Hoogste awards topic

Reactiescore
1.018
Hey mensen,

Hier kan iedereen zijn of haar hoogste awards tonen. Ik zal proberen het lijstje zo goed mogelijk bij te houden en anders kunnen jullie mij pm'en op het af of aanspreken op skype (ibilsi)

Dit topic is om te zien hoe men het doet tov de rest van de wereld. Voor sommige awards zullen voornamelijk de hoger gerankte spelers hoog staan natuurlijk maar dit is enkel voor de af-gangers onder ons dus de kans is er altijd dat je er lekker lang blijft staan:) Ik heb het voor mezelf al ingevuld, wie wordt de volgende?

Enkel de top 3 wordt bijgehouden, anders is het moeilijk te doen om alles bij te blijven houden

Dagprestaties

Grootmacht van de dag
1.
2.
3.

Aanvaller van de dag
1.
2.
3.

Verdediger van de dag
1.
2.
3.

Rover van de dag
1.
2.
3.

Plunderaar van de dag
1.
2.
3.

Strijdprestaties

Plunderaar
1. Nivelle 49.120 dorpen geroofd
2.
3.

Rover
1. Nivelle 109.191.160 grondstoffen geroofd
2.
3.

Aanval op jezelf
1. Nivelle 620 eigen eenheden verslagen
2.
3.

Krijgsheer
1. Nivelle 79 verschillende spelers aangevallen
2.
3.

Muurbreker
1. Nivelle 2.006 muurlevels vernietigd
2.
3.

Vandaal
1. Nivelle 653 gebouwlevels vernietigd
2.
3.

Aanvoerder
1. Nivelle 23.113 eenheden verslagen
2.
3.

Succesvolle Claims
1. Nivelle 21 succesvolle claims
2.
3.

Verovering
1. Nivelle 37 dorpen veroverd
2.
3.

Adelslachter
1. edelmannen gedood
2.
3.

De heerser over het slagveld
1. Nivelle 10 vernietigde legers
2.
3.

Heldendood
1. Nivelle 802 eenheden verloren als ondersteuning
2.
3.

Spionage-afweerder
1. Nivelle 3 verkenningsaanvallen afgeweerd.
2.
3.

Versterking
1. spelers ondersteund
2.
3.

Sociale prestaties

Trouwe vriend
1. Nivelle 17 vriendschappen gesloten
2.
3.

Wapenbroeders
1. Nivelle 63 dagen achtereen lid van dezelfde stam
2.
3.

De mentor
1. leerlingen opgeleid als mentor
2.
3.

Filantroop
1. premiumabonnementen weggegeven
2.
3.

Groei prestaties

Continentscore
1. Nivelle top 1 in 1 continent
2.
3.

Rekruteringsdrive
1. Nivelle 156.724 eenheden gerecruteerd
2.
3.

Architect
1. Nivelle 4.114 gebouwlevels gebouwd
2.
3.

Met klinkende munt
1. Nivelle 869 goudmunten geslagen
2.
3.

Topverkoper
1. Nivelle 149 keer grondstoffen verhandeld op de markt
2.
3.

Andere prestaties

Speeljaren
1. Nivelle bestaat 8 jaar
2.
3.
 
Reactiescore
273
Grootmacht - 17
Plunderaar - 15.001
Verovering - 104
Succesvolle Claims - 78
Heldendood - 39.885
Continent score - 1
Recrutingsdrive - *Minder dan 1Mln, vul ik niet in i.v.m. strategie.
Architect - 10.857
Klinkende munt - 29 :p
Topverkoper - 559



Heb alleen de dingen ingevuld waarbij ik een kans maak om in de top 3 te komen, om je de moeite te besparen.
En een tip.... Laat niet zien hoeveel eenheden je geproduceerd hebt. Dat is waardevolle info voor de vijand :)
 

DeletedUser70435

Guest
Niemand kan me aanvallen dus die ga ik gewoon posten :tongue:

E:
Grootmacht: 12
Rover: 43.453.469
Aanvaller: 79.542
Plunderaar: 3.272
Verdediger: 22.498

Plunderaar: 133.859
Rover: 963.358.698
Aanval op jezelf: 43.062
Krijgsheer: 53
Muurbreker: 2277
Vandaal: 397
Aanvoerder: 2.655.926
Succesvolle claims: 127
Verovering: 132
Adelslachter: 101
De heerser over het slagveld: 162
Heldendood: 99.138
Spionage-afweerder: 12
Versterking: 47

