Hunt de valsspelende stabber stam

DeletedUser77704

Guest
Mooie post al moet ik zeggen die massa moest dag eerder komen maar iemand van God kreeg 1 dag aanvalsban helaas.
Hoop dat dit soort situaties niet meer voorkomen.

Ja kwam door miscommunicatie, heb excuses voor onze stam al gemaakt aan Robbert. Baalden er van want dat is niet hoe we spelen.
 

DeletedUser69459

Guest
Ben mee eens dat pittige strijd is en dat bij het front Lost & GOD, GOD zeker een groot voordeel heeft. Maar dat moet niet uitmaken als Lost bij de top 3 hoort zoals beweert.

Over opmerkingen dat niemand hier wat voor mekaar doet, is onzin. 1 van spelers CGB had dag voor de massa kwam grote fout gemaakt door iets verkeerd in te schatten. Hierdoor zijn ze onnodig die 10 dorpen verloren, maar dat het er maar 10 bleven kwam door een goede samenwerking binnen de stam.

Kan dan wel zeuren dat massa slecht was, en enkel winst boeken doordat wij foutje maken maar dit is onzin. Iedereen maakt fouten en het is was gewoon een mooie aanval van GOD + Dust en ze hebben die 10 dorpen verdient. Nou is aan ons om te kijken hoeveel schade we gaan krijgen en of we op dat vlak weer winst kunnen boeken. Tot nu toe houden Dust + GOD en Lost elkaar mooi in evenwicht naar mijn mening.

Dus laten we alsjeblieft met elkaar genieten van de vele kleine mooie acties die ook gebeuren en zo stukje spelplezier terug brengen, in plaats van enkel elkaar afzeiken.

Snap niet echt goed hoe je zo'n fout kunt maken als je weet waar er clears op komen :biggrin:
 
Reactiescore
533
Gaat GOD weer janken over puntenverschil ?
Er zijn veel andere factoren die een rol spelen en waar GOD weer voordeel bij heeft.
Activiteit is in een stam met minder leden veel makkelijker op peil te houden, je werkt normaal beter samen omdat je alle acties met elkaar doet.

Dat puntenverschil heeft dan lang niet zo'n vernietigend effect.. Lost kan wel massa's gooien, maar als we bijvoorbeeld ook maar 2 accs hebben bij GOD front en zij iets van vier, is dat natuurlijk minder effectief edelen voor ons.

GOD mag misschien geen kwantitatief voordeel hebben maar heeft ongetwijfeld een voorsprong op andere vlakken.

Ik hoop gewoon dat GOD beetje respect kan tonen voor de andere stammen en niet met opmerkingen blijven strooien als '80 vs 20m' of '50+ door zo'n overmacht met een nap'. Danku.

En @spyronamic je weet best dat de stats tussen Lost en GOD niet zo goed zijn omdat Captain bewust dat jump cluster heeft laten vallen.
Wat een BS :eek:

Als wij 1 account verliezen door inactiviteit heeft dat een grotere impact dan bij jullie. Het feit dat je jaloers bent op onze activiteit heeft enkel te maken met het feit dat we geselecteerd hebben op activiteit en jullie niet.
Voor de rest heeft GOD weinig kans tegen EN Lost EN Hunt.

Maar nogmaals dat is iets dat we wisten. Maar alsnog kozen we ervoor om deze weg te bewandelen omdat het vuur ging brengen in het spel. Iets wat de fans van TW kunnen appreciëren en ja uiteindelijk zijn wij wel fans van TW.
 

DeletedUser51839

Guest
Wat een BS :eek:

Als wij 1 account verliezen door inactiviteit heeft dat een grotere impact dan bij jullie. Het feit dat je jaloers bent op onze activiteit heeft enkel te maken met het feit dat we geselecteerd hebben op activiteit en jullie niet.
Voor de rest heeft GOD weinig kans tegen EN Lost EN Hunt.

Maar nogmaals dat is iets dat we wisten. Maar alsnog kozen we ervoor om deze weg te bewandelen omdat het vuur ging brengen in het spel. Iets wat de fans van TW kunnen appreciëren en ja uiteindelijk zijn wij wel fans van TW.

Watch ITSW18 #SWAG :cool:


giphy.gif
 
Reactiescore
1.075
Wat een BS :eek:

Als wij 1 account verliezen door inactiviteit heeft dat een grotere impact dan bij jullie. Het feit dat je jaloers bent op onze activiteit heeft enkel te maken met het feit dat we geselecteerd hebben op activiteit en jullie niet.
Voor de rest heeft GOD weinig kans tegen EN Lost EN Hunt.

