Hunt de valsspelende stabber stam

DeletedUser69459

Guest
Deze man kan je toch niet serieus meer nemen, ben je 8? Heb je het iq van een goudvis? Of ben je gewoon dom? Of alle 3?
Dust kan me werkelijk geen bal schelen, feit is alleen dat jullie ermee samenwerken, en ze in de rim van lost. Liggen, dus ja je gaat de smenwerking aa met spelertjes in de rug van je vijand.
Ik heb trouwens niet gezegd dat je stabbed door een samenwerking aan te gaan, volledig jullie recht, net als het ons recht is om een tijdelijke nap met Lost. Te nemen, het is alleen nogal tegen jullie eigen politiek in. Je zei trouwens zelf dat je backstabbede in 1 van je vorige posts lol
Ik snap trouwenz echt niet dat god zo hoog word ingeschat? Tot nu toe hebben ze nog helemaal niets bewezen behalve dorpen verliezen, internen en welliswaar een inactieve captain edelen, volgens mij schatten jullie san-der ook gewoon helemaal fout in, als ik moest kiezen tussen sander en qq, meteen sander, de samenwerking loopt fantastisch en kan enkel beteren nu onze fronten nooooogmaals verkleind zijn dankzij god.

Jezus mina Steff. Jouw posts hier zijn wel om te janken hoor.

Heb jij het tegen mij? Sorry, noobs neem ik nooit serieus.

Hierdoor is er geen twijfel over mogelijk dat God het meest plezier heeft aan deze wereld. Lekker tegen overmachten deffen, fijn toch?

Is w38 je enige wereldwinst? Je AF account bestaat al sinds 2010. Zeg me aub dat t niet 6 jaar heeft geduurd.

Allemaal zeveraars,... wat doen jullie zelfs nog op het AF? Pfffff spuug
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Volgens mij is respect hier weer lekker ver te zoeken,
@Alex Lannon. probeer niet hele tijd GOD af te kraken en GOD moet zichzelf niet zo ophemelen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367

DeletedUser78899

Guest
Als ik objectief kijk naar de wereld en mijn ervaringen met verscheidene stammen schat ik de kansen als volgt in.

50% - GOD
35% - Hunt
15% - Lost.

Dit in verband met het morale aspect, ligging, getoonde kwaliteiten tot op heden en het stamgevoel.

Naar mijn mening heeft Hunt ook het meeste voordeel van de NAP tussen Hunt en Lost en weet GOD het voordeel te halen uit de "underdog positie" bij andere stammen die hen helpen. Al met al mag Lost blij zijn dan het nog bestaat aangezien zij de grootste klap hebben gehad van het leaven van spelers, de meeste klappen hebben geïncasseerd en de meeste verliezen heeft geleden.

Ik denk dat Lost met voorsprong meer voordeel heeft van deze NAP, maar zolang Hunt daar niet van overtuigd is, kunnen jullie ervan profiteren dus wel slim dat je het zo stelt.

Wat ik zag was dat Hunt meerdere HEEL succesvolle masses op Lost deed voor die NAP er kwam. Nu met de NAP geven ze Lost nog een herkansing om de wereld te winnen ipv hen gewoon af te maken zoals ze aan het doen waren. Hunt verliest een groot stuk edelgebied waar ze toch vrij vlot edelden terwijl Lost nog vlot naar noord, oost en zuid kan groeien (als ze de oorlog tegen GOD winnen). Dit grotere edelgebied geeft hun een groter groeipotentieel dan Hunt.
 

DeletedUser59368

Guest
Ke-rel. Hebt gij een handicap ofzo? Zie je zelf ni in hoe ongelofelijk dom je klinkt? Wss hoop je dat GOD de wereld wint (wat altijd kan), en dat ze dan naar je terugkijken als de jongen (oud kan je niet zijn, gezien je taalgebruik) die altijd hun hol schoonlikt. En zo een invite krijgen om nog is te winnen.

Jullie beledigende reacties vind ik vele malen lager dan wat Tyron verkoopt. Schaam jullie.
 

DeletedUser51839

Guest
Jullie beledigende reacties vind ik vele malen lager dan wat Tyron verkoopt. Schaam jullie.

Nja en ik was zelfs dronkuh, men excuses, sommige mensen zoals ik hebben privé veel problemen en toch vind ik het geen schande dat ik af en toe gewoon straight to the point praat (door alcohol ja).

Nu in real life of op tw blijft zelfde probleem hoor, mensen komen met flauwe excuses altijd, maar diegene die ze als eerste toegeeft is diegene die mijn respect krijgt.
 

DeletedUser78648

Guest
Jullie beledigende reacties vind ik vele malen lager dan wat Tyron verkoopt. Schaam jullie.
Pardon? Heel dit w57 forum staat hier vol van propaganda van god als lost tege hunt. Mensen van onze stam beginnen er niet meer tege te kunnen en dan neem jij het hun kwalijk? Ik begin gewoon misselijk te worden van jullie slijmerig en schijnheilig gedrag. Jezus!
 
