Hunt de valsspelende stabber stam

DeletedUser59368

Guest
Ik reageer hier normaal amper maar hoezo ben jij de hpyocriet die hunt zwart maakt omdat DGM naar ons toekomt om met aantal accounts een overstap te maken en dat we dit communiceren binnen de stam.

Jullie vragen zelf achter een gedeeld fora met DGM maar je gaat wel lopen janken dat hunt wel/niet met DGM zou samen werken?

Rare manier van samenwerken dan.. een Aanvalspact afgesproken met mekaar?
Je verdraait het hele verhaal, in de post staat duidelijk om eventueel contact te leggen met DGM om een mogelijke fusie te bespreken.
 
Reactiescore
1.363
Wie heb ik in hemelsnaam gestabbed op 53? Ga lekker ergens anders zwetsen als er niks nuttigs uitkomt, en naar jezelf kijken.

Jullie spel zei genoeg daar man. Dat je het zelf niet dan bedenken..
Ik mag toch een mening hebben?
Want wat jij zei is ook allemaal ''gezwets'', dombo xd.
 
Reactiescore
1.363
Rare manier van samenwerken dan.. een Aanvalspact afgesproken met mekaar?
Je verdraait het hele verhaal, in de post staat duidelijk om eventueel contact te leggen met DGM om een mogelijke fusie te bespreken.

Zijn jullie zelf goed in + Lost ;). Het verhaal verdraaien, doet iemand anders het is het OMG WAT ERG!!!!! etc
En zeggen wij er wat van, wordt het genegeerd + omheen gepraat.
 

DeletedUser76178

Guest
Rare manier van samenwerken dan.. een Aanvalspact afgesproken met mekaar?
Je verdraait het hele verhaal, in de post staat duidelijk om eventueel contact te leggen met DGM om een mogelijke fusie te bespreken.

DGM stapt naar ons om een gesprek te starten tot rekruteren en hebben dit besproken maar is tot niks uitgedraaid klaar...

Dat gedeeld fora is tussen Lost en DGM heeft dus niks met hunt te maken

wat verdraai ik dan volgens jou?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Haha Hunt weet niet goed hoe ze discussies moeten aanpakken.
Zegt de grootste stabber van w53 ;).
Jij hoeft al helemaal niks te zeggen + commentaar te leveren. Ga eens eerlijk spel spelen man.
Voor Joachim idemdito. Ga zelf eens normaal doen, voordat jij anderen kunt veroordelen ;).

Dit kenmerkt niveau Hunt.
Gaan ze weer moddergooien over andere werelden.
W53 was een typische wereld waar iedereen inactief was en redelijk eerlijk verliep.
Bij onze vorige discussie deze wereld kwam je met de meest raadselachtige dingen aanzetten dus jou kunnen we niet serieus nemen.

Ik oordeel nu puur op screens en dan mag je best toegeven dat Hunt spelers heeft die geen respect tonen naar anderen (Purple & Audere)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Trouwens als Hunt het tegendeel wil bewijzen, kom maar met screens!
Letterlijk alles wat ze zeggen is gebaseerd op helemaal niks!
 

DeletedUser76178

Guest
bb14c2d3378b7dd39c7e60739a02e7bf.png


oeps kwam DGM toch naar ons?
 

DeletedUser76178

Guest
Dus aan Lost die er enkel op uit zijn hunt zwart te maken get your facts right
 

DeletedUser77704

Guest
Jou niveau is anders ook wel duidelijk :D

"de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet"

Wij willen niet de gasten rekruteren die waar we net van alles op zijn doodgelopen terwijl we al op de #1 positie staan met bergen safe


Jullie spel zei genoeg daar man. Dat je het zelf niet dan bedenken..
Ik mag toch een mening hebben?
Want wat jij zei is ook allemaal ''gezwets'', dombo xd.

Dus je beschuldigd iemand van stabben omdat je anders denkt?


Ik zou zeggen waar zijn jou screens haha :D
bb14c2d3378b7dd39c7e60739a02e7bf.png


oeps kwam DGM toch naar ons?

Nee DGM-O kwam niet naar jullie, dit is nadat Audere post onder welke voorwaarden Crazy wilt overkomen:

rhezzfnktie.png


Dus wie polst nu wie?

Dus leuk dat je bewijzen probeert te posten, maar misschien moet eerst eens wat verder terug lezen in dat gesprek.
 

DeletedUser76178

Guest
Wij willen niet de gasten rekruteren die waar we net van alles op zijn doodgelopen terwijl we al op de #1 positie staan met bergen safe




Dus je beschuldigd iemand van stabben omdat je anders denkt?





Nee DGM-O kwam niet naar jullie, dit is nadat Audere post onder welke voorwaarden Crazy wilt overkomen:

rhezzfnktie.png


Dus wie polst nu wie?

