Hunt de valsspelende stabber stam

DeletedUser59368

Guest
90% van lost? Ik zie enkel seduced overgekomen hoor.

Kern en LL zaten in Dust. Spookje zat in Order. Ken uw feiten voor je onzin post.

T was toch altijd al praktisch 1v1 geweest man.
Jullie deden toch overal al vv en jullie verliezen zelfs dan nog accounts :oops: .
Leer dan ook efficiënt vv te doen, dat jullie ook wat behouden. Dan daar ofzo, want het heeft nogal weinig nut gehad :p.
R2LOSE, ipv R2WIN :D. Beginnen ze niet een beetje op hunt te lijken, waar ze o zo op tegen waren, want het nam alle fun weg :eek:.

Zegt degene die zelf nooit een flikker deed.:rolleyes:
Roxanne hebben jullie goed gedeft btw & Primiginius en Captain. of wacht?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
90% van lost? Ik zie enkel seduced overgekomen hoor.

Kern en LL zaten in Dust. Spookje zat in Order. Ken uw feiten voor je onzin post.



Zegt degene die zelf nooit een flikker deed.:rolleyes:
Roxanne hebben jullie goed gedeft btw & Primiginius en Captain. of wacht?

Tel Pika er nog bij op en Chef (not sure?) en je hebt hele opmerking weer ontkracht.

Neem je woorden maar terug @We Like Hot Chicks ;)

Basicly de twee accounts die Lost droegen zijn overgestapt naar de 2 beste stammen. Andere leden liggen er nog een beetje of hebben een kant gekozen en daar VV gedropt etc.
 
Reactiescore
1.365
Tel Pika er nog bij op en Chef (not sure?) en je hebt hele opmerking weer ontkracht.

Neem je woorden maar terug @We Like Hot Chicks ;)

Basicly de twee accounts die Lost droegen zijn overgestapt naar de 2 beste stammen. Andere leden liggen er nog een beetje of hebben een kant gekozen en daar VV gedropt etc.

Waarom zou ik het terug nemen flippo?
Moet je nu niet boos gaan worden he :O.
Ik ga jullie echt zo hard uitlachen na dit zelfs de forum aangepaste ding, we jullie PIEPING hard slopen :D.
Wens je plezier, en ga maar eens loggen jij, zou je nodig hebben ^^.
Hoor al leuke verhaaltjes :D.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Waarom zou ik het terug nemen flippo?
Moet je nu niet boos gaan worden he :O.
Ik ga jullie echt zo hard uitlachen na dit zelfs de forum aangepaste ding, we jullie PIEPING hard slopen :D.
Wens je plezier, en ga maar eens loggen jij, zou je nodig hebben ^^.
Hoor al leuke verhaaltjes :D.

Moet je ook niet als een kleuter reageren :)
 
Reactiescore
1.365

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Zegt degene die gaat vloeken en tieren en schelden als er iets in zn clustertje gebeurd met bbs :p.

Sorry, maar waar praat jij over?

Is dit je werkwijze telkens, op zo'n vage manier counteren, je betrekt er altijd weer dingen bij die nergens op slaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
it's a beautiful day ,the sun is shinniiinggggggggggggggg
 
Reactiescore
3.457
RkJVL_fi-200x200.gif
 
Bovenaan