Hoofdstuk 321: De grote "Wie heeft de wereld het meest verziekt awards".

Reactiescore
7.918
Komt dat goed uit... Voor mij is dat gewoon een bevestiging wat ik al vermoedde.
Dat de VANS leden nooit ons zouden bijstaan in een gevecht met Imago.
Want toen het menens werd, verdwenen ze...

Ik kan niet namens VANS spreken, maar wat ik ervan weet is het juist omdat jij met de stam een richting op ging waar ze zich niet in konden vinden. Maargoed dat is niet aan mij verder. Het is in ieder geval geen geheim dat er nu een samenwerking is tussen de stammen, die overigens prima bevalt.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Er was in die tijd al duidelijk overwicht van Imago als je dat gaat ontkennen dan is het de discussie niet waard...
Tuurlijk waren er nog andere stammen maar de kwaliteit van die stammen moet je ook in rekening brengen tov van de kwaliteit van imago.
Want ik denk dat we wel konden concluderen dat zowel TBS als Tring onvoldoende kwaliteit had om op te boksen tegen Imago zelfs in de vorm van een samenwerking.

Er is dan ook buiten de massa op Noire niks buitengewoon geks gebeurd. Dat er van jullie kant geen actie wordt ondernomen: wie zijn schuld is dat dan? Kwantitatief hadden we in totaalbeeld vast en zeker meer punten en meer dorpen, zeker. Maar in die fase van het spel kun je niet bijzonder veel clears doneren aan een stammassa: daarmee alleen maar credits naar TBS/Kaboom en hoe zij de massa op Noire destijds opgezet hadden. Het kan dus duidelijk wel. Dat jullie niet zoiets grootschaligs durven op te zetten, wie z'n schuld is dat? Tuurlijk, dan hebben we heel easy overwicht: zeer zeker.

Ik doelde op het feit dat er door de leden van VANS al vanaf het begin in het achterhoofd werd gehouden om Imago te helpen.
Dat ze erna ons (Tring) joinde toen we nog geen vijanden waren prima! Maar eens er een front begon te ontstaan (wat er altijd zat aan te komen wat VANS ook wist) hielpen ze het front met imago niet en werd er even later gewoon de stam verlaten omdat ze anders tegen hun dikke vrienden moesten strijden...

Nou, dan maar gewoon op de ouderwetse manier: je hebt een vermoeden en dat klopt gewoon niet. VANS is als stam gestart als een stel oude rotten die gewoon gestart zijn en wel zouden zien waar het schip zou stranden. Ze hebben uiteindelijk voor Imago gekozen. Waarom? Misschien deels met bovenstaande te maken. Voor de rest kan ik daar geen uitspraak over maken, die keuze lag bij hun.

Hier ga ik echt geen antwoord op geven. Oke het aantal is misschien overdreven maar ik speel niet meer op deze wereld dus ga mij ook niet de moeite doen om mij hierin te verdiepen. De accounts zullen zelf heus wel weten dat ze geboost hebben al zullen ze dat hier niet bekennen ofc.

Tuurlijk was mijn reactie op dit feit. Je maakt een statement en je onderbouwt deze niet. Nu kom je daarop terug, en nu houd je 't als een vage opmerking plus je beantwoordt de hoofdvraag niet die ik stelde: wat valt bij jou onder boosten? Maar goed: zoals je al zei: je ging geen antwoord erop geven. ;)
 
Reactiescore
1.869
De onregelmatigheden die ik hier aan haal zijn degene die ik zelf van kortbij heb gezien en dus een goede kijk op had.
Hierdoor is er enkel beklag aan het adres van imago maar hoogstwaarschijnlijk is dit ook allemaal gebeurd aan de kant van spread.

Stam: imago
Wanneer: Early/Mid game ongeveer
Wat: Rekruteren van Qzdr, totaal overbodig omdat er al een dominantie was van de stam imago in C54.

Stam: imago
wanneer: mid game
Wat: samenwerking met VANS, was naar mijn mening ook onnodig maar we weten ondertussen wel allemaal waarom de VANS leden gestart waren op deze wereld... hadden voor mij al van in het begin de intentie om later hun maatjes van imago bij te staan in de RIM.

