Homofobie in het TW-Team

Hopeful

Tribal Wars Team
Forum Mod
Goedemiddag AF gangers,

Gister ben ik erachter gekomen, nadat ik me uitschreef voor een potje WvW, dat het TW-Team mensen zoals ik extreem benadeelt puur op basis van wie wij zijn! Aangezien ik vast niet de enige ben, wil ik dit graag openbaar maken en mensen waarschuwen! Er zijn zeker drie team leden die dingen doen die niet door de bocht kunnen en ik vind dat jullie dat moeten weten. Het gaat om CoMa @Poo., GM @Jenskeuh en FM @Jo Han. Zoals ik al zei schreef ik me uit voor WvW en toen vond het volgende, schandalige gesprek plaats:

Zoals je ziet geeft Jens hier duidelijk toe dat mijn geaardheid de reden is dat ik geen solli mag doen voor Forum mod, wat natuurlijk schandalig is. Bovendien geeft hij toe dat Poo precies hetzelfde heeft - wat zijn machtsmisbruik tegenover mij kan verklaren. Denk hierbij aan het opzettelijk bewerken van mijn posts om mij in een donker daglicht te zetten!

Vervolgens wilde ik hier een melding van maken bij Johan, aangezien ik het gevoel had dat hij de enige is die ik nog kon vertrouwen, maar tevergeefs.

Dat was zijn antwoord toen ik duidelijk maakte hoe de vork in de steel zat.
Geen enkel teken van hulp dus!

Dus bij deze, medeflikkers, pas op voor het team!
Ze lijken allemaal het beste voor je te willen doen, maar niets is minder waar!
Wees op je hoede voor deze mensen, voor ze jou straks ook benadelen!

Tot slot, @Duckje, jij bent onze laatste hoop!
Doe er wat aan, red je team nu het nog kan.

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie me niet alleen laten in deze strijd tegen het kwaad.

Let maar op: Poo gaat zo voor de tigste keer afkomen dat het allemaal een grapje was, een misverstand, er geen homofobie is in het team en hij zelf een hommotje kent en dus zo dit topic een slotje krijgt.

Misschien moeten we maar eens SJW's inhuren om InnoGames te gaan boycotten dat ze homofoob bedrijf zijn. Weten we meteen dat die Duitsers het nauw hebben.

Hopeful

Tribal Wars Team
Forum Mod
Let maar op: Poo gaat zo voor de tigste keer afkomen dat het allemaal een grapje was, een misverstand, er geen homofobie is in het team en hij zelf een hommotje kent en dus zo dit topic een slotje krijgt.

Misschien moeten we maar eens SJW's inhuren om InnoGames te gaan boycotten dat ze homofoob bedrijf zijn. Weten we meteen dat die Duitsers het nauw hebben.
Ik ben voor!

Hopeful

Tribal Wars Team
Forum Mod
Ben ik de enige die niet weet over wat het gaat?

Stoute Jens.

Verder ben je prima welkom hoor...wanneer sollicitaties (voor iedereen) weer open zijn :p
Ik zou Jens bannen, net als op 1 april maar dan serieus!

Hopeful

Tribal Wars Team
Forum Mod
Jij kan het, ik niet!

Dan verander ik m'n signature naar #LOVEPOO (als je dat wil) :engel:

Een community manager die mensen uit de community benadelen vanwege hun geaardheid het moet niet gekker worden!

En waarom staat dit in het echt vrije forum, is tw bang dat het te veel mensen bereikt?

Voor zover ik weet enkel wanneer er een misdrijf mee gepaard gaat (als je door homofobie gemotiveerd een koppel in elkaar slaat bijv.)
Maar ben ik niet zeker :s

Rechtenstudenten hier???
Ja of als er wordt gediscrimineerd, maar volgens mij is het iedereens recht om een homofoob te zijn. Maar goed, ik heb mijn post al aangepast. Het kan toch niet zijn dat ik als enig nog blijvend lid van het verzet opkom voor het tw-team!