Hypocrisie in het Zwaard der Gerechtigheid?

Reactiescore
1.367
De manier van posten van de droeftoeters hier zegt veel over het niveau van de community hier. Zonder goedkeuring en respect dit, wat ooit als interne grap binnen een stam begon, doelbewust verspreiden.

Tot op heden is de scout ook de enige aanval geweest en er zullen ook niet meer volgen.[/QUOTE]

Moet jij nodig zeggen, droeftoeter... Je maakt stab topic, zegt geen rechter te spelen en doet het toch. Kan verlies niet toegeven en zoekt uitvluchtjes...

Scout is ook aanval fyi
 

DeletedUser23778

Guest
Aangezien elk topic waar Dante in een kwaad daglicht lijkt te staan gesloten wordt, presenteer ik u hier Dante stab #3.
3132m9x.jpg


PP pompen en stabben, TW anno 2018? :p
 

DeletedUser23778

Guest
Net alsof je voor TW tegenwoordig nog skills nodig hebt haha.
 

DeletedUser23778

Guest
Update 2a)
Wat mij betreft nette excuses.
2z8ouaw.jpg


Update 2b)
Maar dan begint natuurlijk vrolijk een ander stamlid aan te vallen.
2usjyb8.jpg

2l8dh0.jpg


Kwaliteit trouwens hoor. Much skills.
 

DeletedUser23778

Guest
Kan dit vanaf een andere kant bevestigd worden?
Was het maar zo. Talloos is trouwens kennelijk "2" in het jargon van Act. Net zoals hij "in" verward met "naast".

Besides, als SBL geen onderdeel van het pact pas, waarom stopten de aanvallen dan vorige week abrupt toen wij jullie hierop wezen?
 

DeletedUser46239

Guest

DeletedUser69389

Guest
Was het maar zo. Talloos is trouwens kennelijk "2" in het jargon van Act. Net zoals hij "in" verward met "naast".

Besides, als SBL geen onderdeel van het pact pas, waarom stopten de aanvallen dan vorige week abrupt toen wij jullie hierop wezen?
Frappant dat je hier op het AF over begint. Dit in tegenstelling tot ingame.

7b037ee6b47a72cb64d15a792a6729a9.png


Onze reactie daarop:
6f381f12421fc249d4e6fd8bc6f49f4f.png


Daarna geen reactie meer daarop gehad. Alleen nog maar andere zaken, waar ik in jullie belang, hier niet op inga. Dus jullie zijn hier dan ook in nalatig geweest door niet meer te corresponderen met ons. Er werd hier naar onze mening gevraagd en welke is gegeven. Het was aan jullie om hier op in te gaan. Iets wat zoals gezegd, tot op heden nog niet heeft plaatsgevonden.
 

DeletedUser23778

Guest
Wederom bedankt voor het posten van het screentje! Ik moet daarin wel bekennen dat ik niet volledig geïnformeerd was, zo blijkt nu.

Wanneer ik kritisch lees zie ik echter dat Le Page zijn aanvallen gestaakt heeft, omdat hij de NAP respecteert. Dat jij nadien praktisch aangeeft "ooh voor ons hoeft dat niet hoor" wil niet zeggen dat deze bepaling sec onderdeel van de eerder afgesproken NAP was.

Ik vind het trouwens vrij bijzonder dat je stelt dat een BG/NAP niet geldt voor nieuwe leden conform je ervaringen op eerdere werelden. Zelf heb ik juist het tegendeel ervaren op eerdere werelden. Gezond boerenverstand zegt mij dat je je aan je diplomatieke verbanden van je stam dient te houden, tenzij sprake is van een bewuste overloper. Niet mee eens?
 
Reactiescore
1.367
Wederom bedankt voor het posten van het screentje! Ik moet daarin wel bekennen dat ik niet volledig geïnformeerd was, zo blijkt nu.

Wanneer ik kritisch lees zie ik echter dat Le Page zijn aanvallen gestaakt heeft, omdat hij de NAP respecteert. Dat jij nadien praktisch aangeeft "ooh voor ons hoeft dat niet hoor" wil niet zeggen dat deze bepaling sec onderdeel van de eerder afgesproken NAP was.

Ik vind het trouwens vrij bijzonder dat je stelt dat een BG/NAP niet geldt voor nieuwe leden conform je ervaringen op eerdere werelden. Zelf heb ik juist het tegendeel ervaren op eerdere werelden. Gezond boerenverstand zegt mij dat je je aan je diplomatieke verbanden van je stam dient te houden, tenzij sprake is van een bewuste overloper. Niet mee eens?

Depends, was de nap opgezegd voor dat de nieuwe leden kwamen mag je ze gewoon aanvallen
 

DeletedUser69389

Guest
Wederom bedankt voor het posten van het screentje! Ik moet daarin wel bekennen dat ik niet volledig geïnformeerd was, zo blijkt nu.

Wanneer ik kritisch lees zie ik echter dat Le Page zijn aanvallen gestaakt heeft, omdat hij de NAP respecteert. Dat jij nadien praktisch aangeeft "ooh voor ons hoeft dat niet hoor" wil niet zeggen dat deze bepaling sec onderdeel van de eerder afgesproken NAP was.

Ik vind het trouwens vrij bijzonder dat je stelt dat een BG/NAP niet geldt voor nieuwe leden conform je ervaringen op eerdere werelden. Zelf heb ik juist het tegendeel ervaren op eerdere werelden. Gezond boerenverstand zegt mij dat je je aan je diplomatieke verbanden van je stam dient te houden, tenzij spraken is van een bewuste overloper. Niet mee eens?
Over en weer zijn er fouten gemaakt in de communicatie. Zo werd er door jullie tegen de stammen waar jullie ook mee samenwerkten naast DBD, thans Dante, dat DBD deel uitmaakte van de samenwerking met de stammen. Iets wat echter totaal niet klopte. Aangezien er alleen een afspraak was aangegaan tussen DBD en Fix.. Niet tussen DBD en stammen als T1 en That. Maar wat wel als zodanig werd gecommuniceerd door jullie richting hen.

Maar over de nap. De samenwerking was gericht tegen Gertje en op basis van de spelers die op dat moment in DBD en Fix. zaten. Bij het beëindigen van de samenwerking naar aanleiding van het wegvallen van Gertje is er een nap afgesproken tussen de huidige stammen ja. Echter behoren en behoorden nieuwe accounts niet onder de voormalige voorwaarden van het bondgenootschap en is dat ook niet als zodanig opgesteld. De dialoog had het best geopend kunnen worden door een gesprek over het verschil in inzicht daarover. Maar zoals hierboven al genoemd, tot op heden is er vanuit de stam Fix. geen enkele reactie gekomen op onze laatste statement hierover en valt ons daarom daar ook niets over te verwijten.
 

DeletedUser23778

Guest
Op basis van die informatie moet ik je hierin gelijk geven. Ik bleek helaas niet 100% geïnformeerd, waarvoor excuus.

We verschillen nog wel van mening over het gegeven of een BG/NAP geldt voor nieuwe recruits maar dat is meer een fundamenteel verschil van mening dan dat het betrekking heeft op deze casus. :)
 

DeletedUser77704

Guest
Hahahahaha, lachwekkend dit. Wij hebben zwart op wit met een co van la page besproken dat we niet de afwikkeling van de NAP die ten einde liep gingen hanteren omdat in de ochtend we nog met elkaar in oorlog waren, fix liep toen nog op ons met edels. Dit werd begrepen en erkend door een CO om daarna dan betiteld te worden door een andere CO als stabber is ronduit schandalig. Leer onderling communiceren en ga niet op woorden terug komen.


Over de clears mag iedereen zijn mening hebben maar als ik kijk wat die clears gesloopt hebben waren ze het waard om een laatste sterkere speler uit onze cluster weg te werken waardoor 5 dorpen gelijk safe liggen.
 

DeletedUser77704

Guest
*UPDATE Dorp binnen en mainclear geen schade waarmee we gemiddeld 500k farmen per dag, wat opweegt tegen verlies mini clears. En cluster secured op.korte looptijden
 
Bovenaan