Huren of kopen?

Reactiescore
110
School overgeslagen dat je niet weet wat voor symbool is in mijn handtekening? Lijkt me niet toch? Verwacht wel iets hoger niveau van een PSV fan eigenlijk.

Wist ik niet meer idd. :D:oops:
Ondanks dat Pokemon het er vroeger aardig inpeperde met Nidoran♂ etc. :D
 

DeletedUser73204

Guest
En jou voor in de toekomst, als we dan een setje vormen..

We? Setje? Toekomst? Heb je ergens iets teveel van gesnoven,gerookt of gespoten of heb je een klap tegen je hoofd gehad en je is je hersencelletje verschoven?
 

DeletedUser61161

Guest
Inderdaad, iedereen weet dat ik veel meer kans heb dan Anne :cool2:
 

DeletedUser72524

Guest
En jou voor in de toekomst, als we dan een setje vormen.



School overgeslagen dat je niet weet wat voor symbool is in mijn handtekening? Lijkt me niet toch? Verwacht wel iets hoger niveau van een PSV fan eigenlijk.

Daar ging het mis, iets verwachten van een pisvee fan.
 

DeletedUser67517

Guest
Anne is wel een vies jongentje ja. De enige reden dat ik aardig tegen hem deed was omdat ik boobies wilde zien.
 

DeletedUser16501

Guest
Als je koopt dan zit je aan een hypotheek vast. Als je later van plan bent om te verhuizen dan moet je maar net geluk hebben dat de huizenmarkt voordelig is voor je. Met 2 huizen opgescheept zitten is niet fijn.

Als je van plan bent om te verhuizen naar een huurwoning dan zit je met de inkomenstoeslag. Tenminste, hier in NL.
 

DeletedUser78277

Guest
weet niet wat je verdient en of je al een vast contract heb (onbepaalde tijd ) vast contract zou ik zeker kopen ik ga over 2 jaar (ben ik 20) ook proberen een huis te kopen
 

DeletedUser72524

Guest
Godver wat een flikkers hier op je 18e al nadenken over een vaste woning. Ga is leven op je leeftijd, zie de wereld en maak fouten diejouw ouders ook hebben gemaakt.
 

DeletedUser65921

Guest
Gewoon lang blijven profiteren van je ouders en ondertussen geld sparen. #levensplannen
 

DeletedUser7072

Guest
Waarom vrouwen aantrekken als je internet hebt?

Niet dat ik nog bij mijn ouders woon btw, maar dat terzijde.
 
Bovenaan