Trouwe vriend: 10
Wapenbroeders: 117
De mentor: 0
Filantroop: 0
Continentscore: 1
Rekruteringsdrive: 1.495.450
Architect: 10.480
Met klinkende munt: 11.129
Topverkoper: 3.565

Speeljaren: 0
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Grootmacht - 17
Plunderaar - 15.001
Verovering - 104
Succesvolle Claims - 78
Heldendood - 39.885
Continent score - 1
Recrutingsdrive - *Minder dan 1Mln, vul ik niet in i.v.m. strategie.
Architect - 10.857
Klinkende munt - 29 :p
Topverkoper - 559



Heb alleen de dingen ingevuld waarbij ik een kans maak om in de top 3 te komen, om je de moeite te besparen.
En een tip.... Laat niet zien hoeveel eenheden je geproduceerd hebt. Dat is waardevolle info voor de vijand :)

Meh, het toont enkel aan hoeveel troops je hebt gemaakt. De troepen die je hebt verloren zijn der niet van afgehaald.
 
Reactiescore
273
Meh, het toont enkel aan hoeveel troops je hebt gemaakt. De troepen die je hebt verloren zijn der niet van afgehaald.

Precies. Sommige hebben even veel punten, maar 2x zo weinig troepen geproduceerd.
Er van uit gaan dat hier toch wel een paar van dood gaan, weet je dat diegene aanzienlijk zwakker is dan jij bent.
Aangezien je de maximum van die speler weet, en zelf weet wat jij hebt.

Beetje vaag uit gelegd, maar ik ben druk :p
 
Reactiescore
264
Prestaties waarvan ik denk dat ik in de top 3 kan komen:

Aantal vervolledigde opdrachten: 9


DOEI
 

DeletedUser76153

Guest
Precies. Sommige hebben even veel punten, maar 2x zo weinig troepen geproduceerd.
Er van uit gaan dat hier toch wel een paar van dood gaan, weet je dat diegene aanzienlijk zwakker is dan jij bent.
Aangezien je de maximum van die speler weet, en zelf weet wat jij hebt.

Beetje vaag uit gelegd, maar ik ben druk :p


Vaag uitgelegd of niet, het slaat nergens op.
 

DeletedUser56541

Guest
event_wheel_spin.png

Edel Jaarmarkt: Het rad blijft draaien
Draai 5 keer aan het rad.

hier blink ik toch wel in uit
 
Reactiescore
1.018
Heb alleen de dingen ingevuld waarbij ik een kans maak om in de top 3 te komen, om je de moeite te besparen.
En een tip.... Laat niet zien hoeveel eenheden je geproduceerd hebt. Dat is waardevolle info voor de vijand :)

Totaal niet mee eens... Ik heb nu misschien een dorp of 40 (voor het gemak een rond getal) waarvan er een stuk of 4 uitgebouwd zijn. Hierin kunnen dus 4*20k troepen en dit zijn er dus 80k De rest van mijn 150k is verdeeld over heel veel dorpen en op dit moment kan je er misschien nog aan zien of ik alles al vol heb maar zodra ik 1 keer mijn clears of deff deftig gebruik is dit al totaal niet het geval meer... Daarbij komt dat elke speer 1 eenheid is maar 1 edel ook... Dus...

Zal ze trouwens morgen aanpassen
 
Reactiescore
273
Totaal niet mee eens... Ik heb nu misschien een dorp of 40 (voor het gemak een rond getal) waarvan er een stuk of 4 uitgebouwd zijn. Hierin kunnen dus 4*20k troepen en dit zijn er dus 80k De rest van mijn 150k is verdeeld over heel veel dorpen en op dit moment kan je er misschien nog aan zien of ik alles al vol heb maar zodra ik 1 keer mijn clears of deff deftig gebruik is dit al totaal niet het geval meer... Daarbij komt dat elke speer 1 eenheid is maar 1 edel ook... Dus...

Zal ze trouwens morgen aanpassen

Nivelle 156.724 eenheden gerecruteerd

Ik weet nu van Nivelle hoeveel eenheden hij in ieder geval NIET heeft.
Misschien vinden jullie dat geen waardevolle info, maar ik vind dat toch wel erg handig om te weten.

Stel ik heb even veel punten als mijn buurman.
Buurman post op het forum dat hij totaal 300.000 troepen geproduceerd heeft.
Ik heb 500.000 troepen geproduceerd.

Nu kan je een schatting gaan maken, of een risico-analyse. Kans (x) effect = risico.
Worst-case scenario, hij heeft geen troepen verloren, (0%).
Ik heb ook weinig verloren, laten we zeggen (10%).
Totaal heb ik dus 450.000 troepen over, en hij 300.000.
We hebben beiden even veel punten.
We krijgen beiden geen hulp van stamleden/vrienden/whatever. (of wel, maar dat ligt natuurlijk aan de omgeving).

Kans dat ik ga verliezen in een gelijke strijd (beiden even veel ervaring en tijd dat we online kunnen zijn, is matig.
Effect wat verliezen heeft: verlies van veel troepen/dorpen, tot dat de een uit de 120% regel valt.

Het effect is aanvaardbaar, omdat de kans dat ik ga winnen boven gemiddeld is.
Daarmee is het risico dus aanvaardbaar, omdat technisch gezien, ik een voordeel heb.

----

Dit houd natuurlijk geen rekening met variabelen.
Maar dat hoeft ook niet, want de enige variabelen die er echt toe doen is de activiteit, en de OS wat je tegenstander zou kunnen ontvangen.
Dit moet je zelf bekijken natuurlijk. Deze analyse gaat puur uit van een 1 op 1 strijd. (AUB geen tegencomment met "Maar het is TRIBALwars, dus er is geen 1 op 1"... Daar gaat het niet om.)

Als je het nu niet snapt, dan geef ik op.
Beter kan ik het niet uitleggen.
 

DeletedUser70435

Guest
Leuk ja, maar waar jij geen rekening mee houdt is een off/def percentage :wink:
 

DeletedUser

Guest
Leuk ja, maar waar jij geen rekening mee houdt is een off/def percentage :wink:

Off of deff maakt niet uit, als iemand 2x zoveel troepen heeft zal die sws wel winnen. Daarnaast kun je een off/deff percentage meenemen in een dergelijke analyse zoals die van Erwin...
 

DeletedUser76153

Guest
Off of deff maakt niet uit, als iemand 2x zoveel troepen heeft zal die sws wel winnen. Daarnaast kun je een off/deff percentage meenemen in een dergelijke analyse zoals die van Erwin...

Dus jij zegt als iemand 500 k troepen heeft, 90-10% (Off-Deff) hij automatisch verliest tegen iemand met 1000 k troepen, 50-50%?
Weet je wel waar dat op slaat? Als die tweede voor geen meter kan deffen of geen enkele deftige aanval kan timen, zal de eerste altijd winnen. Ongeacht de troepen.
 

DeletedUser72568

Guest
Dus jij zegt als iemand 500 k troepen heeft, 90-10% (Off-Deff) hij automatisch verliest tegen iemand met 1000 k troepen, 50-50%?
Weet je wel waar dat op slaat? Als die tweede voor geen meter kan deffen of geen enkele deftige aanval kan timen, zal de eerste altijd winnen. Ongeacht de troepen.

Er staat in de post van Final dat we van gelijke ervaring etc uitgaan, dus ik weet niet waar je post op slaat. :D (en aangezien dit alles een reactie was startende vanuit de post van Final... )
Als Navigator zegt dat iemand met 2x zoveel troepen veel meer kans heeft op winnen is dat gewoon een correct statement in dit geval. ^^
 

DeletedUser76153

Guest
Er staat in de post van Final dat we van gelijke ervaring etc uitgaan, dus ik weet niet waar je post op slaat. :D (en aangezien dit alles een reactie was startende vanuit de post van Final... )
Als Navigator zegt dat iemand met 2x zoveel troepen veel meer kans heeft op winnen is dat gewoon een correct statement in dit geval. ^^


Het is een correct statement dat hij meer kans heeft, maar dat hij sowieso gaat winnen?
 

DeletedUser

Guest
Jullie vergeten allemaal dat nivelle kwalitatief iedereen neukt dus troepenaantal boeit niks :D
 
Reactiescore
1.018
Laten we dat overhouden voor knappe meiden he... maar verder sterk en natuurlijk objectief gezien correct

Verder vraag ik mij af hoe vaak je in dit stadium van het spel door de 120% regel inde beschreven situatie terecht komt... als ik naar onszelf kijk hebben we 1 speler binnen een veld of 40 (ongeveer) die we kunnen aanvallen en dit is enkel omdat wij zo hard groeien dat we nu op hetzelfde aantal punten zitten. Dit wil zeggen dat hij inactief/ver is en daardoor gaat de stelling al niet meer op
 
Reactiescore
60
Lars zou jij niet beter die lijst eens bijwerken?
 
Bovenaan