
1.454
Naja kwa ligging misschien maar het zou wel tegen hun normen en waarden in gaan tbh
 
Bovenaan