Houd je aan de regels

DeletedUser49204

Guest
Hallo allemaal,

Ik wilde graag dit bericht maken. Niet om mezelf goed te praten, zeker niet om de schuld af te schuiven op het TribalWars Team, maar om de wijze les te delen die ik geleerd heb.

Jullie herinneren je misschien mijn bericht over Michiel de Ruyter en hoe ik zijn dorp heb geëdeld. Het was een geweldige dag. Ik stond nummer 2 op de ranglijst en stond er geweldig voor. Kort daarna gebeurde er iets ongelovelijks. Het dorp drie blokjes verderop was opeens zeshoekig. Dat is vreemd aangezien er eerder niks interessants om me heen lag. Ik keek goed en zag dat het dorp 6K punten had, een paar minuten 7K en vervolgens 8K. Meteen stuurde ik mijn scouts erop af en detecteerde een bijna volledig uitgebouwd dorp met 100K ijzer in de voorraad en geen troepen op ongeveer 30 zwaarden na en een paar HC.

g4BsS0m.png

Die dag edelde ik ook een vriend van mij die onze co zou worden en bereikte ik op de dag bijna 20K punten, wat betekende dat ik twee keer zoveel punten had als de nummer 2 en als eerste 4 dorpen in de wereld. Mooier kan je het niet hebben.

Hierna begon het. Ik werd wakker en kreeg bericht van mijn co dat er een trein voor de deur van het dorp van Michiel stond. nog 7 minuten op de timer en niks wat we eraan konden doen... Dat was dus 5K punten eraf. Onderdeel van het spelletje zullen we maar zeggen, ik zou hetzelfde gedaan hebben als ik de kans had bij iemand anders.

Die avond logde ik in en kreeg ik de melding dat het account geblokkeerd was. Mijn hart stond even stil, oh god het was toch niet waar...

Meteen schreef ik een bericht aan de support met de vraag wat er aan de hand was. Ik had al een vermoeden.

Beste,

Sinds kort is mijn account geblokkeerd. Ik zie dat dit te maken heeft met het account van mijn vriendin. Haar accountnaam is Tuttelebel. We hebben niet IP adres delen gedaan omdat zij voornamelijk op haar telefoon speelt en niet dezelfde internet verbinding gebruikt.

Ik hoor graag wat ik kan doen om dit probleem op te lossen.

Groet,

Cilvyn - Selene

Hierop volgde een snelle mailwisseling waarin het contact er prettig verliep. De man van de TW Support bracht enkele bewijzen aan dat we inderdaad kort na elkaar op hetzelfde IP hadden ingelogd. Stom natuurlijk, dat je daar niet bij nadenkt als je vraagt: "hé check mijn account ook even?" als je met je partner in bed ligt en op je telefoon speelt of op de computer zit en de ander komt je een knuffel brengen.

Nogmaals geef ik TW hier niet de schuld van. Wij hadden erop moeten letten en we hebben niet gebruik gemaakt van de dienst die TW aanbiedt, namelijk het IP adres delen en los van elkaar de accounts beheren.

In de mailwisseling tussen de support en mij kwam een tweede kwestie naar boven. Onze co was diezelfde dag naar ons over gekomen iets dat niet is toegestaan.

Het gesprek was afgelopen, alle onduidelijkheden opgehelderd en ik ging terug naar de hoofdpagina om mijn straf te accepteren: 50% puntenverlies. Met pijn in mijn hart klikte ik op de bevestigingsknop.

Na een kijkje op de kaart bleek dat we nog 1 dorp over hadden. De andere twee waren barbs geworden en volgezet met defensieve troepen. Genoeg om de komende week niet doorheen te komen. Het dorp dat we over hadden was die mooie grote uitgebouwde, maar hierin hadden we nog geen troepen. Onze twee resterende edels en clear stonden nog in het dorp dat nu niet meer van ons was. Ook was omdat het dorp eigenlijk nog teveel punten had, de meeste gebouwen een niveau verlaagd. Dat betekende dat we weer die smid van lvl 20 moesten maken voor we weer aan een nieuwe trein konden beginnen.

a6mRc9E.png

Zo zie je maar wat er kan gebeuren als je niet volgens de regels speelt.

Daarom de wijze les: Lees de regels en check eerst vordat je iets doet waar je niet zeker van bent of dit mag.

Gelukkig waren we blijkbaar zo netjes en vriendelijk in de mailwisseling dat we zelfs een complimentje kregen van de TW support dienst.

