Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.075
Wat is het verschil of die dorpen nu van Dabb zijn of QQ? Mag je tijdens een NAP periode geen dorpen ruilen met je eigen stamleden? Slaagt helemaal nergens op dit, je zit maar te zeuren om te zeuren ;)

Het gaat niet om het ruilen, het gaat om welke dorpen het waren, die qq een dag na zn leave meteen ging pakken van dabb midden in ons cluster om toch maar wat cfs te hebben bij me voordat ik kon aanvallen. Ja dat is smerig.
 
Reactiescore
91
Het gaat niet om het ruilen, het gaat om welke dorpen het waren, die qq een dag na zn leave meteen ging pakken van dabb midden in ons cluster om toch maar wat cfs te hebben bij me voordat ik kon aanvallen. Ja dat is smerig.

En als hij dat niet had gedaan waren die dorpen gewoon in handen van Dabb geweest, was het dan ook een 'smerige cf'? Of verwacht je nu dan dat Dabb ze vrijwillig had afgegeven? Chef heeft ook dorpen gepakt van Captain in GOD cluster om daar een toren te maken hoor. Hoor je GOD (of Lost.) daarover zeuren? Neen, is compleet gerechtvaardigd, die dorpen waren immers al van Lost. Enige verschil dus met deze situatie is dat het hier over Steff gaat, jij ziet achter alles een probleem/stab ;)
 
Reactiescore
1.075
nee het enige verschil is dat die dorpen 30 uur eerder nog tot real behoorde ;)
 
Reactiescore
91
Van stam veranderen is nu eenmaal een onderdeel van TW, get over it.
 
Reactiescore
1.075
Van stam veranderen is nu eenmaal een onderdeel van TW, get over it.

De manier waarop is natuurlijk wat anders, dat de godjes de stabs goedkeuren is natuurlijk gewoon schrijnend
 
Reactiescore
91
Traumatiserend zelfs.
 
Reactiescore
1.367
Als ik objectief kijk naar de wereld en mijn ervaringen met verscheidene stammen schat ik de kansen als volgt in.

50% - GOD
35% - Hunt
15% - Lost.

Dit in verband met het morale aspect, ligging, getoonde kwaliteiten tot op heden en het stamgevoel.

Naar mijn mening heeft Hunt ook het meeste voordeel van de NAP tussen Hunt en Lost en weet GOD het voordeel te halen uit de "underdog positie" bij andere stammen die hen helpen. Al met al mag Lost blij zijn dan het nog bestaat aangezien zij de grootste klap hebben gehad van het leaven van spelers, de meeste klappen hebben geïncasseerd en de meeste verliezen heeft geleden.

0,o

is het zo erg in lost?
 
Reactiescore
1.367
De manier waarop is natuurlijk wat anders, dat de godjes de stabs goedkeuren is natuurlijk gewoon schrijnend

Je stelt je nu aan...
Gewoon tactisch slim dat stukje en is niets vuils...
 

DeletedUser69459

Guest
Nah, ik doe gewoon m'n eigen ding. Maar sommige dingen moeten gewoon gezegd worden naar mijn idee :).
Als je constant serieus gaat praten, is het niks aan.
Dus vandaar dat ik in spreek taal typ :).

Kheb medelijden met je contacten als ze zo'n taal moeten aanhoren :D
 
Reactiescore
1.363
Kheb medelijden met je contacten als ze zo'n taal moeten aanhoren :D

Ben jij o zo volwassen dan?
Is niet op jouw accie + speelstijl te zien hoor :).
Mensen die mij kennen weten dat ik gek ben + niet spoor :D.
Ben liever mijzelf, dan zoals iedereen is ;).
 
Reactiescore
1.363
Is erg, maar ben een realist :)

Zitten in een rot-situatie en weten nog niet hoe en of we daar doorheen komen

Zelfde als in w53 zeker?
En dan plots in 1x allemaal naar een stam en r2win spelen :p.
 
Reactiescore
1.075
Ik wil geen fusie met god :(
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Zegt de man die op een forum voor een co-speler gaat neuten.

Ik post enkel een kaartje, als jullie dan vervolgens gaan lopen janken doe ik leuk terug :)
 
Reactiescore
331
Ow sorry,ik ga even de paus bellen dat ie je heilig verklaart. Hypocriet.
 
Bovenaan