Stam: imago
Wanneer: heel de wereld lang
Wat: Team smashingone (misschien nog andere mensen van imago) VV draaien van Definition of Insanity

En dan kan je nog klagen over de 100 boostaccounts die beide stammen gebruikt hebben maarja that's part of the game i guess...
Wat ik hier hoor zijn een hoop vermoedens, onjuiste aannames en onwaarheden. Hiervan is al 95% ontkracht door CbC & GK en de overige 5% lijkt opvulling van je statements - wat in mijn ogen gewoon op een salty bashpost naar Imago lijkt omdat je daardoor bent weggespeeld als ik het me goed herinner, maar dat is mijn mening. Waar ik echter nog wel nieuwsgierig naar ben is een opsomming van die 100 boost accounts. Heb dat al heel vaak gehoord - zonder onderbouwing - en krijg hier het gevoel dat je maar wat met de meute meelult. Kun je eens een opsomming geven van deze 100 accounts?
 
Reactiescore
467
Definieer boost? is dat een internaccount die van te voren beslist is? Je noemt 100 boostaccounts: welke waren dat?

Work in progress, spreek me gerust aan als ik er eentje mis :)

1​
Collationem
2​
Unexplainable Miracle
3​
Interdictum
4​
G-Rozema
5​
A Paraoxysm of Guilt
6​
King Romein
7​
Derogation
8​
The American Sniper
9​
Megumin
10​
Schedel
11​
Potje
12​
Lil Noire
13​
Gregory123456
14​
Purpletail
15​
Smashingone
16​
Freaquency
17​
Trivi
18​
Winch44
19​
Senor Pablo Escobar
20​
Casimodo
21​
Deadpool.
22​
TheBlackPanda
23​
De Geitenbijters
24​
Wrath of the Dragon
25​
Republiccity
26​
Mutombo
27​
The Mind of a Murderer
28​
Brakelaar
29​
Act of Divinity
30​
Mas Doinkk.
31​
CABBAGE GUY69
32​
Nivelle
33​
Ragnarokie
34​
Dunkirk
35​
Trust.fundbaby
36​
Phuture Noize
37​
Godoflegends
38​
Calamity.
39​
Bier farmen
40​
The North Remembers.
41​
Soldaat Barney
42​
Freshedup
43​
Klakon
44​
Dennis2468
45​
Grindelwald
46​
Firstyearworking
47​
Degevers

Eerder deze wereld is al een poging gedaan :p Denk dat je de 100 wel kan aantikken hoor.
 
Reactiescore
1.226
Eerder deze wereld is al een poging gedaan :p Denk dat je de 100 wel kan aantikken hoor.

Dick doe iets meer je best. Kijk 1 keer naar het lijstje en je ziet dat er nog een gedeelte van de namen nog spelen, ik zie zelfs een Calamity die onder de vlag van Spread speelt, dit zou dan een boostaccount zijn?

Jij denkt dat je de 100 kan aantikken, ik zou zeggen, de steller bewijst. :)
 
Reactiescore
1.869
Eerder deze wereld is al een poging gedaan :p Denk dat je de 100 wel kan aantikken hoor.
Als je even goed leest (ja, @rikkert1234 daar was ie weer), zie je dat dat niet enkel boost accounts zijn, maar ook originele premadespelers, MB’s, overige geallieerde accounts en zelfs niet-geallieerde accounts waarvan enkel werd aangenomen dat ze bij Imago hoorden. (Een FreshedUp bijvoorbeeld die door ons is weggespeeld was idd echt een boost account. Al die ophef op het AF hebben we in scène gezet om dit te verdoezelen :biggrin:). De uitspraak van Heis ging echter puur over boost accounts. Bij deze blijft de vraag dan ook staan: welke 100?
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Eerder deze wereld is al een poging gedaan :p Denk dat je de 100 wel kan aantikken hoor.

Een poging tot? Een lijst van boostaccounts in het algemeen, of boostaccounts van Imago? Er staan namelijk huidige leden van Imago (en Spread?) bij. Tevens staan er ook mensen bij die fungeren als MB's, in hoeverre zijn dat boostaccounts? MB's is al zo oud als TW zelf praktisch gezien: ik vind dat zeer zeker geen boostaccounts.
 
Reactiescore
467
Dick doe iets meer je best. Kijk 1 keer naar het lijstje en je ziet dat er nog een gedeelte van de namen nog spelen, ik zie zelfs een Calamity die onder de vlag van Spread speelt, dit zou dan een boostaccount zijn?

Jij denkt dat je de 100 kan aantikken, ik zou zeggen, de steller bewijst. :)

Als je even goed leest (ja, @rikkert1234 daar was ie weer), zie je dat dat niet enkel boost accounts zijn, maar ook originele premadespelers, MB’s, overige geallieerde accounts en zelfs niet-geallieerde accounts waarvan enkel werd aangenomen dat ze bij Imago hoorden. De uitspraak van Heis ging echter puur over boost accounts. Bij deze blijft de vraag dan ook staan: welke 100?