Je bent eveneens een voorbeeld wat betreft het aanvaarden van een oordeel! :)

Zij doen hun werk zeer goed en secuur en ondanks de harde klap was het prettig contact.

Ik hoop dat dit verhaal jullie wat heeft geleerd, ons in ieder geval wel.

Lieve groet,

Cilvyn - Selene
 

DeletedUser67464

Guest
ben ik de enige die connectie niet snap tussen het eerste gedeelte en het compliment voor het tribalwarsteam?
 

DeletedUser77691

Guest
Haha pp, maar ff een vraagje. Waarom dit topic, want iedereen weet toch dat die zich aan de regels moet houden?
 

DeletedUser49204

Guest
Tuurlijk weet iedereen het, maar dit lijkt me een mooi voorbeeld hoe je van rank 1 van de wereld alles kwijt kunt raken.

pollekevk1 Ik snap niet precies wat je bedoelt. Maar dat compliment was aan mij gericht VAN TW team
 
Reactiescore
420
Hoe kun je 5k groeien op 1u wtf RIP geld
 

DeletedUser77691

Guest
Waar kan vv heen? Mag je dat voor mij doen krijg je 2k pp :p
 
Reactiescore
7.918
Ik kan al deze berichtjes wel waarderen. Ook dat verhaal van de zeevaarder was erg leuk. Ik zal nu verder gaan met het overwegen van mijn levenskeuzes. Dikke doei
 
Reactiescore
1.853
Conclusie: als je gewoon de tw-regels had gelezen, was het schrijven van deze post niet nodig geweest?
 

DeletedUser51467

Guest
Heb je deze post moeten schrijven om strafvermindering te verkrijgen? Als dit het niveau van p&p tegenwoordig is, wordt dit echt een boeiende wereld zo te zien :eek:
 

DeletedUser49204

Guest
Conclusie: als je gewoon de tw-regels had gelezen, was het schrijven van deze post niet nodig geweest?

Helemaal correct.

Heb je deze post moeten schrijven om strafvermindering te verkrijgen? Als dit het niveau van p&p tegenwoordig is, wordt dit echt een boeiende wereld zo te zien :eek:

Haha neehoor, ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind.

Ik kan al deze berichtjes wel waarderen.

Hierom dus. Ik zou het zelf ook leuk vinden om af en toe wat ervaringen van spelers te lezen of analyses van stammen enzo, al die droge onzin praat is vermakelijk, maar ik zou ook graag wat meer kwaliteit berichtjes zien :p

Selene
 

DeletedUser78035

Guest
Dat je een topic maakt omdat ik een grote mond had en je mij geedelt hebt, daar kan ik inkomen. Maar je nutteloze topics lopen de spuigaten uit.
Het interreseert ons ook niks, en boontje komt om z'n loontje.
Jullie zijn afgemaakt op dezelfde manier als ons, edeltrein waar niks meer aan gedaan kon worden. En dan kom je hier je ego strelen.
Dit forum was al dood 5 jaar geleden. Doe geen moeite.
 

DeletedUser71520

Guest
Dat je een topic maakt omdat ik een grote mond had en je mij geedelt hebt, daar kan ik inkomen. Maar je nutteloze topics lopen de spuigaten uit.
Het interreseert ons ook niks, en boontje komt om z'n loontje.
Jullie zijn afgemaakt op dezelfde manier als ons, edeltrein waar niks meer aan gedaan kon worden. En dan kom je hier je ego strelen.
Dit forum was al dood 5 jaar geleden. Doe geen moeite.

Waarom blijf je dan terug komen & reageren als het je niks interesseert?

01287d8b44.jpg
 

DeletedUser61134

Guest
Jeetje wat een grote smiley :eek:
In sommige culturen is het normaal om regels tegen te gaan van een ander godsdienst.

Die gaan zich ten alle tijden misdragen.
Het is racisme om die mensen te dwingen zich aan regels te houden!
 

DeletedUser49204

Guest
Dat je een topic maakt omdat ik een grote mond had en je mij geedelt hebt, daar kan ik inkomen. Maar je nutteloze topics lopen de spuigaten uit.
Het interreseert ons ook niks, en boontje komt om z'n loontje.
Jullie zijn afgemaakt op dezelfde manier als ons, edeltrein waar niks meer aan gedaan kon worden. En dan kom je hier je ego strelen.
Dit forum was al dood 5 jaar geleden. Doe geen moeite.

Sympathiek als altijd die Michiel. 'T verbaast me dat ze jou niet eens bannen voor onfatsoenlijk en onrespectvol gedrag :p
 
Bovenaan