HTML Designer gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser71930

Guest
Hey iedereen,

ik zoek iemand die ervaring heeft met het ontwerpen van websites, en dit in html5/css3 kan vormgeven. Ik bied een sitautie met veel samenwerking. Ik heb veel ervaring met webtechnieken en zal dus technisch input kunnen geven als je ergens niet uit komt. Hoewel ik veel ervaring heb met het bouwen van (web)applicaties, is design altijd één van mijn zwakste kanten geweest. Een samenwerking met mij geeft je het recht om te verwijzen naar onze creatie voor referenties en ik geef je de garantie dat ik voor je in wil staan als referentie, bijvoorbeeld bij een CV.

Mijn verzoek brengt in eerste instantie geen financiële voordelen. Mocht er echter een inkomstenbron uit voortvloeien ben ik bereid hier een percentage van af te dragen indien de samenwerking succesvol loopt. Ik zoek dus echt een partner die in eerste instantie uit persoonlijke interesse wil bijdragen.

Vereiste kennis:
- HTML(5)
- CSS(3)

Ervaring met ontwerpen in html is een vereiste, maar als je hier echt geen ervaring mee hebt maar wel html/css kent, kunnen we best samen kijken naar mogelijkheden om tóch samen te werken.

Ervaring met javascript is een pré.

Ik kan tevens aanbieden om scripts te maken of tunen voor tribalwars, mocht dit gewenst zijn. Uiteraard moet hier een redelijke tijdsinvestering bij betrokken zijn.

Ik heb geen idee of er mensen zijn die interesse hebben hier :) Maar ik dacht laat ik deze mooie kans aanbieden op het forum.

iwan

Contact mag via dit topic, via een privébericht
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.489
Hoi Iwantwin,

Leuk dat je iets zoekt maar dit forum lijkt me niet de geschikte plek om iemand te vinden (zeker omdat we anders een overload aan dit soort dingen krijgen).

Ik zet er een slotje op.

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan