Hypocrisie op w63

DeletedUser79878

Guest
Beste lezers van w63


Als leider van kakaka & kakaka² voel ik mij genoodzaakt om even een post te maken aangezien we sinds onze aanval nogal een hot topic zijn geworden. Ik ga even alle posts af en ga alle beschuldingen van jullie mooi 1 voor 1 afgaan en beantwoorden.

Alles begon met de post van nozumoil over onze cf’s, hier zie ik direct al een paar mooie statements

- Wij zijn een grote flop omdat wij cf’en

- Cf’s is een vuil truckje

Ten eerste , nozumoil , jij bent een dikke noob dus ga andere mensen niet flop noemen . Verder weet je amper wie er hier speelt dus ons flop noemen slaat nergens op, ik ben er 100% zeker dat er in onze stam meer kwaliteit zit dan in eender welke stam op w63. Dat wij het spel minder serieus nemen dan jullie en een andere speelstijl hanteren betekent niet dat wij floppen. Ik zou zelfs durven zeggen dat wij heel erg goed bezig zijn met ons doel op w63 te bereiken dus floppen is niet aan de orde.

En ten tweede wordt er hier beweerd dat cf’s vuil is. Laat me hier duidelijk zijn , de tw community is achterlijk als het hier op aan komt. Altijd maar zagen over kata’s en cf’s , ga maar eens op .net spelen. Daar vliegen de kata’s je om de oren en als je er om gaat zagen zal iedereen je uitlachen en nog meer kata’s naar je gooien. En zo hoort het ook gewoon. Het is niet omdat er een paar clowns vinden dat LEGITIEME SPELONDERDELEN “vuil spel” zijn dat dat ook zo is. Maar vanaf nu vind ik dat edels sturen op mijn acc ook vuil spel is dus gelieve dat allemaal niet meer te doen want anders ben je echt een vuile speler hoor!!!

Vervolgens komt de grootste idioot van heel tw langs met een post. Meneer rise against. Deze komt direct stoken dat er bekende namen meedoen. Rise ik ga aan jou niet veel woorden vuil maken. Ik heb persoonlijk ervaren wat voor een rat jij bent op een andere wereld, en jij weet zelf ook goed genoeg dat je zeker niet vies bent van vuil spel. Ga maar lekker stoken dus , niemand cared om je.

Verder lees ik ook nog dat wij het spelplezier van andere willen verpesten?

Dit is VOLLEDIG OMGEKEERD. JULLIE proberen iedereen regels op te leggen die er niet zijn? Jullie proberen ons te limiteren in dit spel. Ik wil hier gewoon een beetje chillen en doen waar ik zin in heb, want zo heb ik plezier. Maar als ik dat doe komen hier direct 15 mensen roepen dat ik iets verkeerd doe? Dus wie is hier degene die het spelplezier van andere verpest? Juist ja , alle moraalriddertjes die hier komen doen alsof dingen verboden zijn die gewoon bij het spel horen. En als jullie vinden dat dat niet bij het spel hoort dan gebruik je ze lekker niet , maar om andere die limiet op te leggen, beetje zielig niet?

Nu we het toch over spelplezier hebben wil ik in een keer iets aanhalen. Na jullie loze beschuldigingen dat wij jullie spelplezier willen afpakken zag ik dat infect een recruit bij het vijandelijk kamp doet terwijl beide stammen in oorlog zijn. Ik vraag me af hoe de ex stamgenoten van dieu se termine ici. ( wat lelijke naam trouwens ) Zich hierbij voelen , hopelijk is hun spelplezier niet volledig weg nadat een stamgenoot laf de overstap maakt. Maar daar heeft niemand op het W63 AF het over. Want blijkbaar is het doodrecruiten in een oorlog geen big deal. Ik denk dat jullie meer spelplezier kapot hebben gemaakt bij TIP leden dan dat wij spelplezier kapot hebben gemaakt Dat je als stam zijnde uberhaupt van een vijand recruit zegt wel genoeg over je stambeleid. Naar mijn mening is dit 100 keer erger dan ons stambeleid waarin cf’s en kata’s zijn toegestaan.

Maar ik ben geen sukkel en besef dat normen en waarden op tribalwars persoonlijk zijn. Dus ik ga niet als een idoot iedereen beschuldigen van vuil spel als ze dit doen. Ik denk er het mijne van en voor de rest boeit het me geen reet. Kunnen jullie nog iets van leren


Ik quote Rise

Het is ook niet tegen de regels van TW, maar wel tegen de regels die vele goede spelers hanteren. Dat jullie nu besluiten zo laf te gaan spelen zegt vrij veel.
Maar er komen geen kata's van jou toch?

Rise jij bent geen goede speler dus maak je hier maar geen zorgen om.


Ah de volgende noob is al daar, meneertje da vinci.

Onze actie , waarin wij middelen gebruiken die tw ons biedt , is volgens jou niet tw waardig.

Lees deze zin , en als je dan niet inziet hoe achterlijk je bent dan ben ik de hoop in de mensheid kwijt. Je bent ook geen verdere reactie meer waard. Vanaf een bepaald IQ heeft het geen nut meer om te discussiëren.


Vetus komt zich ook moeien in de discussie zie ik.

1 je hebt zelf kata’s gebruikt

2 je spioneert

3 je gaat als stamleider een andere stam joinen en leden achterlaten ( weet je wel niet wat dat doet met hun spelplezier? Rise zou boos op je zijn hoor! )

39b24dd020fe5134fd1287f2b1d4cc8b.png

En ook je stamgenoot the unkown is schuldig. Ik hoop oprecht dat jullie beide infect gaan joinen, dan heeft infect direct bewezen hoe hypocriet ze zijn en dat het een r2w stam is.



