(Huis)Dieren

Reactiescore
2.489
Het grote huisdieren topic!

Hier kan je terecht voor de schattigste foto's van de huisdieren van de Tribalwars.nl Community leden.

Duckje
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.489
Ik presenteer jullie: Tommie

Tommie2.jpegTommie1.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.383
ik haat huisdieren

ze kosten geld, ze stinken, ze pissen, ze poepen, ze eten vies eten, het geluid van de poten is naar, de kraalogen als je zelf wat eet zijn irritant, het slijm uit de mond van een hond is vies, een hamster bijt in je vinger, een hamster gaat altijd dood op de meest achterlijke manieren, een kleine hond is net een cavia, een cavia is stom?, een cavia heeft te lange haren, een cavia is een stom woord, ben allergisch voor cavia's, ben allergisch voor katten, vissen zijn stom, vissen doen niks, vogels fluiten, vogels bijten, huisvogels zijn eng alleen vogels buiten zijn leuk, papegaaien lullen de hele dag, alleen konijnen zijn lief maar die stinken ook en het hok moet verschoond worden

 
Reactiescore
27
Waar is het topic van vroeger? Mijn hondje stond er namelijk ook in.
 
Reactiescore
579
Het zijn er maar een paar, van wat hier allemaal rondloopt (sommige zie je als ze klein(er) zijn en dan een wat recentere foto, klik op de miniaturen voor een groter beeld):





 
Reactiescore
1.777
Het zijn er maar een paar, van wat hier allemaal rondloopt (sommige zie je als ze klein(er) zijn en dan een wat recentere foto, klik op de miniaturen voor een groter beeld):





mijn favoriet is lobke!!
 
Bovenaan