Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
412
screens zijn niet eens nodig hoor, als ik een naam weet is dat al genoeg. Dan zoek ik zelf wel naar de screens waar iemand dat vraagt.

Wanneer deze te vinden zijn natuurlijk.
 

DeletedUser69459

Guest
Kijk eens wie er weer onder zijn steen weg is gekomen de vv noob van god geweldig ,

Hoe was je dag vandaag , nog veel clears afgestaan voor je werkgever op tw ?
Beetje jammer had wel meer verwacht van de eerste klas slijmbal van wereld 57 ik zou zegge have a nice day and fock off



Leuk zet de koffie met koekjes maar klaar we komen met velen whaha een vat bier na de strijdt zou ook welkom zijn graag geen controlle want we gaan maandag niet met lege handen naar huis

Koekjes heb ik jammer genoeg niet, wel nibb it chips en tijgernootjes. Deze laatste waren in aanbieding in de albert hein om de hoek :cool2:

Qua bier is het wat beperkt...slechts 3 barbars :sad:
 
Reactiescore
1.367
Okay @Alex Lannon.
Bedankt om te bevestigen dat je onzin loopt te verkondigen :)
 
Reactiescore
533
Even heel kort.
Zijn de mensen van lost en hunt nu al wat slimmer geworden en kan de 1vs1vs1 beginnen?

Of gaan ze blijven huilen dat de Goden hun de rug hebben toegekeerd?
 

DeletedUser77704

Guest
Even heel kort.
Zijn de mensen van lost en hunt nu al wat slimmer geworden en kan de 1vs1vs1 beginnen?

Of gaan ze blijven huilen dat de Goden hun de rug hebben toegekeerd?

Ze vinden denk ik jullie Helden, om het voor elkaar te krijgen dat Hunt en Lost een gemeenschappelijk doel hebben gevonden door jullie. :rolleyes:
 
Reactiescore
533
Reactiescore
1.075
Even heel kort.
Zijn de mensen van lost en hunt nu al wat slimmer geworden en kan de 1vs1vs1 beginnen?

Of gaan ze blijven huilen dat de Goden hun de rug hebben toegekeerd?

Even heel kort, zijn jullie slimmer geworden en bang voor een 2 vs 1?
 
Reactiescore
533
Even heel kort, zijn jullie slimmer geworden en bang voor een 2 vs 1?
Wisten altijd toch dat een 2VS1 (of meer Want hunt heeft echt elke stam gecontracteerd) moeilijk ging zijn. Daarom zijn we ook helden omdat we het toch deden....
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Even heel kort.
Zijn de mensen van lost en hunt nu al wat slimmer geworden en kan de 1vs1vs1 beginnen?

Of gaan ze blijven huilen dat de Goden hun de rug hebben toegekeerd?

Tuur, je huilt zelf nu.
Diplomatie is ook onderdeel van het spel he.
 
Reactiescore
533
Zelfs
Tuur, je huilt zelf nu.
Diplomatie is ook onderdeel van het spel he.
Ik huil niet. Ik ben blij met de actie.

Maar kom niet af met spottend te doen over de helden als wij tenminste lef tonen...
 
Reactiescore
533
Reactiescore
1.367
Deze moet erop
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180210-215128.png
    Screenshot_20180210-215128.png
    405,8 KB · Weergaven: 25
Bovenaan