Ik ben nu eigenlijk wel klaar met moeite in deze post steken. Maar ik zal het nog even samenvatten aangezien het gemiddeld IQ hier te laag is.

1 Als jij kata’s en cf’s niet vindt kunnen is dat jouw probleem. Beide zijn gewoon perfect normaal en onderdeel van het spel. Als je daar niet akkoord mee gaat is dat jouw probleem en niet dat van ons.

2 Rise is een hypocriete noob die gaat runnen als hij moet fronten met een speler die beter is als hijzelf.

3 Vetus is de laatste die iemand mag beschuldigen. Er is zwart op wit bewijs van spionage , zelfde voor the unknown

4: Als infect vetus en/of the unkown aanneemt zijn jullie hypocriet as fuck.

5 jullie vinden recruiten van de vijand normaal , maar kata’s is vuil spel ? Misschien eens nadenken hoe retarded dat klinkt.


Als ik iets vergeten ben mag je dat zeggen dan zal ik daar op antwoorden , maar dan verwacht ik ook dat op mijn argumenten geantwoord wordt.

tLwbEna.gif


voxrzfJ.gif

TJ4N54x.gif

3b39a341dd3d6e610b1f823d551c6982.jpg

CSg90mq.png

qIM6edG.png

wj01lvU.png

jgEVKKD.png

9j5znBp.png


Speciaal wat rapportjes voor Danny:

8E0tkj2.png

3x
isdJj7J.png

rI91f7u.png

NPDuXTQ.png

7Oc03gK.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Leuk om dit als toeschouwer te mogen beschouwen :D

same :) Ook leuk te zien als vijand.
Mochten de persoonlijke beledigingen weg gebleven zijn was het nog mooier :)

het is trouwens ook leuk dat je je naar mijn niveau verlaagt, met dorpjes delen...
(had mijn post inmiddels verwijderd)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78889

Guest
Mooi topic. Ondanks hier en daar persoonlijke beledingen zijn er ook een hele boel geldige argumenten. Benieuwd of infect hier iets tegen in kan brengen.

Vetus en zijn andere stamgenoot hoeven niet eens te proberen zich hier uit te lullen. Het bewijs lijkt me wel duidelijk.
 
Reactiescore
1.367
Mooi topic. Ondanks hier en daar persoonlijke beledingen zijn er ook een hele boel geldige argumenten. Benieuwd of infect hier iets tegen in kan brengen.

Vetus en zijn andere stamgenoot hoeven niet eens te proberen zich hier uit te lullen. Het bewijs lijkt me wel duidelijk.

Ik zal er iig niet op reageren, ga niet in mijn eentje tegen zoveel fervent AF veteranen posten :)
 

DeletedUser78889

Guest
Dan heeft de kakaka leider gelijk in zijn argumenten en kan jij er niks tegen inbrengen ;) Ben benieuwd of de rest van recruit 2 win stam infect wel iets deftigs kan posten, niet dat ik hoge verwachtingen heb.
 
Reactiescore
1.367
Dan heeft de kakaka leider gelijk in zijn argumenten en kan jij er niks tegen inbrengen ;) Ben benieuwd of de rest van recruit 2 win stam infect wel iets deftigs kan posten, niet dat ik hoge verwachtingen heb.

Mag prima dat je dat vind, maakt me verder ook niet uit.
Maar is iedere stam niet r2w? Je pakt standaard de spelers waarvan je denkt dat je ermee de wereld kunt winnen of leuk mee kunt spelen?
 
Reactiescore
831
Maar is iedere stam niet r2w?

Wanneer je spelers recruit vanuit een stam waarmee je oorlog hebt dan versterk je niet alleen jezelf maar verzwak je ook de vijand. Dat is in mijn ogen 100% r2w. Gewoon standaard spelers recruiten is iets wat iedereen doet en dus zeker niet r2w. Tenzij je natuurlijk iedereen probeert te recruiten ;)
 
Reactiescore
1.367
Wanneer je spelers recruit vanuit een stam waarmee je oorlog hebt dan versterk je niet alleen jezelf maar verzwak je ook de vijand. Dat is in mijn ogen 100% r2w. Gewoon standaard spelers recruiten is iets wat iedereen doet en dus zeker niet r2w. Tenzij je natuurlijk iedereen probeert te recruiten ;)

Meh, daar heb je stiekem best gelijk in :p

Hebben aanbod gehad om veel meer op te nemen in infect, dan valt het best mee :)
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser73162

Guest
Complimenten voor de post, en vooral voor de memes :D

Ben benieuwd of Aux D überhaubt nog met een reactie komt, want dit soort zaken zijn van het aller vieste niveau.
 
Reactiescore
1.367
Ben trouwens best benieuwd welke wereld ik laag spel gepleegd heb @kakaka-leider
 

DeletedUser70476

Guest
Janken over slecht niveau op w63, en dan nog triester niveau vertonen. Toppertjes. Maarjeh zolang het meerendeel hier elkaars pik in de bek heeft en allemaal aan het zeiken zijn op RA dan voelen jullie je natuurlijk helemaal oppermachtig op P&P gebied.
 

DeletedUser79644

Guest
Janken over slecht niveau op w63, en dan nog triester niveau vertonen. Toppertjes. Maarjeh zolang het meerendeel hier elkaars pik in de bek heeft en allemaal aan het zeiken zijn op RA dan voelen jullie je natuurlijk helemaal oppermachtig op P&P gebied.

Hij heeft het zichzelf aangedaan. Vandaag (en niet alleen vandaag) heeft hij de ene domme opmerking na de andere gemaakt. Karma zou ik zo zeggen. Het waait wel weer over joh, drama queen.
 
Bovenaan