[Profiel] Holy Guacamole

Reactiescore
2
Hallo AF'ers, designers.. :D

Ik ga eens een poging wagen om jullie creativiteit te testen. Bij deze een aanvraag:

1. De tekst: Uiteraard "Holy Guacamole" (Ik wou een rijmpje bedenken maar helaas is het niet gelukt)

2. Kleurencombinatie(s): Geen specifieke voorkeur. Een beetje in de richting van guacamolekleurtjes.

3. Thema: Guacamole's uiteraard. Holy Guacamole's.

4. Plaatje(s) om te gebruiken: Google's your best friend. Of als je een guacamole thuis hebt kan je die ook op de foto zetten.

5. Deadline: Geen. Leef je uit maar doe rustig aan.

6. Prijs/gift: N.o.t.k. (150-250 PP)

7. Favoriet tot nu toe:


 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2
Ik snap de moeite, ha! Daarom heb ik het ook hier gedropt. Als het met de guacamoles niet lukt kan het ook wel met een persoon, of een persoon die zich iets opgeschrikt gedraagt, in het kader van een schrik reactie. Als je 'm snapt. Schrikken en dan roepen: Holy Guacamole! Misschien kan je daar iets mee proberen? Dit is natuurlijk een gaaf begin! Complimenten (ik kan het niet, haha! )
 
Reactiescore
2
Reactiescore
5.592
Mag ik deze misschien gebruiken voor het AF? Ik heb voor mijn profiel al een keuze gemaakt en dat is allemaal al gereed. Ik hoor graag of het mag. Als je dat liever niet hebt heb ik daar alle respect voor.
Ik zal dan eens kijken of ik de groottes dan wat kan aanpassen. Zal vandaag of morgen de update plaatsen.
 
Reactiescore
2
Mijn dank is zeer groot.
 
Reactiescore
5.592
Nog geen tijd voor gehad helaas, maar ik zal hem je privé sturen. Moet dan ook ff de tekst wat aanpassen enzo, zal een der deze dagen wel in je inbox op het AF moeten zitten.
 
Reactiescore
2
Is geen probleem, Geen haast, vooral niet omdat je het zo aanbied. Ik was alleen even benieuwd =)
 
Bovenaan