Huilen om gesloopte huisjes. Zijn huisjes nog Heilig dan? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat een geneuzel en geween, al die opmerkingen over de grote oorlog op w29.

Groot valt wat mij betreft nog wel mee, want immers veel en veel grotere veldslagen meegemaakt dan de enkele honderden clears die verstuurd worden momenteel. Maar wat me opvalt is dat er opmerkingen worden gemaakt over goede tactieken. Bash Carroussels, het vakkundig slopen van elkanders dorpen...wat is daar mis mee?

Ja maar jullie slopen onze dorpen. Dus als wij dodgen en snipen gaat er toch een hoop verloren!

Hihihi, gelukkig wel ja. (Een mooi alternatief is Tribal Hugs of PimPamPetje!) In een oorlog is (haast) alles geoorloofd. Het vakkundig slopen van vijandige dorpen is dus geen slechte zaak, het is een must. Naast massa aanvallen, diplomatie, spionage, psychologische oorlogsvoering is het ouderwets naar 1 bashen van een boerderij juist nodig!

Waar het om draait is de laatste seconde van w29. Wie heeft dan de meeste dorpen? Moeten die allemaal netjes uitgebouwd zijn? Neen, driewerf Neen!

Het is simpelweg voldoende om de meeste dorpen te hebben...hoe klein en lelijk ze ook zijn.

Dus niet gaan lopen grijnzen en janken dat je dorpjes gesloopt worden, dat barbarendorpen midden in je cluster worden overgenomen om als ClösterFöckers te dienen. Dat hoort zo.....dat is het spelletje.

Dat de oorlog dus maar hard, smerig, slopend, lang....maar vooral eerlijk mag zijn.

Het moge duidelijk zijn dus nu..... Invictus slaat door, ramt door, sloopt door, vecht door...en wordt samen met haar BG de winnende partij(en) op w29.

Mark my words..... Kata's zijn lief!

Kusje

Lensje (onder het strikte bewind van Solid Baptism)

enne voor de kenners .... Freek49 rules!
 

DeletedUser

Guest
Wat is er precies jammer dan? Dat TW de goddelijke katapult heeft uitgevonden? Dat er een oorlog gaande is? Dat Tribal Hugs nergens te vinden is ? :D
 
Reactiescore
2.039
Neh katapult is gewoon iets wat algemeen per persoon verschilt, eerder dat je het edelen van barbaren in andermans cluster in feite aanmoedigt. Het getuigt van bijster weinig skill als je je tot zulke 'tactieken' moet richten.
Ach ja ik zal het maar als een compliment zien, blijkbaar hebben jullie zoveel vrees voor me haha. :eek:

Laatste 2 regels zijn trouwens vrij komisch, aangezien I. de stam is die zich tot nu toe zo passief opstelt en barbaartjes edelen leuker vind! Wij daarentegen hebben altijd de strijd opgezocht. ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is ook heel nobel om met open vizier den vijand toe te treden! Chapeau daarvoor. Maar als je naar de krijgsgeschiedenis kijkt, door de eeuwen heen, het waren altijd de legers die zich niet stoorden aan conventies en afspraken die de overwinning behaalden.

Als de Amerikaanse kolonisten zich hadden gehouden aan 'nette' oorlogsregels waren de Indianen nog steeds aan de macht ;-)

Edelen van barbarendorpen of verlaten dorpen in het midden van andermans cluster moedig ik niet aan. Het is ieder voor zich om hier al dan niet invulling aan te geven. Maar wat is er nou leuker om je eigen clustertje binnen andermans cluster te hebben? Het is een defensie magneet! Als dat op meerdere plekken gebeurt komt het pas écht aan op skills. Stacken en massa aanvallen zijn een stuk simpeler te hanteren.

Jij ziet misschien liever honderden legers tegenover elkaar staan (zie meteen mooie beelden van de Lord of the Ring films voor me) waar bij het optrekken van de rook zichtbaar is wat de schades en winsten zijn. Ik kijk je nadat ik je een roestig zwaard in je rug steek wel in je ogen als je op de grond ligt. Minder lief en mooi, maar wel verdomde effectief.

De meeste helden zijn dood ;-) en worden door de overheersers beloond met postuum geneuzel als lintjes en uitspraken als: dat was nog eens een goeie........


Tis vrijdag...zuurkooldag!