Dus leuk dat je bewijzen probeert te posten, maar misschien moet eerst eens wat verder terug lezen in dat gesprek.


En waar vraag ik dan of hij naar hunt wilt komen? er waren namelijk geruchten dat hij met Lost aan het praten was over een overstap.
men doel was dus ook niet hem naar hunt te halen ;)
 

DeletedUser76150

Guest
Reageer hier verder nooit. Maar wat een laffe mensen in hunt. Tis echt niet meer bij te houden wat een onzin ze uitkramen, en dan ook zich nog hier durven te vertonen. En eronderuit proberen te praten met bewijs wat totaal foutief is. Het is lachwekkend gewoon. Schij er toch mee uit mannen, ga ergens anders spelen ofzo.
 

DeletedUser77704

Guest
En waar vraag ik dan of hij naar hunt wilt komen? er waren namelijk geruchten dat hij met Lost aan het praten was over een overstap.
men doel was dus ook niet hem naar hunt te halen ;)

Drm praat je verder om ze te rekurteren met andere leden van DGM-O met je mooi verzonnen plannen ^^ En komt er post op forum van jullie waarin dit staat ^^ Maar jullie wilden ze niet hebben :eek:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ach het gaat sowieso niet om het feit of DGM nou zelf interesse had of niet.
Als Hunt een professionele stam was hadden ze er gewoon niet over gepraat, zelfs al zou DGM met het idee komen. Dus ze kunnen het echt niet goedmaken.
 

DeletedUser76178

Guest
Drm praat je verder om ze te rekurteren met andere leden van DGM-O met je mooi verzonnen plannen ^^ En komt er post op forum van jullie waarin dit staat ^^ Maar jullie wilden ze niet hebben :eek:


Zoals gezegd kwam hij daarna naar ons praten over rekruteren , dit ging om 5leden heb hem een plan gestuurd waarbij niemand in de weg zou liggen.
dit plan heb ik dan naar hunt terug gecommuniceerd en ging hij met zijn stam bespreken.

Echter was stam sowieso niet akkoord met extra leden dus maak er van wat je wilt Justin blijk je toch altijd te doen.

Zoals vaak wordt hier gewoon weer van een mug een olifant gemaakt het is niet omdat we wat bespreken dat iedereen het daadwerkelijk wilt daarom bespreek je dingen lijkt me?
 

DeletedUser76295

Guest
Hunt is Hunting for new recruits :eek:


En het voorstel van San-der was ook ronduit lachwekkend. Als stamleider ben je dan sowieso debiel bezig door het slechte voorbeeld te geven om ineens stammen fusies voor te stellen terwijl de stam nog steeds eerste staat en verreweg het grootste deel save bezit.

Mijn respect voor Hunt is nu weg, als ze geen respect tonen voor andere stammen.
Je haalt dan toch niet overal de juiste info, sander is niet meer DE stamleider ;)
 

DeletedUser76295

Guest
Haha Hunt weet niet goed hoe ze discussies moeten aanpakken.


Dit kenmerkt niveau Hunt.
Gaan ze weer moddergooien over andere werelden.
W53 was een typische wereld waar iedereen inactief was en redelijk eerlijk verliep.
Bij onze vorige discussie deze wereld kwam je met de meest raadselachtige dingen aanzetten dus jou kunnen we niet serieus nemen.

Ik oordeel nu puur op screens en dan mag je best toegeven dat Hunt spelers heeft die geen respect tonen naar anderen (Purple & Audere)

De mening van iemand van hunt zorgt ineens dat dat hunt zijn standpunt is. 2 gesprekken van spelers uit de stam maakt hunt ineens een onrespectvolle stam. Klein beetje veralgemenen is gezond precies :eek:
Reageer hier verder nooit. Maar wat een laffe mensen in hunt. Tis echt niet meer bij te houden wat een onzin ze uitkramen, en dan ook zich nog hier durven te vertonen. En eronderuit proberen te praten met bewijs wat totaal foutief is. Het is lachwekkend gewoon. Schij er toch mee uit mannen, ga ergens anders spelen ofzo.
Thanks voor deze zeer nuttige post ;)
 
Reactiescore
91
De mening van iemand van hunt zorgt ineens dat dat hunt zijn standpunt is. 2 gesprekken van spelers uit de stam maakt hunt ineens een onrespectvolle stam. Klein beetje veralgemenen is gezond precies :eek:

Wie precies eerst wie benaderde maakt niet uit.

Het onrespectvolle is dat jullie hem onterecht aangeven bij de support en erna nog eens gaan pochen tegen hem dat hij een ban gaat krijgen. Dat allemaal nadat jullie de zoveelste slechte massa doen en dus hopen dat hij een paar maanden terug foutief gefuseerd heeft zodat jullie de dorpen dan zonder moeite kunnen krijgen. Reageer daar maar eens op ;)
 
Bovenaan