Reactiescore
1.075
Pardon? Heel dit w57 forum staat hier vol van propaganda van god als lost tege hunt. Mensen van onze stam beginnen er niet meer tege te kunnen en dan neem jij het hun kwalijk? Ik begin gewoon misselijk te worden van jullie slijmerig en schijnheilig gedrag. Jezus!
exact, de stabbers worden hier gewoon de hemel in geprezen, en dan mag er nog niet eens op gereageerd worden.
 

DeletedUser69459

Guest
Nja en ik was zelfs dronkuh, men excuses, sommige mensen zoals ik hebben privé veel problemen en toch vind ik het geen schande dat ik af en toe gewoon straight to the point praat (door alcohol ja).

Nu in real life of op tw blijft zelfde probleem hoor, mensen komen met flauwe excuses altijd, maar diegene die ze als eerste toegeeft is diegene die mijn respect krijgt.

Wil je samen naar een AA-meeting gaan? Ook al is het dan wel niet meer echt anoniem :S
 

DeletedUser59368

Guest
Pardon? Heel dit w57 forum staat hier vol van propaganda van god als lost tege hunt. Mensen van onze stam beginnen er niet meer tege te kunnen en dan neem jij het hun kwalijk? Ik begin gewoon misselijk te worden van jullie slijmerig en schijnheilig gedrag. Jezus!

Mss moet u eerst eens lezen wat er vanuit Hunt geschreven word!
Propaganda voeren en discussieren heb ik geen probleem mee, maar iemand gehandicapt, dom en achterlijk benoemen vind ik er over. Dit heeft een directe inpak op de mens die achter het spel zit en niet over de gang van het spel zelf waar het wel over zou moeten gaan! Dit is niet goed te praten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.075
Stond ik niet op je negeerlijst? Nu ben je niet enkel e3n stabber, ook nog eens een leugenaar.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Volgens mij is er op geen enkele manier een stab geweest dus daar mag Hunt wel over ophouden.

Stam verlaten is vaak niet even netjes maar het is wel een onderdeel van TW.
 
Reactiescore
1.363
Volgens mij is er op geen enkele manier een stab geweest dus daar mag Hunt wel over ophouden.

Stam verlaten is vaak niet even netjes maar het is wel een onderdeel van TW.

Dude. Dus stabben ''stam verlaten'' en de boel opjutten is ook een onderdeel van TW?
Dan kun je ook zeggen dat alles wat er hier gezegd wordt, waarheid of geen waarheid ook onderdeel van TW is.
Dus slaat pieping nergens op man. sorry.

Nja en ik was zelfs dronkuh, men excuses, sommige mensen zoals ik hebben privé veel problemen en toch vind ik het geen schande dat ik af en toe gewoon straight to the point praat (door alcohol ja).

Nu in real life of op tw blijft zelfde probleem hoor, mensen komen met flauwe excuses altijd, maar diegene die ze als eerste toegeeft is diegene die mijn respect krijgt.

Weten we ook meteen hoe jij bent van drank ^^.
Irl problemen zijn bs.. Maar dronken als excuus voor shizzl gebruiken vind ik persoonlijk nergens op slaan.
Bij dronkenschap komt de ware aard altijd naar boven, dusja..
Als ze bij GOD en lost ook nou eens toegaven, waren ze snel uitgepraat xd.

Jullie beledigende reacties vind ik vele malen lager dan wat Tyron verkoopt. Schaam jullie.

Niet zo piepen jongn, wij zeggen gewoon waar het op slaat :D.
Reality vs bs reality ^^. Als je eens wist hoevaak Alexje werd uitgezeken, daar wordt ook niks van gezegd toch?
Das ook respectloos als de mannafakka.

Xx.
 
Reactiescore
1.075
Volgens mij is er op geen enkele manier een stab geweest dus daar mag Hunt wel over ophouden.

Stam verlaten is vaak niet even netjes maar het is wel een onderdeel van TW.

Dus een paar dagen voor de leave met klem ontkennen dat ze gaan leaven warop er een massa op captain word georganiseert met succes( waar god nog steeds de vruchten van plukt) en dan diezelfde dag nog leaven zonder boe of ba, das gewoon een stab, leugens en bedrog naar je stamgenoten toe, zeker als je weet dat er gezegd is dat de leave al enkele weken op de planning stond bij zowel lost. Als hunt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Kijk ik noem alles niet zo snel een stab. Het woord wordt gewoon veel te snel in de mond genomen.
Een stam leaven is geen stab, tenzij je je ex-stamgenoten direct aanvalt.
Als je nog extra veel profiteert van je stam in de wetenschap dat je de stam binnenkort verlaat, is dat altijd een mindere actie maar geen stab volgens mij.

Tis maar net wat je definitie van een stab is.
 
Reactiescore
1.367
Kijk ik noem alles niet zo snel een stab. Het woord wordt gewoon veel te snel in de mond genomen.
Een stam leaven is geen stab, tenzij je je ex-stamgenoten direct aanvalt.
Als je nog extra veel profiteert van je stam in de wetenschap dat je de stam binnenkort verlaat, is dat altijd een mindere actie maar geen stab volgens mij.

Tis maar net wat je definitie van een stab is.

Qq had bij Sander aangegeven dat de kans groot was dat hij ging leaven maar dat vond Sander prima, omdat qq beloofde om op Rox te gooien voor Sander.

Hele punt is dus onzin
 
Bovenaan