[How to] Kwalijk bericht rapporteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
[How to] Kwalijk bericht rapporteren
Hallo medespelers,

Omdat veel spelers niet weten hoe ze een kwalijk bericht kunnen melden aan het Tribal Wars Team, vind je hieronder een kleine handleiding met bijhorende screenshots. Omdat jullie de mogelijkheid hebben om 2 forum-skins te gebruiken heb ik ook screenshots toegevoegd voor beide forum-skins.

Stap 1
Zie je een bericht waarvan je vindt dat het niet door de beugel kan, dan kan je dit doorgeven aan het Tribal Wars Team. Dit doe je door onder de gebruikersnaam van de speler op het rode driehoekje (oude forumskin; TW Style) / het wapenschild met het uitroepingsteken in (nieuwe forumskin; Tribalwars_v2) te klikken.
Oude forumskin; TW Style
attachment.php


Nieuwe forumskin; Tribalwars_v2
attachment.php
Stap 2 & 3
Je wordt nu doorverwezen naar een scherm waarin je de reden van je melding (stap 2) moet plaatsen en vervolgens je melding moet bevestigen (stap 3).
Oude forumskin; TW Style
attachment.php


Nieuwe forumskin; Tribalwars_v2
attachment.php
Het Tribal Wars Team zal je melding vervolgens nakijken en indien nodig gepaste acties ondernemen. Houd er rekening mee dat dit systeem niet voor grappen bedoeld is! Misbruik van deze functie kan uiteraard leiden tot sancties.

En onthoud: samen houden jullie het forum proper! ;)
Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ pl0x: Ik snap het niet helemaal, als ik op dat ''rood omlijnde bord'' klik, kom ik niet in dat scherm.
Kan jij me vertellen wat ik fout doe?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ pl0x: Ik snap het niet helemaal, als ik op dat ''rood omlijnde bord'' klik, kom ik niet in dat scherm.
Kan jij me vertellen wat ik fout doe?

Boh, ik had niet rekening gehouden met dat soort dingen...
Het kan eraan liggen dat je bij je browser linken van tw naar een andere site hebt geblokkeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan