Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.367

DeletedUser76178

Guest
Zoveel heb ik echt niet gedaan, een 3e partij is geinteresseerd en dan geef ik antwoord, niets hypocriets aan
Je geeft gewoon op alles je eigen draai , noemt met ook wel eens P&P prima da je da hier doet maar hou het dan ook voor hier ;)

Als mensen zeggen er is een NAP maak jij er meer van wat er daadwerkelijk is als jij je daar beter door voelt mij prima hoor je wilt jezelf gewoon in het "ogarme god rolletje krijgen"

moest het je nog niet opgevallen zijn 80% van de posts komen hier gewoon van GOD dus zie niet eens waarom je al die moeite wil doen
 

DeletedUser51839

Guest
Nee ik bedoel de cfs die hij pakte net nadat hij de stam leavede en er nog een nap van 5 dagen geldde, wanneer hij in mn cluster dorpjes ging pakken, ( zoals de laatste 2 die hij nu nog heeft ;))

Ps. Je zegt net zelf dat je lost. Gebackstabbed hebt? Ben je een beetje dom or achterlijk fzo?

Ne dat was ironie (os sarcasme), jij meende dat wij backstabden door stammen te steunen die grensden aan jullie, welja jou logica werkt niet optimaal, Dust heeft enkel front en geen safe en wij kiezen ervoor hen te helpen terwijl jij natuurlijk liever had dat we ze gewoon laten wegspelen door Lost :)
 

DeletedUser51839

Guest
Als ik objectief kijk naar de wereld en mijn ervaringen met verscheidene stammen schat ik de kansen als volgt in.

50% - GOD
35% - Hunt
15% - Lost.

Dit in verband met het morale aspect, ligging, getoonde kwaliteiten tot op heden en het stamgevoel.

Naar mijn mening heeft Hunt ook het meeste voordeel van de NAP tussen Hunt en Lost en weet GOD het voordeel te halen uit de "underdog positie" bij andere stammen die hen helpen. Al met al mag Lost blij zijn dan het nog bestaat aangezien zij de grootste klap hebben gehad van het leaven van spelers, de meeste klappen hebben geïncasseerd en de meeste verliezen heeft geleden.

Die wij helpen, wil er echt een punt van maken. Doen mee met massa's amar wij geven meer dan we krijgen en toch hebben we er geen probleem mee.
 
Reactiescore
1.075
Deze man kan je toch niet serieus meer nemen, ben je 8? Heb je het iq van een goudvis? Of ben je gewoon dom? Of alle 3?
Dust kan me werkelijk geen bal schelen, feit is alleen dat jullie ermee samenwerken, en ze in de rim van lost. Liggen, dus ja je gaat de smenwerking aa met spelertjes in de rug van je vijand.
Ik heb trouwens niet gezegd dat je stabbed door een samenwerking aan te gaan, volledig jullie recht, net als het ons recht is om een tijdelijke nap met Lost. Te nemen, het is alleen nogal tegen jullie eigen politiek in. Je zei trouwens zelf dat je backstabbede in 1 van je vorige posts lol
Ik snap trouwenz echt niet dat god zo hoog word ingeschat? Tot nu toe hebben ze nog helemaal niets bewezen behalve dorpen verliezen, internen en welliswaar een inactieve captain edelen, volgens mij schatten jullie san-der ook gewoon helemaal fout in, als ik moest kiezen tussen sander en qq, meteen sander, de samenwerking loopt fantastisch en kan enkel beteren nu onze fronten nooooogmaals verkleind zijn dankzij god.
 
Reactiescore
1.365
Hahahaha, daar ging ik niet mee als je het over MetUI hebt (wat ik denk)

Maar is nu andere situatie, dat was ook helemaal niks

Sws wel, toen we echt net begonnen aan psyche, was zo leuk :(.
En wie gingen er met stam en al naar anb, die uit eindelijk de wereld won.. (wat daardoor eigenlijk een no contest was)
Dat was me toch een naai streek..
Maar goed, zou nu het zelfde zijn als jullie nu naar god zouden gaan als jullie in het nauw kwamen. (op de no contest na natuurlijk :X)
Maar dan krijgen we toch een 1v1 en dan gaat tuurtje weer lopen sjanken dat het geen 1v1v1 is :(.

En meneertje Rise, ik zeg het maar voor de 3rde keer: JIJ LOOPT ECHT TE SJANKEN!
Je co loopt me ookal op mn typestijl te corrigeren :(.
Accepteer nou eenmaal dat het zo is, punt uit.
 
Reactiescore
415
Jezus mina Steff. Jouw posts hier zijn wel om te janken hoor.
past volgens mij perfect bij het niveau van de wereld.

ik ben denk ik wel 1 van de weinige die echt uitermate geniet van de nap tussen lost en hunt. alle aanvallen op god en ik mag lekker overal deffen. ik leer veel bij en kan doen wat ik leuk vind aan tw.

dus lekker zo door blijven gaan wat mij betreft.
 
Reactiescore
1.075
Beste Alex, je bent een dikke noob, waarom: je wilt nu echt mij overtuigen dat ik zei dat ik backstabte in een vorige post terwijl ik in mijn reactie al zei dat het sarcastisch bedoelt was da wij God mensen die alles te verliezen hebben helpen. Nu allereerst ik was mb en speel nog geen God account. Ten tweede als je bg meer front dan safe heeft dan noem ik dat geen backstabb richting Lost noch hunt, wij helpen hen meer dan zij ons kunnen, dus het is voor God een risico. Een risico die zowel Hunt noch Lost durft aangaan momenteel. Beide te bang dat wanneer het 1 vs 1 vs 1 word, dat beide ten onder gaan. Ja Alex het is zo, waarom, omdat je weet dat het zal gebeuren en, omdat je weet dat God zal slagen. Pay to win is op dit moment niet meer crusiaal dus beste wat je kan doen is blijven modder gooien. God wint deze strijd helaas, en ik zal er deel van uitmaken, jij niet dus next world, try better :D


je weet dat qq vandaag iets van een 100 muurlevels heeft gekocht?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
past volgens mij perfect bij het niveau van de wereld.

ik ben denk ik wel 1 van de weinige die echt uitermate geniet van de nap tussen lost en hunt. alle aanvallen op god en ik mag lekker overal deffen. ik leer veel bij en kan doen wat ik leuk vind aan tw.

dus lekker zo door blijven gaan wat mij betreft.

Hierdoor is er geen twijfel over mogelijk dat God het meest plezier heeft aan deze wereld. Lekker tegen overmachten deffen, fijn toch?
 
Reactiescore
1.365
Ze komt geen 1vs1 tenzij Hunt of Lost down gaat snel ;)

En jullie ook toch? :X
Worden genoeg dorpjes van jullie weggesnoept wat van ik zie, ''cf'' of niet.
Valt me wel op dat qq echt gewoon zn off/edels in zn dorpen laat staan, terwijl het gestackt staat.
Hoe slecht kun je zijn man, de knetter.
Mag bobo nu ookal voor qq deffen?
Of kunnen ze bij qq niet deffen :p.
 
Reactiescore
1.075
bij ons is er gewoon niet gedeffed, dus zo plezierig is 't niet :(
 
Reactiescore
415
ja zeker genieten. in nog geen maand komen we al in de buurt van de andere topstammen met verslagen als verdediger. nog een maand en ze zijn opeens ingehaalt.
 
Reactiescore
1.365
Ja ik weet ook dat hunt enorm veel misgaande gedachten heeft over qq, om te beginnen QQ, de heren des almagty hebben alle incommings zonder deff gedaan van buitenaf, jullie schrik voor qq, our almigthy heeft helaas eigenlijk gedaan wat God verwachte, de "massa" die "Sander" zou bevelen opvangen lol. Zonder enige deff buitenaff buiten van mijn acc die delete staat (een mb acc). Het is gewoon grappig hoe we zowel Hunt als Lost kunnen bespelen nu. Beide partijen denken alles te weten over ons want anders waarom die suicide acties soms? Mss eens onderling vechten Hunt vs Lost voor je nog eens op God gaat want veel leren jullie niet van God helaas, zijn zwaar in de minderheid en toch lachen we hier met de "massa's" die God krijgt. Ik stel voor een fusie tussen Hunt en Lost. Als je echt w57 wil winnen enige mogelijkheid alleen moet je weeral interrnen want max 20 leden he. Maar met jullie ervaring moet internen geen probleem zijn niet?

Dikke noobs zijn: Sander aka wannabe Alles but ain't shit. Ja qq heeft gewoon meer skills alleen zij doen alles voor stam en niet omgekeerd, stam doet alles voor sander, want dat is wat ik uit bronnen hoor, als dat echt waar zou mijn hoop zijn intern Sander en ga door met een deftige strijd. Nu Sander heeft te veek power wss, het grootste acce momenteel.

Nu lieve mensen op w38 en ITSW18 was daar, was ik op 1 na grootste acc en hebben de wereldoverwinning solo behaald nadat ik men stam verliet, en na veel slijmen mocht ik in de overwinnende stam. Leerde hieruit 2 dingen, 1 je stam wint en niet jij als je solo speelt. 22 je stam win enkel wanneer ieder zich inzet.

Nuja lieve mensen, God zet zich in, wanneer komt Lost eens met een echte massa? Owja wanneer komt Hunt eens met een echte massa? Als Lost zijnde member zou ik het eens eisen van Hunt, een eiland edelen is easy shit, het deffen is enkel gegeven aan Goden.


To all believers who are willing to die, just de ain't the aswer, the answer is how do you wanna due, for tribe or tribe's unglorie?

Donders, die kerel blijft maar likken met zn tong :p. ''goddelijke''
Leuke wereld om te winnen (w38).
Met noobs zoals louisane enzo + stab wereld. hahaha
Deffen kan btw iedereen als er gestackt wordt, zoals bij w18 het geval was. 3m def en echt veel lagere off, zegt genoeg toch?
Ik wil jou wel eens zien deffen, knul. En niet bobo alles laten doen hé! Die jongen moet ook naar de kroeg kunnen en slapen! Gun hem ook even wat rust :S.
 
Reactiescore
1.075
Kan je jezelf nog serieus nemen? Qq is eergisteren al zn dorpen bij mij verloren , zonder enige weerstand te geven, behalve op 2 dorpen waar hij 30 deffs heeft ingezet, daar heeft hij nu nog 1tje van over. Dabb is volledig weggespeeld, en nee de massa op qq en dabb was niet op vraag van san-der maar spontaan geblitzt op een dronken avond van mij waarna san-der zei dat ze mee gingen doen. Tot daar de skills binnen GOD, een massa niet kunnen tegenhouden van dronken mensen. Laat staan dodgen, dat ging nog niet.
We hebben ook totaal geen schrik voor qq, want eerlijk een massa doen ze niet, nee nu dumpen ze 120 clearz voor hun eigen gewin, niet voor god, nee voorhunzelf, op 1 dorp ver achter de vijandelijke linie, we weten beide hoe dat gaat aflopen.
 

DeletedUser69459

Guest
Ben jij o zo volwassen dan?
Is niet op jouw accie + speelstijl te zien hoor :).
Mensen die mij kennen weten dat ik gek ben + niet spoor :D.
Ben liever mijzelf, dan zoals iedereen is ;).

Geen idee man, ben een beetje zat denk ik, ook al schrijf ik dit bewust. Ik denk echter wel dat ok net gestopt ben mrt tw. Althans, dat zou het beste zijn...
 
Bovenaan