Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.363
Nou tis al duidelijk dat Dust zelf niet netjes gespeeld had.
Dus die verhalen dat we gestabt hebben kunnen de prullenbak in.

W53, psy, stabber? :O
Die kerel staat erom bekend man. Logisch dat ie vies speelt.. Nu gebeurd het aan jullie kant en dan is het in 1x wel zo :p

---------------------------------

Risey piept weer zie ik :O
Jochie toggg, zakdoekje nodig ? :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
W53, psy, stabber? :O
Die kerel staat erom bekend man. Logisch dat ie vies speelt.. Nu gebeurd het aan jullie kant en dan is het in 1x wel zo :p

---------------------------------

Risey piept weer zie ik :O
Jochie toggg, zakdoekje nodig ? :)

Op w53 speelde hij prima en fair hoor ;)
Deze actie is misschien wat minder ja, niet dat mijn mening over hem daardoor verandert.
 

DeletedUser77625

Guest
Go dennis go "'cheff roadkill killed ze "


Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.

Beste resultaat: op 13.01.2018 (584.358 eenheden)

0 / 269.609
0 / 269.609
» alles tonen
award11.png

4x Verdediger van de dag
Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.

Beste resultaat: op 01.02.2018 (283.518 eenheden)

1.247.807 / 1.247.807
1.247.807 / 1.247.807
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 145.245. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen
 
Reactiescore
1.367
Go dennis go "'cheff roadkill killed ze "


Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.

Beste resultaat: op 13.01.2018 (584.358 eenheden)

0 / 269.609
0 / 269.609
» alles tonen
award11.png

4x Verdediger van de dag
Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.

Beste resultaat: op 01.02.2018 (283.518 eenheden)

1.247.807 / 1.247.807
1.247.807 / 1.247.807
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 145.245. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen

Er zou ook wat mis zijn als jullie dit niet blockten, zoveel safe dat je hebt :p
 
Reactiescore
91
Als je met 90% van de wereld een NAP hebt, tjah, zo moeilijk ;)
 
Reactiescore
1.015
Hij speelde bij Ringo en vond Ringo de beste speler die die ooit zag. Dan weet je al dat het een ongelooflijke noob is.
 

DeletedUser77625

Guest
Hij speelde bij Ringo en vond Ringo de beste speler die die ooit zag. Dan weet je al dat het een ongelooflijke noob is.

Whaha ik heb wel me deff skils van Ringo.en rasta geleerd en afzijken was je altijd al goed in leer die personen eerst goed kennen voor je oordeeld of over moj
 
Reactiescore
1.015
Whaha ik heb wel me deff skils van Ringo.en rasta geleerd en afzijken was je altijd al goed in leer die personen eerst goed kennen voor je oordeeld of over moj

Ringo heeft geen defskills dus bijgevolg jij ook niet? Stacken en safe zuigen van de hele stam kan je wel van Ringo leren.
Ik heb btw met Ringo in de eindfase van 36 in de stam gezeten. Wereld was al verloren toen de stam opgericht werd door zijn enorme ego. Hij werd toen makkelijk weggespeeld door Robin van D. Daarnaast heb ik hem dus leren 'kennen' en ik kan je verzekeren dat de indruk voor niemand positief was over hem.
Dat was de grootste IG fout die ik ooit gemaakt heb. Instemmen om te fuseren met N-S.
 

DeletedUser77625

Guest
Ringo heeft geen defskills dus bijgevolg jij ook niet? Stacken en safe zuigen van de hele stam kan je wel van Ringo leren.
Ik heb btw met Ringo in de eindfase van 36 in de stam gezeten. Wereld was al verloren toen de stam opgericht werd door zijn enorme ego. Hij werd toen makkelijk weggespeeld door Robin van D. Daarnaast heb ik hem dus leren 'kennen' en ik kan je verzekeren dat de indruk voor niemand positief was over hem.
Dat was de grootste IG fout die ik ooit gemaakt heb. Instemmen om te fuseren met N-S.

Ringo geen deff skils ?? Mmm kan me wereld 40 nog goed herinderen 3maand lang proberen van hem te winnen tot dat er stabs vielen ( niet dat ik me daar mee bemoei dat is tussen die personen ) toen gooide die um op dell

En toen nog hielden bibber en N-S error 6 maand van de wist zonder ringo en rasta maar onder mijn leiding van N-S

Elke wereld is anders dat kun je niet vergelijken,

En stacks zuigen en safe mmm je weet niet hoe ik speel dus kun je niet over oordelen :)

Maar dankje team G.O.D dit keer mooie daad geprobeerd tot de volgende :)
 
Reactiescore
3.452
Ringo is een pro in stacken en idd deff opeisen/afdwingen van de stam,als dat deff skills zijn ...
 

DeletedUser77625

Guest
Ringo is een pro in stacken en idd deff opeisen/afdwingen van de stam,als dat deff skills zijn ...

Hij eiste nooit . We steunden hem met de stam ,als je stam een eenheid is hoef je niet te eisen of te pushen als er dan een gewoone defensie aanvraag stond vervulden we die maar zelfde was voor de bg vroegen ook en wij stuurden snap de redenatie niet van afdwingen want als stam sta je voor elke lid goed of slecht

En slechte leden zijn er niet als leider is ut jou taak om elke lid te begleiden in de taken hoe die gene moet werken en deffen of aanvallen , en de speel style van de stam aan leren , en dat heeft ringo en rasta mij geleerd en daar heb ik me in ontwikkeld dus iedereen kan lekker verder oordelen maar ik weet wat ik aan hun heb gehad of nog steeds heb ,

Ik ga weer tw spelen fijne middag

f4a24347f0cc10f8f3c9f007d9eb16e5.png


f4a24347f0cc10f8f3c9f007d9eb16e5.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77625

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Kan je eigelijk nog wel van deffen praten als je alles weet door die uitkijktoren?
 

DeletedUser77625

Guest
Kan je eigelijk nog wel van deffen praten als je alles weet door die uitkijktoren?

Nee maar houd je scherp voor de werelden zonder , lekker trainen op snipen en beetje in de zone blijven tot er leuke wereld zonder is dan ben je nog lekker in vorm zie ut meer als training :p want er zit geen spanning in want je ziet alles aankomen ,
 

DeletedUser69459

Guest
Nee maar houd je scherp voor de werelden zonder , lekker trainen op snipen en beetje in de zone blijven tot er leuke wereld zonder is dan ben je nog lekker in vorm zie ut meer als training :p want er zit geen spanning in want je ziet alles aankomen ,

Hoezo snipen trainen? Je hebt vvdd van in de miljoenen. Lijkt me eerder training in blocken :rolleyes2:
 
Reactiescore
91
Haha als dat zo was hadden we ook geen strijd met G.O.D
;);););)

Jullie hebben een NAP met Real én DGM, slechts 3 spelers hebben een deftig front met GOD. Enige wat de andere 7 mogen doen is dus stacks plaatsen, af en toe aanvalletjes sturen en edeltjes opsparen, heel spannend. Accounts zoals QPQ, Pika, Incapable & Seduced liggen door jullie gekke diplomatie helemaal vast. Zo win je ook geen wereld, of toch helemaal niet binnen een acceptabele tijd.
 

DeletedUser72952

Guest
Jullie hebben een NAP met Real én DGM, slechts 3 spelers hebben een deftig front met GOD. Enige wat de andere 7 mogen doen is dus stacks plaatsen, af en toe aanvalletjes sturen en edeltjes opsparen, heel spannend. Accounts zoals QPQ, Pika, Incapable & Seduced liggen door jullie gekke diplomatie helemaal vast. Zo win je ook geen wereld, of toch helemaal niet binnen een acceptabele tijd.

Waarom wilt god dan ook een nap met Lost.? :eek:
 
Bovenaan