Hypocrisie in het Zwaard der Gerechtigheid?

DeletedUser69389

Guest
De manier van posten van de droeftoeters hier zegt veel over het niveau van de community hier. Zonder goedkeuring en respect dit, wat ooit als interne grap binnen een stam begon, doelbewust verspreiden.


Wat betreft Evion. Heb je volkomen gelijk dat dit fout is vanuit ons account. SBL behoorde niet tot het pact. Evenmin de talloze recruits die jullie doen binnen ons cluster.

De nap is naar mijn mening te lang. Maar dat verandert niets aan het feit dat dit niet mocht en mag voorkomen. Wij hebben het echter wel direct besproken met Evion en ook binnen het team. Alleen binnen het team kon nog geen sluitend antwoord komen vanwege tentamens etc. Wij zijn al voor dit topic bezig met een oplossing te bedenken en welke uiterlijk morgen 12:00 bij hem op de mat ligt.

Tot op heden is de scout ook de enige aanval geweest en er zullen ook niet meer volgen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
De manier van posten van de droeftoeters hier zegt veel over het niveau van de community hier. Zonder goedkeuring en respect dit, wat ooit als interne grap binnen een stam begon, doelbewust verspreiden.

Na de manier hoe jij Poo afmaakte denk ik niet dat jij veel moet zeggen over de manier van posten door de community.
 

DeletedUser78972

Guest
Er zijn natuurlijk verschillende NAP's, welke Martijn heeft weet ik niet.

Niet acceptabel pik?
Newgen achtig prutswerk?
Niet aangelijnde paardjes?
Never ask peace?

Ps #martijnislegend
 
Bovenaan