Owh jaah enige wat ik der mee wil aangeven is dat 100 niet een onrealsitisch aantal is. Helemaal omdat deze lijst nog gemaakt is voor de proxy oorlogen bij verschillende stammen.

Dan is ook nog de vraag wat je een boost account noemt. Zou je bijvoorbeeld iedereen van Pov als een boost account zien? Bij ons deffen en bij jullie vooredelen?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Owh jaah enige wat ik der mee wil aangeven is dat 100 niet een onrealsitisch aantal is. Helemaal omdat deze lijst nog gemaakt is voor de proxy oorlogen bij verschillende stammen.

Dan is ook nog de vraag wat je een boost account noemt. Zou je bijvoorbeeld iedereen van Pov als een boost account zien? Bij ons deffen en bij jullie vooredelen?

Persoonlijk zie ik een boostaccount als een account dat met voorbedachten rade is aangemaakt om een bepaald account te helpen groeien, door zich te laten farmen of al bij afspraak van te voren als intern geregeld te zijn bijv.
 
Reactiescore
182
Persoonlijk zie ik een boostaccount als een account dat met voorbedachten rade is aangemaakt om een bepaald account te helpen groeien, door zich te laten farmen of al bij afspraak van te voren als intern geregeld te zijn bijv.

Niet eens. Ten aanzien van de vraag in hoeverre sprake is van een "boost account" moeten de feitelijke omstandigheden altijd prevaleren ten opzichte van de intenties.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Niet eens. Ten aanzien van de vraag in hoeverre sprake is van een "boost account" moeten de feitelijke omstandigheden altijd prevaleren ten opzichte van de intenties.

Hoezo moet een feitelijk omstandigheid voorrang krijgen op intenties? Jezus, hier staat niks in man. En in hoeverre is een voorbedachte rade geen feitelijke omstandigheid? Dat kan toch geen mening zijn?
 
Reactiescore
2.444
Niet eens. Ten aanzien van de vraag in hoeverre sprake is van een "boost account" moeten de feitelijke omstandigheden altijd prevaleren ten opzichte van de intenties.

Ben ik het ook niet mee eens. Een ''boost account' is voor mij een account dat gestart is met de intentie een ander account te boosten. Als een account met de intentie start een zelfstandig account te zijn maar op een later tijdstip toch een intern wordt dan is het in mijn ogen geen "boost account" maar simpelweg een intern.
 
Reactiescore
290
Er is dan ook buiten de massa op Noire niks buitengewoon geks gebeurd. Dat er van jullie kant geen actie wordt ondernomen: wie zijn schuld is dat dan? Kwantitatief hadden we in totaalbeeld vast en zeker meer punten en meer dorpen, zeker. Maar in die fase van het spel kun je niet bijzonder veel clears doneren aan een stammassa: daarmee alleen maar credits naar TBS/Kaboom en hoe zij de massa op Noire destijds opgezet hadden. Het kan dus duidelijk wel. Dat jullie niet zoiets grootschaligs durven op te zetten, wie z'n schuld is dat? Tuurlijk, dan hebben we heel easy overwicht: zeer zeker.

Of de fout nu lag bij ons of niet. Hier haal je zelf aan dat er overwicht was...
En ja tuurlijk hebben wij dat laten gebeuren, maar dat maakt het er niet beter op om daarna nog een lid te rekruteren wat jullie overwicht nog wat aandikt.
 
Reactiescore
1.869
Owh jaah enige wat ik der mee wil aangeven is dat 100 niet een onrealsitisch aantal is. Helemaal omdat deze lijst nog gemaakt is voor de proxy oorlogen bij verschillende stammen.

Dan is ook nog de vraag wat je een boost account noemt. Zou je bijvoorbeeld iedereen van Pov als een boost account zien? Bij ons deffen en bij jullie vooredelen?
Als 100 geen onrealistisch aantal is volgens jou (ik vind het een lachwekkend aantal), voorzie mij dan maar van de lijst. Een boostaccount is een account wat - zoals CBC - al aangaf, is gestart met voorbedachte rade om een ander account te boosten. Anders is het simpelweg een intern die is verkregen gedurende de wereld.

@heis sport voor jou staat die vraag ook nog steeds.
 