Maar nogmaals dat is iets dat we wisten. Maar alsnog kozen we ervoor om deze weg te bewandelen omdat het vuur ging brengen in het spel. Iets wat de fans van TW kunnen appreciëren en ja uiteindelijk zijn wij wel fans van TW.

Dabb, banana? Activiteit?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wat een BS :eek:

Als wij 1 account verliezen door inactiviteit heeft dat een grotere impact dan bij jullie. Het feit dat je jaloers bent op onze activiteit heeft enkel te maken met het feit dat we geselecteerd hebben op activiteit en jullie niet.
Voor de rest heeft GOD weinig kans tegen EN Lost EN Hunt.

Maar nogmaals dat is iets dat we wisten. Maar alsnog kozen we ervoor om deze weg te bewandelen omdat het vuur ging brengen in het spel. Iets wat de fans van TW kunnen appreciëren en ja uiteindelijk zijn wij wel fans van TW.

Tuurlijk, als er een account inactief raakt zit je in de shit, maar dat bedoel ik ook niet.
Hoe kleiner de stam, hoe actiever de accounts gemiddeld zijn, dat is heel vaak zo.

Toen ik in Fenix zat waren alle accounts heel actief, stam was klein en iedereen deed VV waar nodig. Naarmate de stam groter werd nam activiteit per account af, mensen meldden zich niet heel snel meer aan voor vv's en ga zo maar door.

Oftewel mensen worden vaak actiever als ze een hechte band hebben met iedereen in hun stam. En ik denk dat GOD daar veel van hun kracht ook uit haalt.
 

DeletedUser78672

Guest
Geen zin meer om fakes,laat staan getimede fakes te sturen.
Ook geen zin meer om “heer kernenergie” aan te vallen.
Eigenlijk sinds ik in deze stam zit nergens geen zin meer in,ook niet om vv af te geven.
Per slot van rekening wou je gister nog een stemming in de stam doen,om mij te ontslaan Justin,maar na een beetje geslijm en een excuus van mij was je ego weer gestreeld en mocht ik blijven.
Toen wist ik helemaal genoeg en heb gelijk op account verwijderen gedrukt,ook omdat ik er geen ene reet aan vind bij jullie,en tw ook wel zat ben.

Mvg cliff
 

DeletedUser51839

Guest
Geen zin meer om fakes,laat staan getimede fakes te sturen.
Ook geen zin meer om “heer kernenergie” aan te vallen.
Eigenlijk sinds ik in deze stam zit nergens geen zin meer in,ook niet om vv af te geven.
Per slot van rekening wou je gister nog een stemming in de stam doen,om mij te ontslaan Justin,maar na een beetje geslijm en een excuus van mij was je ego weer gestreeld en mocht ik blijven.
Toen wist ik helemaal genoeg en heb gelijk op account verwijderen gedrukt,ook omdat ik er geen ene reet aan vind bij jullie,en tw ook wel zat ben.

Mvg cliff

Sorry to hear, leef wel mee met Real en Hunt spelers die vastliggen door hun egocentrische spelers. Heb al horen zeggen dat velen niet echt die NAP lusten. Nu snap wel als ze 1 vs 1 vs 1 zouden doen dat GOD de beste papieren kan voorleggen ondanks minder kwantiteit. Maar in dit spelletje vind ik dat sommige spelers de andere hun plezier wat mogen gunnen. Het is een spel en je als nu 1tje moet offeren geen probleem maar als 3/4 stam zijn spelplezier moet opofferen denk ik dat je beter die andere 1/4 kickt lol
 
Reactiescore
1.075
jij hoort wel meer, zoals dat god deze oorlog aan 't winnen is fzo
 
Reactiescore
1.075
Kan je uberhaupt wel al spreken van iemand die de oorlog aan het winnen is? Hij is nog geen maand bezig lol

je kan allensinds al 1 stammen zeggen die zeker niet aan 't winnen is :p
 

DeletedUser51839

Guest
jij hoort wel meer, zoals dat god deze oorlog aan 't winnen is fzo

Eigenlijk wel, de nap tussen Hunt en Lost is enige dat ons tegenwerkt. Zonder die Nap schat ik kansen van God zelfs nog hoger in.

Neem voorbeeld massa op ITSW18, wij hebben front met 2 stammen en toch 0,0 dorpen gepakt. Moeten dit nu van 2 kanten proberen doen die enkel ons als Target hebben. Als die Nap weg is word het voor ons makkelijker deffen alsook offen. Dan mag jou mening anders zijn, dit is mijn mening en zou enkel teleurgesteld zijn als jullie het tegendeel niet proberen te bewijzen ingame.
 
Bovenaan