Houd je aan de regels

DeletedUser76166

Guest
Ja, ze zijn hier nooit echt coulant mee. Zelf weleens eeg lang geleden overgestapt toen al mb dorpen over waren genomen, wist toen nog biet dat je per se uit de ranglijsr moet verdwijnen..
 
Reactiescore
301
Zo is een vriend van ons eens geband geweest omdat ie 'kut' gebruikte in een pm. Niet eens bedoeld op de speler zelf, maar op zijn defence.

reconstructie: 'met je kut deff ook altijd, speel nu toch eens off, is voor ons een stuk makkelijker'.

Met heel de stam hebben we toen protest pm's lopen sturen naar de support... zonder succes :( 2 dagen ban, waardoor ie 1/2e van zijn dorpjes kwijt was.
 

DeletedUser49204

Guest
Mooi dat je je straf aanvaardt. Het is ook heel duidelijk dat er iets is misgelopen.
Als ik een kopstoot geef op een voetbalveld en ik krijg een rode kaart dan ga ik ook niet tegen de scheids discussieren (als voorbeeld).
Maar het cijfert totaal niet weg dat er ook echt blunders worden gemaakt, en dat is echt heel vervelend voor de gestrafte mensen.

Ja dat klopt.

Ik speel op de uni ook gewoon op de WiFi.. ik denk niet dat dat op die manier voor band zorgt, omdat je wel een soort persoonlijke connectie maakt waarvoor je student account nodig is. Ik weet niet of het om die reden is, ik ben niet zo technisch-slim.

En ja raar dat je niet op een LaN lekker met mensen kunt TWen... Ik snap het wel, want hoe wil je het controleren. Ik scheidsrechter ook wel geregeld en bij dat spel zijn de straffen corresponderend naar de risiko factor dat er misbruik van worden gemaakt. Ook daar worden straffen soms onterecht gegeven,maar mensen weten hoe ze het kunnen voorkomen, en belangrijk is dat je consequent blijft als scheidsrechter. Het is dus wel logisch dat ze daarom in (bijna) alle gevallen gewoon op de strepen gaan staan, anders krijg je situaties van "maar bij hem/haar mocht het wel". Dan ben je slecht bezig als support team.

Ach ja, zo gaan die dingen.

Selene
 
Bovenaan