Reactiescore
290
Er is dan ook buiten de massa op Noire niks buitengewoon geks gebeurd. Dat er van jullie kant geen actie wordt ondernomen: wie zijn schuld is dat dan? Kwantitatief hadden we in totaalbeeld vast en zeker meer punten en meer dorpen, zeker. Maar in die fase van het spel kun je niet bijzonder veel clears doneren aan een stammassa: daarmee alleen maar credits naar TBS/Kaboom en hoe zij de massa op Noire destijds opgezet hadden. Het kan dus duidelijk wel. Dat jullie niet zoiets grootschaligs durven op te zetten, wie z'n schuld is dat? Tuurlijk, dan hebben we heel easy overwicht: zeer zeker.
Hier dus

Als 100 geen onrealistisch aantal is volgens jou (ik vind het een lachwekkend aantal), voorzie mij dan maar van de lijst. Een boostaccount is een account wat - zoals CBC - al aangaf, is gestart met voorbedachte rade om een ander account te boosten.

@heis sport voor jou staat die vraag ook nog steeds.
Zoals ik al eerder heb aangehaald. Ik speel niet meer op deze wereld, ga hier dus ook geen tijd insteken om het helemaal uit te pluizen.
Je kan beweren dat deze klacht enkel rust op assumpties en vermoedens maar dan steek je gewoon je kop in het zand of heb je last van selectief geheugenverlies.
 
Reactiescore
253
Zoals ik al eerder heb aangehaald. Ik speel niet meer op deze wereld, ga hier dus ook geen tijd insteken om het helemaal uit te pluizen.
Je kan beweren dat deze klacht enkel rust op assumpties en vermoedens maar dan steek je gewoon je kop in het zand of heb je last van selectief geheugenverlies.

Wel nogal makkelijk om eerst te gooien met (verkeerde) aannames en vermoedens om Imago in een slecht daglicht te plaatsen, maar wanneer er gevraagd wordt naar bewijs, je jezelf verstoppen achter het feit dat je niet meer op deze wereld speelt. :redface:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Hah, maar gezien het feit dat je de rest totaal negeert, geef je ook gewoon toe dat jullie als stam incapabel waren. Als ik daarvoor als stam het overwicht gehad zou hebben zogenaamd: prima.

Zoals ik al eerder heb aangehaald. Ik speel niet meer op deze wereld, ga hier dus ook geen tijd insteken om het helemaal uit te pluizen.
Je kan beweren dat deze klacht enkel rust op assumpties en vermoedens maar dan steek je gewoon je kop in het zand of heb je last van selectief geheugenverlies.

Dus je hebt geen zin om het te onderbouwen: laat het dan gewoon joh. ;)
 
Reactiescore
290
Wel nogal makkelijk om eerst te gooien met (verkeerde) aannames en vermoedens om Imago in een slecht daglicht te plaatsen, maar wanneer er gevraagd wordt naar bewijs, je jezelf verstoppen achter het feit dat je niet meer op deze wereld speelt. :redface:
En dan kan je nog klagen over de 100 boostaccounts die beide stammen gebruikt hebben maarja that's part of the game i guess...
Niet alleen naar imago toe bedoeld... Ik ben er ook zeker van dat er accounts zijn die zich er niet aan schuldig hebben gemaakt, alleen hebben er dat ook wel gedaan.

Hah, maar gezien het feit dat je de rest totaal negeert, geef je ook gewoon toe dat jullie als stam incapabel waren. Als ik daarvoor als stam het overwicht gehad zou hebben zogenaamd: prima.
Ik zeg niet dat we incapabel waren, ik zeg dat we niet sterk genoeg waren om het op te nemen tegen imago. Mede daardoor hadden jullie dus het overwicht omdat in kwaliteit er gewoon een groot verschil was + daarbij nog eens de grootte van jullie accounts vs de grootte van onze accounts.

Dus je hebt geen zin om het te onderbouwen: laat het dan gewoon joh. ;)
Klopt, dat plezier gun ik iemand die wel nog op de wereld speelt :)
 
Reactiescore
1.869
Zoals ik al eerder heb aangehaald. Ik speel niet meer op deze wereld, ga hier dus ook geen tijd insteken om het helemaal uit te pluizen.
Je kan beweren dat deze klacht enkel rust op assumpties en vermoedens maar dan steek je gewoon je kop in het zand of heb je last van selectief geheugenverlies.
Dan stel ik voor dat je deze onzin voortaan voor jezelf houdt. Wat dat is tenslotte wat het is. Niks meer, niks minder.
 
Bovenaan