Kusje

Solid
 
Reactiescore
2.039
Ooit gehoord van eergevoel?
Jij bent trouwens wel de laatste die over stacken moet beginnen, die dorpen van jou in mn cluster staan anders ook bomvol. :eek:

Tot nu toe ben ik onoverwonnen zonder enig vuil spel te hebben gebruikt, op geen enkel van mijn werelden, dus succes verder nog met mij op de grond krijgen. ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
mwah in tegenstelling tot wat dutchgangster hier zegt kan ik je post wel waarderen. Het is inderdaad zo dat er een heleboel geoorloofd is in oorlog en dat er teveel drama gemaakt wordt over clusterfucks en dorpenkapot kata`en

MAAR Ik ben het wel met dutchgangster eens dat deze "tactieken" niet nodig zijn op w29 tenzij je zoveel vrees hebt voor je tegenstander dat je niet anders durft. Het valt mij wel op dat in het cluster van saccha enorm veel clusterfucks zijn van 2-4k en dat deze volgestackt staan onder het mom dat die clusterfucks jullie straks strategisch voordeel gaan geven.
Ik ben het met dutchgangster eens dat het gewoon een jammerlijke manier van spelen is, zeker als je verder kijkt en bedenkt dat de mogelijkheden veel groter zijn, maargoed ieder zijn strategie.

ik ben heel erg nieuwsgierig hoe goed jullie de "conventies" doorbreken en hoe jullie daarop reageren als wij enkele "conventies" doorbreken. Ik ben vooral nieuwsgierig hoe deze "oorlog" gaat aflopen :)
 

DeletedUser62448

Guest
Mooie gesproken, wel een onverwachte wending, moet ik zeggen.;)
Op w29, word vergeken met andere werelden netjes gespeeld.
De speelstijl word onderling niet altijd gewaardeerd & daar zijn discussies over.
Maar om daarover te discusieren, is een gemaakt probleem, waar ik persoonlijk niet van onder de indruk meer ben.
Op andere werelden, maak ik nu van dichtbij mee, hoe er echt word "valsgespeeld".

- PP stelen
- Accounts Hacken
- Rollenspellen, waarin zei later met accounts naar de vijand komen

Kragtwijk & Billenkoek? weet wel waar ik het over heb.
Ik vat het kata-gebruik & clusterfucken licht op, al snap ik dat men ervan baalt.
Het is demotiverend voor de deffer.;)
 

DeletedUser

Guest
Een speler die goed genoeg kan deffen edel je weg door z'n front te breken niet door gebouwtjes te slopen met kata's. Het doet even pijn maar dat kan nooit het hoofddoel van een aanval niet zijn, dat moet zijn dorpjes edelen. Smederijen weg bashen met kata's kan dan wel weer nuttig zijn voor spelers die graag backtimen. Uiteraard gebruik ik ook men kata's als ik aanval. Maar alle dorpjes in het midden van een speler z'n cluster gaan afbreken vind ik volkomen zinloos vermits je daar zelf niets mee bereikt behalve troepenverlies.

Wat dat clusterfucken betreft, tja het hoort er bij. Maar het toont vooral een hoop zwakte aan dat I voorlopig niks heeft kunnen bereiken tov Mus of MT en daar nu een 30 tal slaafjes voor nodig heeft die ik gewoon zou opedelen uit men cluster ipv in een mbstam te gooien voor zoiets. Misschien moet MT, Ohno en ctrl maar eens hetzelde zouden gaan doen bij I. Je krijgt wat je vraagt zeg ik dan.

Verder is dit topic toch totaal overbodig? Vermits het gaat over de oorlog tussen I., ohno en MT.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
Een speler die goed genoeg kan deffen edel je weg door z'n front te breken niet door gebouwtjes te slopen met kata's. Het doet even pijn maar dat kan nooit het hoofddoel van een aanval niet zijn, dat moet zijn dorpjes edelen. Smederijen weg bashen met kata's kan dan wel weer nuttig zijn voor spelers die graag backtimen. Uiteraard gebruik ik ook men kata's als ik aanval. Maar alle dorpjes in het midden van een speler z'n cluster gaan afbreken vind ik volkomen zinloos vermits je daar zelf niets mee bereikt behalve troepenverlies.

Wat dat clusterfucken betreft, tja het hoort er bij. Maar het toont vooral een hoop zwakte aan dat I voorlopig niks heeft kunnen bereiken tov Mus of MT en daar nu een 30 tal slaafjes voor nodig heeft die ik gewoon zou opedelen uit men cluster ipv in een mbstam te gooien voor zoiets. Misschien moet MT, Ohno en ctrl maar eens hetzelde zouden gaan doen bij I. Je krijgt wat je vraagt zeg ik dan.

Verder is dit topic toch totaal overbodig? Vermits het gaat over de oorlog tussen I., ohno en MT.

Gaan wij bij elkaar clusterfucken dan?:(
 

DeletedUser

Guest
Dat zal van jouw afhangen. :D Ik ben allesinds nog al gehecht een een goed cluster. <3
 

DeletedUser34690

Guest
Dit topic lijkt me niet echt nodig..
Een oorlog kan besproken worden in het juiste topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan