[HUGE SALE] Gigantisch leemoverschot!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
In verband met een overvloed aan leem verkoopt heyyeyaaeyaaaeyaeyaa in verschillende vestingen in C44 leem voor abnormaal lage prijzen! Voor 1000 leem betaalt u slechts 1000 ijzer en omdat dit uw geluksdag is, is uw hout nog meer waard: voor een luttele 750 hout bent u al 1000 leem rijker! Een betere verhouding kunt u zich niet wensen!

Er rest nog maar één vraag: waar wacht u nog op?

KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Damn! Spotgoedkoop!:eek:
 

DeletedUser48745

Guest
onderwerp ontvangen
aanbod van heyyeyaaeyaaaeyaeyaa is aangenomen herbenoemen (nieuw) 19.03.13 13:05
aanbod van heyyeyaaeyaaaeyaeyaa is aangenomen herbenoemen (nieuw) 19.03.13 13:05
aanbod van heyyeyaaeyaaaeyaeyaa is aangenomen herbenoemen (nieuw) 19.03.13 13:05
aanbod van heyyeyaaeyaaaeyaeyaa is aangenomen herbenoemen (nieuw) 19.03.13 13:05
aanbod van heyyeyaaeyaaaeyaeyaa is aangenomen herbenoemen (nieuw) 19.03.13 13:05
aanbod van heyyeyaaeyaaaeyaeyaa is aangenomen herbenoemen (nieuw) 19.03.13 13:05
aanbod van heyyeyaaeyaaaeyaeyaa is aangenomen herbenoemen (nieuw) 19.03.13 13:04

huge sale
 

DeletedUser

Guest
En maakt u zich geen zorgen, we hebben nog véél meer leem in de aanbieding!
 

DeletedUser

Guest
heb er al goed van genoten hoor :) snap niet hoe jullie leem over kunnen hebben, ik heb constant leem tekort doordat ik edels moet maken :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog geen enkel dorp geïnternd :eek: en ook nog geen enkel dorp gratis gekregen ;)
ik verwittig me targets soms op voorhand zodat edelen leuker is, al geloven ze me meestal pas te laat :'(
Maar hier kan mijn stam van getuigen.

Daarnaast ben ik een rimmer, met een zielige 38k, en mijn leem gaat dus naar edels en kata's, waarom iemand ze muur mollen als de boer even effectief is, maar veel langer mee gaat :D dus kata-clears en ram-clears gescheiden
 
Reactiescore
31
Dit hoort niet thuis op het P&P forum.
Stuur in-game berichtjes, of via PM hier op het forum.
Of zet gewoon heel de marktplaats vol met je aanbiedingen, dan merken mensen dat ook wel op.
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan